Zelf advertentie plaatsen

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Laats volgende ik de discussie over het daten met 18 jarige meiden. Zelf ben ik 49 en dus is dat al een tijdje geleden.....
Eigenlijk voor de grap plaatste ik een adje bij Sexjobs onder de rubriek "suikeroom". Kostte wel 10 euro, maar vooruit dan maar.
De advertenties die er al stonden die meestal zeer uitvoerig zijn en duidelijk met zorg in elkaar geknutseld. Daarom plaatste ik een vrij korte text.
Zoiets van: 18 tot 20 jarige gezocht met aziatische-exotische looks. Geen pro.... Goede verdienste en vaker bij klik.

Kreeg een stuk of 8 reacties, voornamelijk van pro's.... en daarbij was maar 1aziatische type. Maar allemaal wel ouder dan 22 en wilden allemaal meer dan €200 per uur hebben. Lekker laten gaan dus.

Wat is jullie ervaring met het zelf zetten van een advertentie?

PS na een paar dagen kreeg een reactie die wel wat opleverde..... maar daar schrijf ik later wel wat over.

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Tja, dan de reactie die wel wat opleverde.

De reactie was van een 18jarige met afrikaanse roots die zich afvroeg hoeveel het opleverde en wat ze ervoor moest doen.
De manier waarop ze het vroeg gaf me meteen de indruk dat het wel wat zou kunnen worden. Ik mailde terug dat het voor een hoteldate van 1 a 2 uur een begin bedrag van €200 euro zou zijn afhankelijk hoe ver ze zou willen gaan. Ook vroeg ik om wat foto's en stuurde mijn 06 zodat ze kon appen.
De foto's waren stunning en we maakten een afspraak. Die vervolgens niet door kon gaan. En het vervolg ook al niet. Gelukkig liet ze dat wel van te voren weten zodat ik het hotel nog kon annuleren.
Ik had eigenlijk het al opgegeven toen ze na een paar weken me middags een keer appte dat ze echt geld nodig had en of het niet nu kon. Ik onmiddellijk van kantoor vertrokken en al rijdend een kamer geboekt. Bij aankomst van afgesproken plek kwam een werkelijk prachtige meid aanlopen. Slank met leuke borsten en mooi afro haar. En bloed jong en duidelijk nerveus.
Ze vertelde dat ze inderdaad dringend wat geld nodig had en wel eens een vriendje had afgezogen voor wat euro's, maar nu toch wat meer nodig had.
OP de parkeerplaats bij het hotel nog even gevraagd naar een id kaart omdat ze er wel erg jong uitzag. Ze gaf haar collegekaart zonder problemen te zien. Ze wat inderdaad 18 en een half jaar en de dag na mijn verjaardag jarig. Erg verlegen en zei dus niet zo veel. Na enig door vragen vertelde ze op haar 14e voor het eerst sex te hebben gehad hoewel niet geheel vrijwillig, maar het daarna nog maar een paar keer gedaan te hebben, wat ik nu ook weer niet direct geloofde.
Op de kamer aangekomen kleedde ze zich zonder al te veel gedraal uit en we namen een bad. Ze waste mijn al op oorlogssterkte gekomen leuter helemaal schoon. OP bed begon ze direct de pijpen waar ze duidelijk niet veel ervaring mee had. Maar omdat het ZC was was het toch zo lekker dat ik haar snel gevraagd heb te stoppen en te gaan liggen. Toen moest er wel een condoom om dat ze zelf mee had genomen. Kwam uit een nieuw doosje en ze had moeite met het omdoen. Allemaal van die veel belovende voortekenen als je een onervaren strak kutje wil.....
Het penetreren was een drama. Kwam er met zeer veel moeite in en het deed duidelijk ook zeer en dat was niet gespeeld. Het was zo krap dat het eigenlijk niet leuk meer was. Bovenop wilde ze wel, maar ook hier was de ervaring duidelijk nog niet groot. Omdat ik MC bijna nooit klaarkom heb ik gevraagd om op haar buik te gaan liggen zodat ik achterlangs lekker tegen die billen kon stoten. Was erg lekker van die malse jonge billetjes die niet zo groot waren zoals je wel bij afrikaanse vrouwen ziet. Maar ze toch moeite met mijn formaat en uiteindelijk toch maar gewoon afgetrokken en mijn zaad over haar B cupje gespoten.
Na een Half uurtje het nog eens geprobeerd, maar uiteindelijk het er bij gelaten. Samen weer in bad gegaan waar ze toch nog even probeerde leven in de brouwerij te brengen door lekker te zuigen. Maar het mocht niet mee baten.
Na afloop haar keurig voor de deur afgezet (om de hoek) en €200 betaald. Toch leuk voor een date van bijna 2 uur.
Ze wilde graag nog een keer afspreken.

