zelf profiel aanmaken op redlights

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Ik heb zelf eens een profiel aangemaakt op redlights met mijn voorkeuren (nzc). Er kwam niet meteen reactie op, maar na een tijdje uiteindelijk reactie. Een dame die ik niet terug vind op redlights, gewoon iemand die wat wil bijverdienen. Ze is nogal erg op haar privacy gesteld, wil niet zeggen hoe oud ze is, maar kreeg wel een foto. Bij die foto twijfel ik wat. Is ze wel 18? (voor zekerste gevraagd en ze zegt dat ze 18 of ouder is). is er iemand met mijn voeten aan het spelen?

ZIjn er nog mensen die zelf een profiel aanmaken en komen daar serieuze reacties op? Of vooral fakers? Indien er iemand 100% fakers kent die reageert op mannelijke profielen, kan je die eens meedelen?

What the Bare Fock

Toogplakker
15 nov 2018
167
72
Er zijn heel, heel veel mensen die er genoegen in scheppen om jouw en mijn tijd te verdoen. Ga niet in op bedelverzoekjes..., betaal niet vooruit en ga never, never nooit in zee met een meisje waarbij je het idee hebt dat ze geen 18 is. Vraag in dat geval of ze haar paspoort meeneemt naar de afspraak, zodat je haar leeftijd kan controleren. Doe je dat niet en ze blijkt geen 18 te zijn, kan je achteraf gewoon aangehouden worden. Dan zit je minimaal 1 dag in de cel en krijg je een taakstraf van tussen de 100 en 200 uur. Is een vriend van mij overkomen via een advertentie Kinky. Meisje adverteerde als 18 of 19, maar bleek nog net geen 18 te zijn. Dus de Sjaak. Kan ze niet aantonen dat ze 18 is (wordt waarschijnlijk binnenkort 21 als de nieuwe wet is aangenomen door de 1e Kamer) ... NIET aan beginnen!!!!!

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Er zijn wel degelijk meisjes van 18 jaar die daarop antwoorden of zelf adverteren.
Vorige week nog afgesproken met iemand die juist 18 was geworden. Ze adverteerde met 19 jaar, wel uit vrije wil. Ze verdiende niet genoeg op haar werk. Maar zie advertentie al niet meer staan na 3 dagen.
Maar idd opletten en goed uitkijken, heb er ook al gehad die wilden dat ik eerst 50€ opstuurde voor kamer😫
Nooit vooraf geld geven of sturen

bareshooter

Toogplakker
13 okt 2018
90
4
Wat betreft het al dan niet 18 zijn: neem gewoon screenshots van haar profiel of mails waarin ze zegt 18 te zijn. Heb je achteraf een bewijs, in geval van problemen. Paspoort vragen hoeft niet. Dat mag je zelfs niet, als gewone burger. Meisjes gaan dat ook niet geven. Ze bekijken je als een controleur of een flik, en je date is naar de vaantjes.

Daten met eentje van nog net geen 18 zal wel eens meer voorkomen. Over leeftijd liegen ze allemaal. Ze doen zich jonger voor dan ze zijn, of in dit geval, doen ze zich ouder voor. Komt normaal nooit heibel van als je een beetje uitkijkt. Als je gaat reageren op een chatbericht, waarin een onbekende man je aanspreekt 'hey, ik heb een meisje van 16 ter beschikking' (voorbeeld dat ik ongevraagd eens voor had), dan weet je dat het ofwel een valstrik is, ofwel op afpersing gaat uitdraaien. Nooit daten met eentje die er erg jong uitziet en door een man 'aangeboden' wordt.

Terug
Naar boven