Zonder condoom neuken bij privé huizen ?

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
House of Dreams, de bekende/beruchte Bella. Uitgebreid topic over. Veel mensen, waaronder ik, die haar zc geneukt hebben. Mooie meid toen. Werkt volgens mij nog wel (almere?), maar is vergane glorie. Nzc doet ze geloof ik ook niet meer, al geloof ik niet dat dames die ooit nzc aanboden daar helemaal mee stoppen (kieskeuriget, alleen bepaalde klanten)

A

Anonymous

Guest
gar zei:
In privehuizen zal het aantal laagdrempelige baredames niet veel verschillen van de ramen. Maar hoe pik je ze eruit. Aan de ramen kun je een praatje maken, vragen naar de mogelijkheden, voorzichtig eerst pzc. Met dat voorstelrondje in privehuizen kan ik niks.

Waar werkt deze linda nu? Kan haar niet herinneren

A

Anonymous

Guest
Tarantino zei:
Ik heb een jaar of 5 geleden wel eens bare geneukt met de wereldberoemde Linda die toen bij Leiden Privé ontving, maar dat was meer in het begin. Later toen ze weer eens terug was na een lange afwezigheid was het niet meer mogelijk. Zo gaat het heel vaak. Dames raken op gegeven ogenblik zwanger of krijgen een soa en weg met de pret! :(

Sry verkeerde bericht quote. Maar goed. Weet je misschien waar deze linda nu werkt?

Diamond

Toogplakker
21 feb 2020
69
79
Werken wel meer bij Casa Cherda die het zonder doen hoor. Heeft geen nut om openbaar te vragen wie, want ze doen dat zeker niet met iedereen. Veel mannen snappen hier niet dat ze je gewoon aantrekkelijk moeten vinden en op je moeten vallen.
Maar geloof me dat heel wat meer het daar zonder doen of hebben gedaan maar werken er inmiddels niet meer.

Diamond

Toogplakker
21 feb 2020
69
79
Tuurlijk word er ook zonder geneukt bij DS. Ken geen privéhuis waar dat niet gebeurd.
En ik ken er inmiddels heel wat :D
Ik snap werkelijk niet waarom er hier nog naar de bekende weg naar Rome steeds gevraagd word.
Maar zal het nog 1 keer zeggen, want blijkbaar dringt het tot een aantal hier nog steeds niet door.
Er zijn 2 categorieën dames. Bij de 1 is alles mogelijk met geld en bij de tweede doen ze het zonder met je als ze zich tot je aangetrokken voelen, je vertrouwen en een goed gevoel bij je hebben.
Nou minimaal 1 van beide categorieën werkt altijd bij een privéhuis.
Maar helaas geldt die tweede niet voor iedereen.
En als je nu eenmaal niet heel aantrekkelijk voor een dame bent zal ze het nooit vrijwillig zonder met je doen.
Dus het is allemaal geen hogere wiskunde wat er hier soms van word gemaakt.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
707
535
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd!

Mee eens. Ook al bied je de wereld NOT DONE.
Of je moet over de grens bieden waar een ieder voor zwicht haha

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste ggd, na meer dan 400 berichten zou je dit al zeker moeten weten!

Gelieve deze topic: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=168&t=11462 eens goed door te lezen en dan ook toe te passen bij een volgende bijdrage.

Quote geen volledig bericht dat er net voor staat!

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Terug
Naar boven