In de weken erna meerdere keren geprobeerd af te spreken, maar telkens kwam er weer wat tussen. Ik werd er gek van.
Vlak voor haar verjaardag alvast gefeliciteerd en gezegd dat ik mezelf en haar een cadeautje wilde geven. Of we het niet op het 19e verjaardag konden afspreken. Dat kon tot mijn verbazing. De volgende dag appte ze me dat ze graag in Zuid opgehaald wilde worden bij een vriendin. Deze meid zou dan meegaan op de date zodat ze na afloop samen naar haar thuis gebracht konden want daar zou ze blijven slapen vanwege haar verjaardag. Ik was verrast en vroeg of die vriendin ervan wist en dan mee de kamer inging? De vriendin wist alle details en zou gewoon wachten.
Ze appte een weer even later dat ze nu al kon omdat ze middags al eerder terug moest zijn. Dit werd een probleem omdat de hotels pas vanaf 14u in te checken zijn. Dus heb ik voorgesteld om het bij mij thuis te houden wat geen probleem was. Ze stuurde het adres vanaf de gsm van haar vriendin omdat haar tegoed op was. Ik moest wel om 15u weer weg zijn omdat dan de familie weer thuis zou komen maar dat heb ik maar niet gezegd. Ben direct van thuis vertrokken en heb de meiden opgehaald. De vriendin is ook een snoepje en pas 18 jaar..... maar wilde er verder niet van weten
Bij me thuis aangekomen waren ze verbaast over de rust in de woonwijk en de grootte van het huis. Ze zijn dus niets gewend.... eerst moest er een joint gedraaid en gerookt worden. Had ik zelf nog nooit gedaan maar ach. In de tuin opgerookt en de sfeer werd ontspannen en beide meiden kakelde honderduit. Weer terug naar binnen wat te drinken aangeboden en de vriendin het wifi wachtwoord gegeven (wat ik vantevoren even veranderd had) zodat ze kon internetten. Geen kostbare spullen laten slingeren en naar de logeerkamer vertrokken. Ik verbaasde me dat ze haar handtas beneden liet liggen maar goed. Boven eerst onder de douche waar ze me meteen begon af te zuigen. Toen we op bed wilde gaan liggen vroeg ze om een extra handdoek om dat ze misschien nog een beetje bloedde van de menstruatie. Nu heb ik daar geen probleem mee, maar ze had het wel eerder kunnen zeggen. Ze had blijkbaar echt nu geld nodig.
Toen we lagen vroeg ze om een condoom die ik uiteraard niet had, en omdat zij haar tasje nog beneden had liggen vroeg ik of we haar vriendin niet even konden vragen de condoom naar boven te brengen. Vond ze minder goed plan, dan toch maar zonder..... YES.
Haar eerst heel voorzichtig gepenetreerd en een klein beetje lube gebruikt. Dat ging gemakkelijker dan de vorige keer. Na een minuutje begon ze toch te huigen en reageerde ze ook meer op zoenen wat ze eigenlijk niet wilde. Na nog een keer of wat stoten begon ze echt nat te worden en en het begon heerlijk te soppen. Het voelde als een warme nauwe fluwelen handschoen....
Uiteindelijk haar op haar buik gedraaid en lekker een paar minuten liggen stoten. Eerst heel rustig, maar gaandeweg steeds harder en harder ondertussen een orgasme met man en macht proberen tegen te houden.
Dat lukte niet meer en haar helemaal aan de binnenkant afgevuld. Even een paar minuten uitgehijgd en daarna met mijn vinger gevoeld of er sperma bij haar uitliep. Dat liet ze schoorvoetend toe. Er was gelukkig geen rode zee te bekennen en van voelen kwam friemelen en het van het een kwam het ander. Opnieuw erop en de tweede ronde duurde ook niet zo lang.
Na afloop lekker gedouched en weer naar beneden. Vriendin keer me lang en nieuwsgierig aan.... duidelijk geïnteresseerd!

