Zuid Amerikaanse - Govert Flinckstraat ?? Amsterdam

Voormalig lid 23028

Ervaringsdeskundige
14 aug 2021
271
58
Er zit een Zuid-Amerikaanse milf, links naast Paloma (met naambord), die ook nzc aanbiedt, maar wel tegen een hoofdprijs. Ziet er wel aantrekkelijk uit, toch niet geprobeerd gezien de vraagprijs.
Als ik wat ruimer in het geld zou zitten, dan zou ik haar misschien wel een kans geven. Iemand ervaring?

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
pwherman zei:
Er zit een Zuid-Amerikaanse milf, links naast Paloma (met naambord), die ook nzc aanbiedt, maar wel tegen een hoofdprijs. Ziet er wel aantrekkelijk uit, toch niet geprobeerd gezien de vraagprijs.
Als ik wat ruimer in het geld zou zitten, dan zou ik haar misschien wel een kans geven. Iemand ervaring?

Voormalig lid 23028

Ervaringsdeskundige
14 aug 2021
271
58
Ik vroeg er naar en ze antwoordde ja en noemde de prijs die ik niet van plan was om te betalen en hier te noemen (het is de hoofdprijs voor een raamdame).

gar

Snuffelaar
1 apr 2015
19
2
Komende vanaf de kade zitten Judith en Paloma het tweede raam. Die bedoelt PW dus niet. Het gaat om de dame in het eerste raam. Ik zag daar een mij nog niet bekende latina, vrolijke lach, rood gestifte lippen maar mij te chubby om toenadering te zoeken. Wellicht is dit degene met de hoofdprijs?

Terug
Naar boven