Zara - Nieuwegein

A

Anonymous

Guest
Ben al paar keer bij deze dame geweest en moet zeggen dat ze qua uiterlijk gewoon een middenmoot is. Niet lelijk en niet knap maar wel een redelijk knap gezichtje en heel lang en heel slank en zo geil als boter. Die prijzen moet je gewoon met een korreltje zout nemen. Kon haar voor €100 gewoon volspuiten en een condoom heb ik nog nooit gezien bij haar. Zei ze een keer dat ik niet in haar moest komen maar spoot haar gewoon vol en zei ze niks van haha heb het idee dat wanneer ze een lul in zich voelt ze helemaal van de kaart is en ook dat ze onderdanig is ingesteld. Heb ook het idee dat ze iets gebruikt maar hoe en wat weet ik natuurlijk niet. Over condooms moet je het verder ook niet hebben met haar. Gewoon zeggen dat je €100 betaalt voor een vluggertje en klaar is Kees. Ze let ook nooit op de tijd. Er staat Utrecht maar ze ontvangt eigenlijk in Nieuwegein. Voor haar 23 jaar lekker jong en slank en strak daarom zou ik zeggen GAAN!! :lol: :lol: :lol:

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-jonge-dame_7348307

vanstoffelen

Toogplakker
14 apr 2015
120
38
Oppassen bij deze dame. Ze heeft al een kind van een "onbekende" donor. Je kan dus zomaar opeens een geboortekaartje krijgen.

A

Anonymous

Guest
Oh wauw dat was me dan weer niet bekend. Ze kwam me al wat apart over alsof ze niet helemaal 100 is maar nu weet ik het wel zeker haha mjah toch kan ik niet ontkennen dat het bijzonder lekker is haar zo af en toe goed vol te spuiten en denk ook dat het niet veel heren zal tegenhouden om haar toch intern te doneren! :lol:

Richard49wit

Ervaringsdeskundige
11 mei 2019
314
82
Kan het bevestigen.

Ze is lief maar pas wel op. Ze heeft een handleiding nodig.
Pijpt goed beffen vindt ze heerlijk neuken gaat ze helemaal los

Justseks

Snuffelaar
6 jul 2021
1
0
Klinkt goed deze dame. Zal haar eens bezoeken en terugkoppelen.
@ richard49wit: wat is de gebruiksaanwijzing? Iets waar ik op moet letten?

A

Anonymous

Guest
Ja ik heb de afgelopen al zeer veel over deze dame mogen vernemen. Toch apart als je bedenkt dat voordat ik het bericht neergezet heb er echt niemand ook maar iets gemeld heeft. Zo zie je maar dat het toch klopt dat wandelaars vooral de jonge meiden lekker voor zichzelf houden... :?

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Bare Lovertje zei:
Ja ik heb de afgelopen al zeer veel over deze dame mogen vernemen. Toch apart als je bedenkt dat voordat ik het bericht neergezet heb er echt niemand ook maar iets gemeld heeft. Zo zie je maar dat het toch klopt dat wandelaars vooral de jonge meiden lekker voor zichzelf houden... :?

Nou deze dame adverteert er ook niet openlijk mee, dus kan me wel inleven dat men deze niet zomaar deelt, met alle mogelijke ellende wat daar uit kan voortvloeien.

Ik heb meerdere adresjes verloren hierdoor doordat mannen doodleuk de dames verwijzen naar het forum als ze niet de gewenste resultaten behalen.
Nadeel is namelijk dat als je leuk over je ervaring aan het typen bent, de dames die het terug lezen perfect terug kunnen herleiden naar jou.
Daarom houdt ik het ook zo neutraal mogelijk i.p.v. met zo veel mogelijk details te schrijven.

En zo staan er ook 2 in de beerput omdat ik kennelijk wel 1 van de weinigen was waarmee de dame overstag ging tot bare, wat leid tot felle discussie of mijn ervaringen wel echt gebeurd waren :roll:

Ik persoonlijk ben daardoor terughoudend om leuke aanwinsten te delen, en kan dus nogmaals indenken dat anderen dat ook zo(of vergelijkbaar) ervaren.

