Zoenen tijdens massage

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Weiwei in Breda mogelijk. In diverse salons in Rotterdam ook. Is een beetje persoonlijk en klik

petertjeboz

Toogplakker
24 feb 2024
170
162
Bij solar plexus in tilburg heb ik het ook wel eens gehad dat de dame deed zoenen heet tegenwoordig massage kim als ik het goed heb

Transgirlslover

Snuffelaar
2 okt 2024
12
17
Ik heb het weleens gekregen bij een salon op de kinkerstraat (jaren geleden) tijdens een HE, de mooie masseuse werkt nu bij Sisi in Haarlem. Zeker geen garantie dat ze dit aanbiedt.

Arjan87

Snuffelaar
2 okt 2024
2
0
Oké en met happy end wat doen ze voor massage daar kan het niet vinden op de site

TheLicker

Toogplakker
10 jun 2024
70
81
Tongzoenen tijdens een massage? Ja, ik zou eigenlijk zeggen, zorg dat je schoon bent en relaxed overkomt, zker niet naar vragen en wanneer je haar goed laat merken (zonder woorden, maar wel je mond gebruiken) dat je haar lekker vindt en dan na een half uurtje ofzo je gezicht vlakbij haar nek, beetje heel zachtjes blazen en kusjes achter haar oor.. en dan langzaam naar haar mond toe.. als die open gaat komt het wel goed, anders maar gewoon weer concentreren op die andere lippen van haar en ga je daar lekker tongen. Tsja.. ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar volgens mij kom je zo dicht in de buurt. Maar persoonlijk zou ik dit nooit van tevoren proberen af te spreken. Zo zitten vrouwen niet in elkaar volgens mijn ervaring tenminste..

@Arjan87 Nog even een kleine aanvulling: is deze vraag specifiek voor Zuid Holland? Mijn antwoord niet namelijk..

Terug
Naar boven