Zoek nog een fuck buddy

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Misschien wel een luxe probleem: ik heb al jaren een vaste samenwoon vriendin die gek is op gfe en daarnaast heb ik een fuck buddy, lief en sexy tiny vrouwtje die er wel van pap van lust. Maar nu komt het probleem: aan deze twee heb ik geen genoeg. Hoe kan ik het het beste aanpakken om een 2e fuck buddy aan de haak te slaan? Tips dus meer dan welkom!

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
762
642
Misschien wel een luxe probleem: ik heb al jaren een vaste samenwoon vriendin die gek is op gfe en daarnaast heb ik een fuck buddy, lief en sexy tiny vrouwtje die er wel van pap van lust. Maar nu komt het probleem: aan deze twee heb ik geen genoeg. Hoe kan ik het het beste aanpakken om een 2e fuck buddy aan de haak te slaan? Tips dus meer dan welkom!
Asl?Ik heb eigenlijk wel interesse.

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
405
325
Best way: Have a lot of money and enjoy DVPs, they are the best fuck buddies!
Otherwise go to tinder, bars, clubs, conferences, supermarket, beaches, yoga club, etc...and pick-up some chicks, but then also some headaches....

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
@Walker2 hoe heb jij je fuckbudy aan de haak geslagen?
Daar kunnen wij ook van leren 😉

Ooit jaren geleden ontmoet via een dating site, is op zich nooit wat geworden maar de sex was altijd goed. Sinds een paar jaar woont ze hier zo ongeveer om de hoek en hebben we weer contact. Allebei een eigen partner, maar we hebben ook elkaar voor het aangename ;)

Terug
Naar boven