Zonder condoom neuken bij privé huizen ?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
En dan moet jij dus maar geloven dat ze het met een selectief groepje doet?
En als tussen dat selectieve groepje iemand zit die wel naar een dame gaat
die het met iedereen doet ben je net zo ver.
Het is als een loterij: je wint de hoofdprijs en soms vaker of je wint nooit wat.
Allerlei berekeningen sussen ons geweten een beetje maar in praktijk heb je er
weinig aan als je toch ineens iets oploopt.
Dat is en blijft het risico van deze hobby, wat je ook doet of denkt.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

Het is niet de bedoeling dat het onderwerp over nzc in een privéhuis overgaaat in
een onderwerp over soa's. Derhalve deze berichten verwijderd.

Dank aan de melders.

Mvg Moderatorteam

eljuegodelhombre

Toogplakker
27 apr 2023
99
170
Ja precies, het gaat hier om zonder condoom neuken in privéhuizen en ja, dat komt zeker voor. Vooral vlak na corona wilde ik weer eens lekker los gaan en heb ik in korte tijd veel meiden zonder condoom geneukt, zonder dat ik er eigenlijk naar op zoek was. Overigens, de eerste keer zonder was vóór corona en buiten afgesproken met de dame van een privéhuis, niet in het privéhuis zelf. Ze stelde het zelf voor nadat ik haar vaak in het privéhuis had bezocht. En dat leek me natuurlijk een heerlijk idee om te doen, dus mijn antwoord was ja. Man, wat een lekkere jonge meid was dat met een geweldige strakke kont. Heb diverse keren met haar in een hotel afgesproken en haar lekker vol kunnen spuiten in allerlei standjes, dat het zaad langs haar benen naar beneden droop. Later meer over mijn bare dates in de privéhuizen zelf.

Voormalig lid 43193

Snuffelaar
18 mrt 2024
24
15
Ik heb in de loop der jaren wel wat dames zonder condoom kunnen neuken. Maar meestal pas bij een derde of vierde bezoek, nadat de klik wat groter is geworden en een beetje een band is ontstaan. Een dame bezoek ik regelmatig bij haar thuis nu, en ze heeft beloofd om ook een keer bij mij af te spreken. Ze wilde de eerste keer dat ik er om vroeg absoluut niet zonder doen. De keer erna ging ze er zonder iets van te zeggen gewoon opzitten. Het kan verkeren....

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Ja precies, het gaat hier om zonder condoom neuken in privéhuizen en ja, dat komt zeker voor. Vooral vlak na corona wilde ik weer eens lekker los gaan en heb ik in korte tijd veel meiden zonder condoom geneukt, zonder dat ik er eigenlijk naar op zoek was. Overigens, de eerste keer zonder was vóór corona en buiten afgesproken met de dame van een privéhuis, niet in het privéhuis zelf. Ze stelde het zelf voor nadat ik haar vaak in het privéhuis had bezocht. En dat leek me natuurlijk een heerlijk idee om te doen, dus mijn antwoord was ja. Man, wat een lekkere jonge meid was dat met een geweldige strakke kont. Heb diverse keren met haar in een hotel afgesproken en haar lekker vol kunnen spuiten in allerlei standjes, dat het zaad langs haar benen naar beneden droop. Later meer over mijn bare dates in de privéhuizen zelf.
Namen? Het blijven van de verhalen die ook verzonnen kunnen zijn.

eljuegodelhombre

Toogplakker
27 apr 2023
99
170
Nee precies, waarom zou ik dit verzinnen? Ik wil met mijn posts laten zien dat het wel degelijk gebeurt, alleen....even posts #1 en #4 teruglezend, kan ik niet bij iedere post zomaar de naam hier neerpennen, hier en daar een uitzondering natuurlijk 😋

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Kijk dit forum is voor reviews. Bij reviews hoort wel dat je de naam van het beschrevene erbij zet.
Een review als "Ik heb gisteren lekker gegeten" zegt niet veel.
Als je de naam er niet bij zet zeg dan wel waarom je dat doet.
Of zet het verhaal in de verhalen rubriek

eljuegodelhombre

Toogplakker
27 apr 2023
99
170
Ik lees in dit topic erg weinig namen van dames, maar goed. De volgende keer zal ik een naam noemen.

In het verleden heb ik meegemaakt dat er dames zijn, die hem er in the heat of the moment zelf zonder bescherming in lieten schuiven. Maar ook dames van wie bekend was dat ze dit aanboden en al beschreven stonden op bijvoorbeeld nzc-forum of GR.

Laatst bewerkt:

wadloper

Snuffelaar
9 apr 2024
2
14
Ik had vandaag toevallig zo een in the heat of the moment gevalletje. Ik was op de gok even bij een priv huis naar binnen gelopen en uiteindelijk met een prachtige Nederlandse blonde een uurtje genomen. Bij haar extras pakket zei ze bij alles met condoom, maar omdat zoenen ook extra was heb ik wel betaald want het was een leuke dame en ik vind het toch veel lekkerder als je gewoon lekker kan zoenen. Bij het voorspel merkte ik al heel snel dat ze al echt kletsnat was. Met rubbertje er in gegaan, maar deze scheurde al na een paar stoten. Ik heb gewoon gedaan alsof ik niks doorhad, en tijdens het wisselen van standje zag ik haar naar beneden kijken naar mijn nu jasloze jongeheer. Op haar lippen verscheen een klein lachje, waarna ze er vol overtuiging bare er bovenop ging zitten. Even later kreunend in mijn oor dat ze alles wilde hebben, wat ik daarna ook met alle liefde intern bij haar heb gedoneerd.
Uit respect voor de dame geen naam/locatie want ik wil haar niet in de problemen krijgen bij het huis waar zij werkt.

sjefkedebeffer

Snuffelaar
23 mei 2024
1
2
Het is voor mij al meer dan 25 jaar geleden dat ik voor het laatst uit wandelen ging.
Ik herken me helemaal in de reacties, dat er af en toe geneukt werd zonder condoom, in clubs en privehuizen.
Soms kwam de dame ook in hogere sferen en dan gebeurde het wel eens dat m'n piet zonder rubbertje in een heerlijke warme natte kut verdween.
Het was nooit een doel op zich, maar als je beide word meegesleept in de hitte van de strijd kan dat zo eens gebeuren he.
Ik denk dat ik ook weer eens ga wandelen.
Nog iemand tips over club of privehuis, waar seks aan de bar of in de openruimte word gedaan?