De dames onder toeziend oog van de buurvrouw weer in de auto geladen en onderweg in de auto bij een stoplicht haar duidelijk zichtbaar voor haar vriendin betaald. Ze hield de €250 triomfantelijk omhoog om aan haar vriendin te laten zien..... Maar ook de dame in de auto naast ons zag dat en trok een verbaasd gezicht. Die €50 extra had ze wel verdient vond ik. Netjes weer afgezet bij haar thuis en haar een hele fijne verjaardag gewenst.
Direct weer terug naar huis, om alles te laten luchten en de logeerkamer en badkamer weer helemaal in orde te maken.

Tevens ook de verborgen camera die ik neergezet had toen de dames aan het roken waren weer weggehaald en gelijk het filmpje erafgehaald.
Inmiddels heb ik de footage 2x bekeken en geteld dat ik 856x in haar gestoten heb..... ofwel 29 cent per stoot. Eens een freak blijkt een freak.

Deze date is er eentje die ik over 20 jaar me nog wel kan herinneren.
Maar nu zit ik met een dilemma. Zal ik die vriendin eens bellen of appen? Je weet maar nooit wat er uitkomt. Maar het kan ook averechts werken.
Terwijl ik nog wel wat te experimenteren heb nu dat NZC dus geen probleem blijkt te zijn.

Ik heb het er maar zwaar mee. Wat een adje van €10 al niet kan opleveren.

PS jullie begrijpen dat ik voorlopig geen namen en nummers ga uitwisselen. Misschien later, sorry daarvoor.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ouwe mazzelpik :lol: :lol: Maar het is je gegund hoor. Je schrijft het zo goed dat ik er knettergeil van werd en zin in haar heb gekregen.
O ja nog gefeliciteerd met jou en haar verjaardag ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Een medewandelaar had vorig jaar zomer ook zo adje gezet als zijnde suikeroom op Sexjobs en daar reageerde ook een hoop meiden op waar uit uiteindelijk eentje serieus was een dame van 21 vanuit de regio Utrecht . Met haar afgesproken in een Hotel omgeving Rotterdam en het zou een trio date worden van ruim 4 uur. We kregen van de dame geen tijd om uit te rusten en was voor echt heel veel in. Ik ben toen zo 4 keer in haar klaargekomen mijn medewandelaar 2x geloof ik.
Ze was niet echt een beroeps. Maar wat was ie meid geil. We zouden het nog een keer op herhaling gaan maar is er nog net van gekomen.
O ja de prijs, nou dat geloof je niet 70 eurie pp voor ruim 4 uur seks plus uiteraard de hotelkosten.

De medewandelaar en ik wisten niet wat ons overkwam en we hebben toch aardig wat ervaring. ;) :lol:

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
Naar aanleiding van dit topic heb ik het ook geprobeerd...meer uit nieuwsgierigheid dan dat ik dacht resultaat te behalen.
Ik heb een simpele directe ad op sexjobs gezet in de rubriek betaald contct gezocht. Meteen twee keer raak, maar beide dames waren snel weg toen ik over pzc begon. Toen dat maar expliciet in de ad gezet.
Na een paar keer omhoogplaatsen begonnen de reacties te komen. Alleen de bare dames waren niet mijn type of woonden in Groningen of Limburg; met een van de andere dames heb ik inmiddels een date gehad die goed beviel, alleen werd er wel met condoom geneukt.
Wel leuk dat het een echte amateur is die dit paar keer per maand doet om bij te klussen en er zelf duidelijk plezier in heeft.
Conclusie over dit onderwerp: je moet geduld hebben (3 weken in mijn geval) en een paar keer omhoogplaatsen.
Ik ga het zeker vaker proberen.

