zomervakantie 2016

puurgenot

Toogplakker
3 aug 2015
74
9
de skivakanties zijn bijna voorbij en het begint een beetje te knagen wat ik in de zomer ga uitspoken..
nu ik recent terug singel ben zit ik met een ideetje..

der zijn wat dames die hier meelezen...of iemand zijn vrouw/vriendin?
is er iemand die zin heeft om mee te gaan naar ( stel eens iets voor ) ????

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Aardige suggestie. ik zit hier opgescheept met 4 vrouwen. Je mag er drie meenemen voor de vakantie. Na afloop hoef ik ze niet terug te krijgen. Misschien kan jij ze in de verhuur doen. Het zijn allemaal nichten van me, die destijds onder dak moesten. Zo lelijk als de nacht, maar er zitten neukbare gaten in. Dus hoef je je op de vakantie niet te vervelen. Aan welke data had je gedacht en welk land?

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Stael zei:
Aardige suggestie. ik zit hier opgescheept met 4 vrouwen. Je mag er drie meenemen voor de vakantie. Na afloop hoef ik ze niet terug te krijgen. Misschien kan jij ze in de verhuur doen. Het zijn allemaal nichten van me, die destijds onder dak moesten. Zo lelijk als de nacht, maar er zitten neukbare gaten in. Dus hoef je je op de vakantie niet te vervelen. Aan welke data had je gedacht en welk land?

Lol, je ze herust aan mij ook eens uitlenen :) Zal er goed voor zorgen en ze hoeven alleen in natura te betalen :mrgreen: 3 dames zou misschien wat te veel zijn in 1x, maar ik wil er gerust 2 komen uitkiezen...

lp69

Toogplakker
15 feb 2016
38
16
Haha, ik doe mee, stuur vast wat foto's DM, als ze goed zijn wil ik er wel een paar overnemen. Zit er nog garantie op? Ook andere vrouwen mogen reageren uiteraard, op vakantie aangeboden. Ik doe mee, wie meldt zich? :cool: :cool: :cool:

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ook ik denk in september op reis te gaan richting Caraïben. Indien er een (mooi?) neukbaar vrouwtje meewil mag ze, zelfs op mijn kosten. Enige voorwaarde: mij niet weerhouden om ook met mooie plaatselijke meiden te stoeien.

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
timtim zei:
Ook ik denk in september op reis te gaan richting Caraïben. Indien er een (mooi?) neukbaar vrouwtje meewil mag ze, zelfs op mijn kosten. Enige voorwaarde: mij niet weerhouden om ook met mooie plaatselijke meiden te stoeien.

En? Al enige reacties gehad?
Ben niet nieuwsgierig hoor.... :lol: :lol: :lol:

Terug
Naar boven