Zonder condoom neuken bij privé huizen ?

snorrie71

Toogplakker
28 nov 2023
220
281
Heb al jaren paar vaste bare adresjes, privehuizen was idd bij sommige wel mogelijk. Ga echter al jaren niet meer naar privehuizen

Voormalig lid 43193

Snuffelaar
18 mrt 2024
24
15
Ik heb het in mijn carrière wel eens mee gemaakt.
In den Bosch had je een tijd geleden Muntelbolwerk, daar een blonde dame uit gezocht, naam weet ik niet meer. Die ging er gewoon lekker blank op zitten. Verder in Eindhoven bij Tiffany's. Een meid van een jaar of 23. Ondanks dat ik een 1e keer bij haar was voor 2 uur gekamerd. Elkaar zo knettergeil gemaakt dat ze me, na het boffen er gewoon bovenop trok en haar babykamer gewillig liet volspuiten.
De laatste jaren kom ik niet meer bij privehuizen dus hoe het nu zit, geen idee.
Muntelbolwerk? Dat moet Shirley geweest zijn. Als ik mijn pik vlak voor het einde eruit haalde en over haar borsten spoot zei ze 'zo kan er ook niks gebeuren' 😅Ze deed echt alles behalve anaal. Maar als ik poppers bij me had deed ze vrolijk mee.

fumiko05

Toogplakker
26 aug 2015
29
26
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Shirley dat klopt inderdaad. Niet de knapste maar zo geil als gesmolten boter. 1 keer op haar gezicht gespoten, dat vond ze wel wat hebben denk ik want de keer daarna vroeg ze er zelf om 🤗

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 45299

Toogplakker
29 jun 2024
33
18
Heel lang geleden eind jaren 90 werkte er zo'n klein leuk Indisch vrouwtje bij privé no11 in Heerlen. Haar heb ik op de zolderkamer altijd bare kunnen nemen en vol spuiten. Was toen iets van 50 of 75 gulden voor een half uur. Vanaf mijn eerste date met haar deed ze dat al.

javaanlover

Toogplakker
13 apr 2017
214
59
Ik ben bij huize Monique in Amersfoort wat niet meer bestaat een Turkse kleine Cindy zc geneukt.
En bij house of dreams in Amersfoort was een Marokkaanse Illana met echte dubbel D borsten die ik ook zonder mocht neuken.

Helaas zie ik bij house of dreams al een tijdje geen leuke jonge meiden meer.

Voormalig lid 45299

Toogplakker
29 jun 2024
33
18
Gewoon vragen of er extra iets mogelijk is en soms gaan ze bare voor wat meer geld op de kamer. Al diverse malen meegemaakt in Limburg vooral in de gulden tijd.

freddywandelaar

Toogplakker
2 okt 2023
34
55
Het is mij pas overkomen in een privéhuis dat de prachtige dame met wie ik op de kamer was haar kutje over mijn pik wreef en mij intens bleef aankijken toen ze mijn staaf pakte en hem erin stopte. Wat een feest was dat en ik hoefde er ook niet extra voor te betalen.
Ik heb een keer eerder bare seks met een dame in een privehuis gehad, maar zij gaf aan het begin van de afspraak al aan dat voor 50 euri meer het condoom in zijn verpakking kon blijven. Ook een geweldige ervaring.
Verder heb ik (nog) geen andere ervaringen met bare seks in privé huizen. Zelf vragen doe ik i.i.g. niet. Ik vind neuken zonder condoom heerlijk, maar een vrouw op welke manier onder druk zetten zal ik nooit doen.

kuttoerist

Ervaringsdeskundige
22 okt 2017
270
161
Jaaren geleden, toen de beesten nog praatten en wij met Frankskes betaalden had ik eens nzc bij 'all inn' te Vilvoorde. Zelfs zonder extra betaling. De dame in kwestie is niet lang gebleven. Bij mijn volgend bezoek nam ik dus een andere. Die wou zelfs geen zoenen of pijpen zonder, want 'je bent bij deze.... geweest en die is een viespeuk en doet het zonder. Het woord doet dus de ronde in privéhuizen.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
In het begin van mijn wandel carrière waren er 4 verschillende prive huizen te Geleen en in alle clubs kon je bare neuken , de clubs waren ,

Club Bubbles , prive 2000 , de olifant en de 4 de naam ben ik vergeten .