Haarlemmermeerfiguur

Toogplakker
28 apr 2015
28
4
In de rubriek betaald contact gezocht meerdere malen een advertentie geplaatst waarin ik duidelijk meldde dat ik op zoek was naar een date zonder condoom.

Klein aantal reacties ontvangen waarvan twee keer een date uit is gekomen.
Zit momenteel krap met mijn geld, maar zodra het het weer toe laat zit nummer drie er aan te komen. Een 20 jarige uit Hoofddorp.

Grtz

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
Inmiddels is dit mijn standaard Modus Operandi (of beter gezegd Modus Prostituandi) geworden en het bevalt me prima. Ik zeef de amateurtjes uit de reacties die ik kriijg en amateurtjes zijn verser, enthousiaster en meestal ook goedkoper, mn omdat ik voor lange dates ga. Ook zijn de meesten voor bare te vinden. De sfeer is relaxter en gemoedelijker dan bij de meeste professionele dames.
Ik heb een korte krachtige ad op Sexjobs waarin bare niet vermeld wordt. Soms doe ik dat vrij snel in het mail/app verkeer om te weten wat voor vlees ik in de kuip heb, soms wacht ik totdat de dame eenmaal goed opgewarmd is tijdens de date, dus eigenlijk hetzelfde alsof ik zelf op een ad reageer.
Grappige is ook dat je allerlei soorten meiden tegenkomt: studentes, juridisch secretaresses, verkoopsters, schoonmaaksters, huismoeders en zelfs dames met eigen bedrijf.
Het enige is dat de reacties soms op zich laten wachten. Daarom leg ik het geld voor een date apart totdat ik een leuke reactie heb. En anders heb ik mijn vaste dame voor sex-on-demand! :lol:

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
Na sinds vorig jaar september geen betaalde dates meer te hebben gedaan heb ik onlangs weer een adje op sexjobs gezet. Binnen 2 dagen had ik iets van 15 reacties en na de 30 plussers en de volslanke dames eruit te hebben gezeefd. Bleven 3 over...eentje maakte een date en liet niks meer horen, de 2e begon de dag voor de date minder tijd en handelingen te willen maar wel voor dezelfde prijs. De derde heb ik nog op de reservebank, maar die lijkt nogal strikt in condoomgebruik.
Dus toch maar weer het inschrijfgeld voor suikerarrangement gedokt en dat was een goede keuze.

A

Anonymous

Guest
Klinkt veelbelovend allemaal. Jullie plaatsen allen in de sectie Suikeroom op SJ?

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik doe soms adverteren op SJ, maar dan onder gratis sexcontact.
Ik adverteer dan onder man zoekt vrouw of man zoekt stel, waarbij ik als lokkertje mijn neukmachine aanbied.

Dit heeft al diverse megageile dates opgeleverd, met vrouwen en stellen waarbij de man meestal toekijkt of filmt.
In bijna alle gevallen is er zoveel geiligheid dat ik de vrouw dan ook bare kan neuken.
Het was best een hoop geld die machine maar hij heeft zijn geld inmiddels dubbel en dwars opgebracht.

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
Mandingo zei:
Klinkt veelbelovend allemaal. Jullie plaatsen allen in de sectie Suikeroom op SJ?

Ik plaats onder Mannen>Betaald Contact gezocht. Daar kijken ook volgens mij de meeste meiden.

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
Ik plaats ze ook onder mannen/betaald contact gezocht meestal krijg je daar dan een reactie of 4 a 5 op van dames in de omgeving nijmegen/den bosch. dit heb ik ook altijd bij mijn advertentie staan. Soms hele serieuze reacties soms van die standaard dingen of belachelijk hoge bedragen die ze vragen. ik heb toch een aantal goede dates gehad op deze manier. ook met vrouwen die zelf geen advertentie plaatsen.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Zelf een advertentie werkt meestal wel hoor.

