bare raider
Legende
- 28 jun 2015
- 2.785
- 449
Zijn er nog mooie verhalen over zuid-Amerika.. Mooie verhalen over mooie latinas
ga er zeker nog een keer naar toe naar dat continent.. 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekkerlikkenlassie zei:In zuid Amerika staat hiv nog gelijk met onherroepelijke dood .
Je zal daar niet snel bare dates scoren .
Als ze wel vrij snel akkoord gaan kun je er vanuit gaan dat er iets is .
elmarco zei:lekkerlikkenlassie zei:In zuid Amerika staat hiv nog gelijk met onherroepelijke dood .
Je zal daar niet snel bare dates scoren .
Als ze wel vrij snel akkoord gaan kun je er vanuit gaan dat er iets is .
Ik weet niet waar je deze info vandaan hebt, maar ik herken het niet.
Ten eerste kan je niet over Zuid Amerika over één kam scheren, verschilt sterk per land en zelfs streek.
Een wel generiek te noemen groter risico dan soa is daar zwangerschap. Net zoals bij de Oosteuropese dames zie je daar veel 16/17-jarige moeders.
Dat komt door weinig gebruik van de pil en verbod op abortus (en daardoor lastig en vooral duur om veilig door een arts te laten uitvoeren, als het al als optie bij de zwangere opkomt). Met dank aan religie :evil:
Mijn ervaringen betreffen vooral Brazilië en dan beperkt tot de kuststreek (zit nog een heel groot gebied achter, wat trouwens een wandelparadijs schijnt te zijn omdat de gringo's daar nauwelijks komen...).
Moet toegeven er wel één keer Trichonomas te hebben opgelopen.
Regelmatig "sem camisinha" gemogen, zowel bij non-/semi-/professionele dates.
Eigenlijk altijd spontaan, soms om mijn interesse in haar te behouden.
Soms met de vraag om voor het zingen de kerk uit te gaan, soms de vraag de volgende dag om even samen naar de apotheek te gaan (word je geacht een morning after pil voor haar te kopen).
Maar de cultuur is daar anders, er wordt in het nu geleefd en niet naar de toekomst gekeken (natuurlijk generaliserend). Dat levert volgens mij ook de passie op, die wij hier in het westen missen.
Ooit met een semi-pro in bed beland. Direct na geslaagde bare sex, begon ze te klagen over lastige situatie met een kindje en de (buitenlandse) kerel, die haar geen of weinig geld gaf. Bleek bij navragen te komen door ongelukje. Dus ik vraag nog voorzichtig: "maar wij hebben nu net toch ook ...". Wuifde ze weg terwijl ze naar de wc toeliep om even schoon te spoelen (ze hebben daar van die praktische douches bij de wc's).
De logica....
Maar, dat maakt ze misschien ook zo interessant.
Overigens veel dames daar zijn wel eens een tijdje met een Europeaan meegegaan (3 maanden visum, soms illegaal wat langer gebleven). Gebeurt vooral bij Italianen (schijnen vreselijke vrouwen thuis te hebben, ik generaliseer weer...) en Scandinaviërs. Die verdienen dan soms hier ook wat bij en dat verklaart waarom Latina's ook vaak weer plotseling verdwenen zijn.
Ik kan wel één echt waar generaliserende tip geven voor Zuid Amerika: als de dame een wat wijder shirtje aan heeft, zit er meestal een flabby belly onder.