Opeens kwam aids op en besloot ik met condoom te neuken , ik was toen bij een dame bij Prive 2000 en deze wilde zonder condoom neuken , maar daar heb ik toen voor gepast en sinds 17 jaar zoek ik de plaatsen op waar ik bare kan neuken , maar dit is nu altijd hier te België bij prive dames en omdat ik kort aan de Duitse grens woon heb ik daar de laatste 12 jaren altijd bare geneukt .

Voormalig lid 45299

Toogplakker
29 jun 2024
33
18
Haha dat klopt van Privé 2000. Heb er ook veel zonder geneukt. Dames deden er niet moeilijk over. Bij Privé no 11 hetzelfde in die jaren. Heb er jaren lang een klein indisch vrouwtje zonder geneukt op zolder en vol gespoten. Bij Brigitte in Herten hetzelfde verhaal. Bij Sanne in Herten ook. Allemaal eind jaren 90 😛👍😛

snorrie71

Toogplakker
28 nov 2023
220
281
Heb vroeger op de hammolenweg in kerkrade ook veel bare geneukt. Bijna alle dames gingen daar wel bare.. ook zo rond de eeuwwisseling

michaell

Ervaringsdeskundige
5 jul 2021
346
161
Dat waren nog eens tijden , prive 2000 is nu total touch en prive no11 bestaat nog steeds . Huis op de Hammolenweg 15 staat er nog , maar helaas geen privehuis meer.
Kaalheidersteenweg 154 stond ook bekend in die jaren , geleid door een duits sprekende dame uit bulgarije .
Meestal alles zonder voor 50 gulden destijds.

Laatst bewerkt:

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.485
Yvonne in de Hofstr Eindhoven ik ben de namen nog

Lisa, Paula, Yvonne, neukten allemaal zonder. Lisa had zo een bodybuilder als vriend, Lisa zei altijd door alle anabolen werkt zijn pik maar half daarom laat ik mezelf hier maar lekker neuken en in me spuiten.

Paula was een Rotterdamse op een gegeven moment mocht ik geen andere meer neuken hahahahs

Yvonne ook zo een lekkere zonnebank bruine Milf.

Body to body tegenover het psv stadion was ook een goed bare privehuis joh dat was nog de gulden tijd kinky bestond nog niet misschien wel beter dan nu

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Eind vorige eeuw had je "Second Love" in Watergraafsmeer/Amsterdam. Moniek was een nympho die je alle hoeken van de kamer liet zien en nadrukkelijk zonder condoom wilde. De andere dames verafschuwden dit en wanneer je met Moniek mee was geweest kon je het vergeten dat je een volgende keer met een andere dame ook maar iets kon beginnen.

Helaas ook dit bordeel is niet meer.

JohnBare

Ervaringsdeskundige
5 jul 2020
264
91
Dat waren nog eens tijden , prive 2000 is nu total touch en prive no11 bestaat nog steeds . Huis op de Hammolenweg 15 staat er nog , maar helaas geen privehuis meer.
Kaalheidersteenweg 154 stond ook bekend in die jaren , geleid door een duits sprekende dame uit bulgarije .
Meestal alles zonder voor 50 gulden destijds.
Denk niet dat dames van TT en Priveno11 nog bare aanbieden toch ?

Marius12

Toogplakker
9 sep 2015
125
76
vroeger in Utrecht bij jan bik had je rijpe Silvia vol met tatoes. Ik nam altijd een uurtje met bad en ze liet hem er zo inglijden en volspuiten.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Nee, deze dame heeft wel jaren in Utrecht gewerkt maar heeft geen tattoos. Wel zelfde service😁

Terug
Naar boven