Zijn jullie kieskeurig? De poll

Kieskeurig op de dvp

• Neen, totaal niet

Stemmen: 3 3,2%
  • Ik heb wel enkele eisen

Stemmen: 57 60,0%
  • Ze moet mijn perfectie benaderen

Stemmen: 18 18,9%
  • Hangt ervan af in welke mood ik ben

Stemmen: 17 17,9%

• Totaal stemmers
    95
A

Anonymous

Guest
Ik neuk nu al een lange date bare, zowel vrouwen die ik ontmoet als dvp's probeer ik vol te spuiten. Elke keer als ik mijn zak heb geledigd in een kutje of kontje voelt dit aan voor me als een persoonlijke triomf. Zelf leg ik de lat niet al te hoog. Dik, dun, blank als ze lekker verzorgd zijn spuit ik ze vol. Enkel mooie tanden vind ik wel een must.

A

Anonymous

Guest
pussyshooter zei:
Ik neuk nu al een lange date bare, zowel vrouwen die ik ontmoet als dvp's probeer ik vol te spuiten. Elke keer als ik mijn zak heb geledigd in een kutje of kontje voelt dit aan voor me als een persoonlijke triomf. Zelf leg ik de lat niet al te hoog. Dik, dun, blank als ze lekker verzorgd zijn spuit ik ze vol. Enkel mooie tanden vind ik wel een must.

Moet lange tijd zijn natuurlijk ;).

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
"Ik heb wel enkele eisen":
[*]Niet te duur (mijn max. ligt op 100 euro).
[*]Niet al te dik (beetje stevig mag heus wel).
[*]Geen afwerkseks (maar dat weet je niet altijd van tevoren).
[*]Afspraken nakomen (ook dat weet je niet van tevoren).
[*]Liefst intern doneren (maar als ze het echt niet wil doe ik daar niet al te moeilijk over, mits ze dat al vooraf aangeeft).
[*]Zoenen graag, maar hoeft niet per se.

Nou, dat valt toch wel mee???
:oops: :oops:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik heb ook maar een paar eisen ;)

Slank, kleine borstjes voorkeur.
Niet te duur, max 80.
Intern klaarkomen.
Meerdere hoogtepunten.
Tongzoenen.
Aan afspraak houden.
Niet te oud.

En zo kan ik nog wel ff doorgaan ;) :lol: :lol: :lol:

Liberal Guy

Toogplakker
26 dec 2016
28
0
Ik ben fier om te zeggen dat ik niet dezelfde smaak heb dan 80% van de mannen die enkel dikke borsten en een dikke kont willen.

Voor mij echt niet teveel kilo's, maar een skinny en girly meisje met kleine borsten en een sportieve look (ze hoeft niet noodzakelijk echt sportief te zijn).
Val ook wel op jonge vrouwen, ook al ben ik zelf al op leeftijd.

Dikke dames zijn vaak niet zo flexibel en je moet als het ware eerst wat vet wegduwen alvorens je alle gaatjes vindt...

Tot zover het uiterlijk, dus dat is niet eens zo veeleisend denk ik.

Wat betreft haar attitude vind ik het belangrijk dat ze zin heeft, speels is, veel initiatief neemt, aangeeft wat zij graag wenst, betrokken is, actief, kortom geil is...

Veel beperkingen daar hou ik echt niet van, maar uiteraard aanvaard ik wel dat ze bepaalde dingen niet graag heeft of doet en daar hou ik dan ook rekening mee.
Vrouwen die regelmatig zeggen dat ze dit of dat vies vinden, is ook zo'n afknapper!

Terugkomen op gemaakte afspraken of cockteasers (veel geile praat, maar in de praktijk voor niets in de stemming zijn) zijn echte afknappers.

Geil vind ik : rimmen, squirten, plassex, spitting, tongzoenen, sloppy blowjob, anaal, lichte dominantie, en alles met open ogen en een oprecht geile blik.
Al deze mogelijkheden zijn duur en ik ben zeer principieel met betaalde seks, dus die heb ik nog nooit meegemaakt met een DVP.
Wel vaak met losse niet DVP-meisjes die toevallig mijn pad kruisen!

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Ik heb ook wel enkele eisen:

[*]Niet te duur (mijn max. ligt ook op 100 euro).
[*]Liefst slank, maar wat mollig mag wel
[*]Een rijpe dame (50+) -> Ikzelf ben 38 maar val op rijp
[*]Afspraken nakomen
[*]Intern doneren
[*](Tong)zoenen graag, maar hoeft niet per se.
[*]Niet te ver (max 80km of zo)

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
-Zeker geen buitenlandse die zoek ik daar wel op aan half tarief.
-Amateurtjes die het voor de fun doen.
-30+

A

Anonymous

Guest
Uitelrijk vind ik niet super belangrijk. Maar moet er natuurlijk wel geil van worden

Verder op het "eisen' lijstje

- Dame moet schoon en verzorgd zijn. Lees mijn topic slechte hygiene en je weet wat ik bedoel.
- Tongzoenen. Vind ik heerlijk. tegenvaller als dame dat niet doet. Goed verzorgd gebit / adem wil een must (zie punt hierboven)
- Beffen / vingeren. Ook een liefhebberij. Maar ook daar moet weer voldaan worden aan punt 1
- Niet te dik / graat mager. Slang, normaal, stevig postuur mag. Maar geen gratenpakhuis of moddervette dvp
- dame moet helder zijn. Geen drugs, straalbezopen dame of eentje die ze niet allemaal op een rijtje heeft
- Interne donatie is altijd leuk, maar als het niet kan geen bezwaar. Leuke cumshot is ook het aanzien waard.

Eigenlijk samengevat: een normale, schone dame die zoent en zich laat beffen / vingeren

Terug
Naar boven