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Tja, dat is meer dan 25 jaar geleden. Ik weet nog dat toen ik begon met privéhuis bezoek, dat de eerste vraag die een dame stelde of ik met of zonder wilde. Als ik zonder zei, was dat nooit een probleem. Maar dat was halverwege jaren 80. Nog voor HIV eigenlijk bekend was.

Diamond

Toogplakker
21 feb 2020
69
79
Gert, je gaat dan denk ik niet veel naar privehuizen. Ik begeef me vooral in het westen, midden en soms brabant. Maar in elk privehuis valt er bare te neuken. Ligt ook natuurlijk aan jezelf. Je zal toch echt en aantrekkelijk en opwindend voor de desbetreffende dame moeten zijn. Dat zijn nu eenmaal feiten. Net zoals ik misschien niet bare bij iemand kan, waar jij dat wel kan. Het is gewoon kwestie van smaak.

We zijn allemaal volwassem mannen hier, oke de 1 wat hoger iq dan de ander. Maar we zijn vrijwel allemaal mannen hier en laten we elkaar geen mietje noemen, en het er eens en altijd eens over moeten zijn op dit forum dat de ene man er nu eenmaal beter uitziet dan de ander. En daarbij ook nog de juiste babbel hebben. Die maken gewoon het meeste kans op bare bij dames die daar heel selectief in zijn of dat je zelfs de enige bent.

Daarom deel ik mijn ervaringen en bepaalde dames alleen met een aantal discrete leden hier. Er zijn inmiddels zoveel 'jaloerse' mannen hier, dat je gewoon niet alles meer openbaar kan delen hier. Vind dat echt jammer, want ik heb vaak ervaringen met dames die velen hier nooit zouden verwachten of kunnen beseffen.
Dames die zelfs op andere fora bekend staan om het ten allen tijden met condoom te doen. Vind het jammer dat niet een ieder hier discreet is, dat ik dat openlijk hier kan delen zonder dat hyena's zo een dame morgen al platlopen en over bare bij haar beginnen.
Maar voor miin smaak heb ik echt vrijwel alle toppers van privehuizem bare gedaan in de regio's waarin ik me bevind

Maar daarom. Ieder moet zijn eigen ervaringen opdoen en blijven delen. Maar weet met wie gewoon.

Laatst bewerkt:

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
433
256
In de regio rondom Duisburg zijn er legio sauna clubs waar nzc door de dames wordt aangeboden. Even onder het kopje Duitsland kijken en dan vind je alle info

Marius12

Toogplakker
9 sep 2015
125
76
Gert, je gaat dan denk ik niet veel naar privehuizen. Ik begeef me vooral in het westen, midden en soms brabant. Maar in elk privehuis valt er bare te neuken. Ligt ook natuurlijk aan jezelf. Je zal toch echt en aantrekkelijk en opwindend voor de desbetreffende dame moeten zijn. Dat zijn nu eenmaal feiten. Net zoals ik misschien niet bare bij iemand kan, waar jij dat wel kan. Het is gewoon kwestie van smaak.

We zijn allemaal volwassem mannen hier, oke de 1 wat hoger iq dan de ander. Maar we zijn vrijwel allemaal mannen hier en laten we elkaar geen mietje noemen, en het er eens en altijd eens over moeten zijn op dit forum dat de ene man er nu eenmaal beter uitziet dan de ander. En daarbij ook nog de juiste babbel hebben. Die maken gewoon het meeste kans op bare bij dames die daar heel selectief in zijn of dat je zelfs de enige bent.

Daarom deel ik mijn ervaringen en bepaalde dames alleen met een aantal discrete leden hier. Er zijn inmiddels zoveel 'jaloerse' mannen hier, dat je gewoon niet alles meer openbaar kan delen hier. Vind dat echt jammer, want ik heb vaak ervaringen met dames die velen hier nooit zouden verwachten of kunnen beseffen.
Dames die zelfs op andere fora bekend staan om het ten allen tijden met condoom te doen. Vind het jammer dat niet een ieder hier discreet is, dat ik dat openlijk hier kan delen zonder dat hyena's zo een dame morgen al platlopen en over bare bij haar beginnen.
Maar voor miin smaak heb ik echt vrijwel alle toppers van privehuizem bare gedaan in de regio's waarin ik me bevind

Maar daarom. Ieder moet zijn eigen ervaringen opdoen en blijven delen. Maar weet met wie gewoon.
Je hebt groot gelijk. Ik heb al jaren een leuk bare adresje dat ik niet zomaar deel. In het verleden bij div privehuizen heb ik bare ervaringen gehad.
Tegenwoordig vallen privehuizen mij tegen omdat ze duurder zijn en voor alles extra wordt gevraagd. Het is niet vanzelfsprekend dat een dame bare gaat met je. Heb daar respect voor. Ondanks dat toch vaak zonder gemogen. Ik liet het aan de dame zelf over .Uiteindelijk is zij diegene die beslist. Vooral niet zeggen op internet staat dat je het zonder doet.

Terug
Naar boven