Zou jij een man betalen

Voormalig lid 40654

Snuffelaar
6 nov 2023
1
0
Hi allemaal,

Kort maar bondig..
Zouden jullie een man betalen voor sex?
Je hebt hier wel onderwerpen met shemale enz.. wat eigenlijk hetzelfde is.

Maar dat heteromannen (bischierig?)opzoek gaan naar (heteromannen met bi kantje) en er ook voor betalen lijkt niet te bestaan?

Al zijn er voldoende heteromannen die overdag als ze zogezegd voor het vrouwtje werken zijn een gayclub bezoeken..

Dus vandaar de vraag zouden jullie betalen voor sex met een man (geen gay)

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
309
354
Dit inderdaad. Dus voor seks met mannen (ook travjes) wordt hier niet betaald.
Meer dan genoeg gratis aanbod.

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Neen, een man niet want gewoon te vinden op diverse sexdatingsites en ook in koppels. Zelfs voor een travo betaal ik nooit meer maar voor een pure shemale of ladyboy met plezier en dit paar dagen geleden gedaan want deze zijn moeilijker te vinden op nonpay-datingsites. Ze weten dat ze speciaal en gewild zijn. Transgenders naar vrouw of man zijn ook zeer moeilijk te vinden en moet je ook geluk mee hebben wat ik enkele keren gehad heb.
Ik raad je aan om een Transsexueel te proberen omdat zij de ideale combinatie vormen van man en vrouw waarbij voor mij vooral het gezicht (ogen en lach) & stem aantrekkelijk moet zijn. Daarmee moet je ook, zoals met een dvp, hopen op een positieve date.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
In andere topics wordt er geklaagd dat de prijzen van de dames te hoog zijn, en dan zouden sommigen zelfs voor een man gaan geld geven??? Hoe gek moet het nog worden. Wie voor seks met een man is, kan overal gratis terecht.
We hebben gewoon pech dat we 'mens' zijn, want bij de mensen betaalt de man voor seks. Bij de koeien en de paarden is het omgekeerd. Daar wordt de eigenaar van de stier of de hengst betaald bij het dekken.

Joost 34

Snuffelaar
18 feb 2024
2
0
Er zijn wel homo mannen die willen betalen om een hetero kontje te neuken.
spreek uit ervaring !

Terug
Naar boven