Zeer natte kutjes

pieter

Toogplakker
6 apr 2015
62
13
Hoi hoi.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een dame die extreem nat wordt. Niet het "bekende" squirten. Want dat is meestal gewoon pis maar een echt nat druipend kutje van het glibberige kutslijm.
Het liefst zoek ik een wat oudere dame maar voor een echt nat kutje maak ik graag een uitzondering.
Wie o wie

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Weet er nu ook niet eentje.
Vroeger eens een dvp laten thuiskomen.
Was bij mijn ouders toen die met vakantie waren.
Die droop echt het bed uit.
Helaas had ik toen mijn ouders bed uitgekozen omdat ik zelf daar nog maar een enkel bed had voor als ik op bezoek was.
Ik weet niet hoeveel huishoudkunsten ik geprobeerd heb om het er weer toonbaar uit te laten zien.
Nooit, nooit meer zo'n waterval meer tegengekomen!
Ik geloof dat mijn misstap niet is opgevallen?

Noorman

A

Anonymous

Guest
http://www.deernes.com/petra.html
Petra uit Roeselare ontvangt terug. Ze is niet altijd bereikbaar maar ze stuurt meestal sms terug. Anderhalf jaar geleden mee afgesproken zie recensie. Vriendelijke dame met echt een kletsnatte en zeer luid soppende kut. Drie keer in haar kut gespoten en hoe langer je haar neukt hoe natter haar kut wordt
Vanessa uit Lier heeft ook een zeer natte en slijmerige kut waar je lul glanzend van het kutsap uitkomt

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
Mannen,

Eigenlijk nooit meer reactie gehad op deze vraag. Heeft iemand nog tips voor omgeving 010/070? Zo nat mogelijk en zoals aangegeven hiervoor: 'Nat van het glibberige kutslijm'.

Ik hoor t graag.

groeten,
Harry

Terug
Naar boven