Altijd wel een paar serieuze reacties waarbij je na een paar keer heen en weer mailen zegt dat je een contact zoekt voor vaker en dat je vanwege dat feit het liefst zonder condoom neukt gaan ze bijna altijd overstag.

Zeker de milfs.... die hebben volgens mij net zo'n hekel aan condooms net zoals wij hier met z'n allen :lol: :lol:

alex the great

Toogplakker
27 mei 2015
104
29
In het verleden heb ik op sj ook weleens een advertentie geplaatst. Niet echt succesvol destijds: veel gemail en weinig actie. Eén dame mee uit eten genomen maar er was geen klik dus bleef het daar bij.

Omdat er op de bekende sites de laatste tijd niets van mijn gading kon vinden, maar weer eens gewaagd aan een advertentie. Ditmaal wel de tips van bbig in acht genomen; kort, geen wollig taalgebruik maar straight to the point.

Inmiddels de advertentie 3x geüpdate. Per keer kreeg ik 3-4 reacties. Maar daar zitten dan ook gevalletje tussen van pogingen tot voorschotfraude, uitnodiging om op een schimmige parkeerplaats te komen etc. tussen. Dus wel gezond verstand blijven gebruiken. Verder kreeg ik reactie van een dame die gelijk hengelde naar een hoger bedrag. Ik deed eenmaal een hoger bod maar toen ze door bleef gaan over het onderwerp vergoeding heb ik het contact afgekapt. Uiteindelijk had ik pas bij de 3e update wat interessante reacties.

De eerste reactie was van een dame van 27 die per mail al direct aangaf dat nzc mogelijk was. Ook anaal. Ze was echter kortgeleden moeder geworden en daarom heb ik haar maar op de reservebank gezet. Misschien dat ik nog met haar afspreek, misschien ook niet.

De tweede reageerder stuurde in haar tweede mail al meteen foto's mee zonder dat ik daar naar had gevraagd. Bleek een bloedmooi Afrikaans meisje te zijn van 20 jaar. Als kind waren haar ouders naar Nederland gekomen, dus ze is niet hier geboren maar wel hier opgegroeid. Het contact was leuk dus afspraak gemaakt bij mij thuis. Toen vertelde ze pas dat ze uit Zwolle kwam en dat is niet om de hoek zeg maar. Ze vroeg of ik dan niet bij haar wilde langskomen (zij had geen auto). Even getwijfeld, maar de gok genomen en gisteren langs geweest. Ze woont in een studentenhuis maar gelukkig waren haar huisgenoten niet thuis. Haar kamer bestond uit niet veel meer dan een bed en een kast, wat schappen en een wastafel. Ik denk 12m2 ongeveer... Maar het was wel gezellig. Na de initiële kennismaking (zittend op het bed) heb ik haar eerst gemasseerd en daarna subtiel ontdaan van haar bh en string. Verder gegaan met kneden, strelen en zoenen en haar op haar rug gelegd. Vervolgens kwam onze eerste zoen en met haar dikke lippen was dat allerminst een onprettige. Ik ging langzaam naar onderen en vroeg of ik haar mocht beffen. "Ja natuurlijk" zei ze, maar ze was intussen al zo nat geworden dat ze eerst een handdoek gebruikte om haar kutje schoon of droog te maken. Toen heb ik haar uitgebreid gebeft, waarbij ik de intensiteit steeds opschroefde. Aan de manier waarop ze de lakens vastklemde met haar handen zag ik dat ze genoot. Op een gegeven ogenblik vroeg ze zelf of ik mijn vingers er ook bij wilde gebruiken. Ik weet niet of ze uiteindelijk is klaar gekomen, maar plots vroeg ze of ze mij mocht pijpen. Daar kon ik geen nee tegen zeggen. Ik verwachtte er niet veel van, gezien haar jonge leeftijd, maar ik heb zelden zo'n goeie pijpbeurt gehad. Veel speeksel en regelmatig drukte ze mijn eikel tegen haar huig. Daarna hebben we nog uitgebreid tegen elkaar gelegen en gezoend, tot het tijd was voor de daad... "Heb je een condoom bij?", vroeg ze. Kassa!, dacht ik, ze heeft geen condooms! Ik antwoordde dus dat ik die niet had. Helaas voor mij reikte ze daarna naar een schap boven mijn hoofd. Ze stopte echter onderweg en stelde onverwacht de vraag "wil je het met of zonder doen?". Die had ik niet zien aankomen! Ik mocht alleen niet intern klaarkomen, maar dat vond ik prima. Na een uitgebreide neuksessie lekker in doggy op haar rug klaargekomen. Daarna moesten we beiden flink uithijgen dus hebben we uitgebreid gepauzeerd voor we weer verder gingen. Al met al ben ik denk ik dik 3 uur binnen geweest, terwijl we 2 uur afgesproken hadden.