Maar on topic, de dame die hier beschreven staat heb ik nog geen ervaringen mee opgedaan.. ze is echter wel interessant, maar is tot heden nog niet beschikbaar.

A

Anonymous

Guest
Daar heb je absoluut gelijk in @HerbertO en daarom heb ik er een beetje spijt van dat ik dit topic gestart ben want zeker weten dat allerhande lui haar nu gaan bellen en appen om haar vol te gaan spuiten en voordat je denkt loopt ze met een soa rond want zo gaat dat altijd omdat er paar tussen zitten die hem eerst in een junkie steken of de dame vragen of ze haar poesje vol zaad wilt laten zodat ze het ook kunnen volspuiten en dan kan je er donder op zeggen dat het ellende wordt en hoppa weg met de pret!!!! :cry:

De dame zal me gelukkig niet kunnen herkennen want ik ben er maar een paar keer geweest en heb niet veel uitgespookt behalve haar lekker volgespoten hahahaa :lol: en voor de rest is het een beetje een aparte maar wat kan mij dat nou schelen zolang ik haar maar kan volspuiten :lol:

Richard49wit

Ervaringsdeskundige
11 mei 2019
314
82
Precies dat,

Beter voor jezelf houden.
Het is vaak ook een vertrouwens kwestie van de dame.
Als je er vaak langs ga lukt het vanzelf.
Maar deel dat niet hier dan gooi je je eigen glazen in

A

Anonymous

Guest
Heeft iemand deze dame recent nog kunnen vol kwakken?? Fotos zien er goed uit!! :D

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
I like what Herberto/Bare Lovertje and Richard49wit say :lol: :lol: :lol: :lol:

I keep it simple, no hiding or playing games

I invest and bitches get impressed :D :D :D

The weekend is 3 days and if I see something I like on Friday and enjoy Saturday or Sunday I go back and just from that I'm fine, cause no chick can make an easy 200/300 from 1 guy in a week going cause problems.

Honestly, I don't pay extra for bare even if i write it and if i do just 1x after that always raw, no point using plastic if the first time was raw :lol: :lol: :lol:

If i visit a chick who doesn't advertise with and tells me for extra its possible, I write what she wanted( that doesn't mean i pay it) and respect her side to avoid causing problems, especially if its a chick i enjoy

Not everything is meant to be spoken about

I fuck every week, not once a month or 3 months, etc, every weekend I'm in another pussy, I have a hard time remembering who i fucked and in which order, that's my only downside on fucking a lot :( :( :( :shock: :shock: :shock:

Happy Hunting and don't lose the Faith :) :) :)

Baley :cool: :cool: :cool: :cool:

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.806
1.482
Zara is hoogzwanger nu en doet alleen pijpdates momenteel

Zodra ze bevallen en hersteld is gewoon weer bezoeken kwa prijs kwaliteit een regelrechte topper ze verbaasd me iedere keer weer

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Hi,

Volgens haar whatsapp doet ze in cosmetics (bedrijfsaccount).

Alle dingen gelezen over haar, toch niet weer een bezoeker die haar bezwangerd heeft?

Haar advertentie is trouwens offline, dus denk dat ze even helemaal niet beschikbaar is.

Staat wel op mijn lijstje, vind het wel spannend om er eens eentje vol te spuiten die blijkbaar geen anticonceptie gebruikt. Maar zal met eventuele ervaring discreet omgaan want inderdaad als een dame niet met nzc adverteert kun je er beter niet over schrijven. Doe dan een neutraal topic in het nmc gedeelte van het forum. Dan kunnen we er over lezen en hopen dat bare mogelijk is zonder dat we het weten.

Grtz,
R.

Malseman

Snuffelaar
11 nov 2021
24
11
Ik heb met deze dame enkel een keer een videochat gehad, maar daarin was ze erg meegaand en geil om te zien.
Ik hoop haar nog een keer te mogen volspuiten, want ze ziet er wel geil uit.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
En dan die prijzen!: 250 voor een uur en dat met condoom
Alleen pijpen zonder.
Gekheid dit, gewoon niet doen.

Terug
Naar boven