Zeynep - Rotterdam

Keesbare

Toogplakker
20 jul 2020
214
102
2 jaar geleden geweest in Rotterdam zuid, dame is denk ouder dan 55, ik was geil en wilde ff neuken, ze word wel lekker nat en vol spuiten geen probleem. Voor mij geen herhaling, ze deed wel der best.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Zeker dat dit dezelfde is Kees? Op de foto's zie ik een twintiger en geen 55+. Nou weet ik dat er wel creatief met leeftijden wordt omgegaan, maar dat is wel een heel erg groot verschil! Beetje zoals die bejaarde die vroeger bij de Berkelselaan ontving, die dacht ook dat ze nog 20 was ;)

Keesbare

Toogplakker
20 jul 2020
214
102
Zeker dat dit dezelfde is Kees? Op de foto's zie ik een twintiger en geen 55+. Nou weet ik dat er wel creatief met leeftijden wordt omgegaan, maar dat is wel een heel erg groot verschil! Beetje zoals die bejaarde die vroeger bij de Berkelselaan ontving, die dacht ook dat ze nog 20 was ;)
Ik weet het zeker, in der adv staat dat ze 39 is,maar dat is ze zeker niet. Ze is echt in de 50

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nou Hagelslag, je moet naar Hans Anders hoor.
Als jij deze dame als een twintiger ziet......Advertentie zegt al 39, nou......ze is hier al jaren
en tel er maar minimaal tien à 15 jaar bij dus Keesbare kan zeker gelijk hebben dat ze dik 50 is.
En als je foto`s goed bekijkt: alles behalve in de 20 en nog flink gezet (dik) ook, al vindt ze het
zelf nog "normaal".

Terug
Naar boven