De derde reactie op mijn advertentie kreeg ik pas na een week of anderhalf. Een dame die al 1 keer eerder een seksrelatie had en op zoek was naar een nieuwe. Dame van 23, Nederlands en met een lijntje waar je U tegen zegt. Ze komt morgen langs, ben benieuwd of ik haar zover krijg om het condoom achterwege te laten ;)

alex the great

Toogplakker
27 mei 2015
104
29
Even een update: het laatste meisje viel helaas tegen. Echt een superfiguur en leuke (Nederlandse) meid van 23, maar helaas niet aan de pil dus zonder condoom was geen optie. Ze had zelf geen condooms bij en ik had ze ook niet in huis, dus geen seks gehad... Beetje een domper dus.

Nou ja, toch maar die reserve het veld in gestuurd. Ze bleek Turks te zijn, woonachtig in noord Limburg. Pas gescheiden, 30 jaar en zo geil als boter. Ze deed het duidelijk niet alleen voor het geld, ze kwam echt wel wat tekort. Tijdens het zoenen zoog ze al aan mijn tong en onderlip, echt lekker. Heb haar snel ontdaan van haar kleding. Hoewel ze er op haar foto strak uitzag, waren bij haar de zwangerschapskilo's wel helaas blijven hangen, maar dat mocht de pret niet drukken. Haar eerst lekker gebeft en gevingerd op de bamk Toen ze goed nat was erop geklommen en kon mijn jongeheer er zo in steken. In wisselende snelheden geneukt en juist toen ik wat langzamer ging voelde ik haar poes nauwer worden en samenspannen, echt lekker hoe ze klaarkwam. Daarna was ik een beetje moe dus ik ging zitten en zij klom bovenop mij. Dat ging niet helemaal soepel omdat ze wat voller was, dus opteerde ik voor standje doggy. Toen ze voor me zat op haar knietjes, met haar kont naar me toe, kon ik het niet laten en zette ik mijn eikel op haar kontgaatje en drukte door. Ze slaakte een gil maar ik ging rustig door. Ze bleek al erg lang niet meer anaal genomen te zijn dus het was toch wat pijnlijk voor d'r, maar ze had babyolie bij. Die wat op mijn pik gesmeerd en weer tegen haar kontgaatje gedrukt. Heerlijk hoe ze bij iedere stoot stevig kreunde, maar ze kon het hebben.

De actie hebben we vervolgens in de slaapkamer voortgezet. Uiteindelijk is ze vaker klaargekomen dan ik, de geile donder was het geld zeker waard. Ik weet niet of ik nog met haar afspreek, omdat ik fysiek me wat minder tot haar aangetrokken voel, maar ze is zeker een leuk backupje.

Al met al 2 van de 3 dames zonder condoom mogen neuken en dat zonder er om te hoeven vragen, niet slecht dacht ik zo! :cool:

Inmiddels m'n advertentie voor de 4e keer geüpdate, maar kreeg slechts 1 reactie en zij bleek een professional... Ach je kunt niet alles hebben ;)

Terug
Naar boven