Zaadverslaafde gangbangslet

PolarBear

Toogplakker
19 dec 2016
55
3
Vraagt voorschot:

leuk dat je reageerd en mee wilt doen.

wat wij van jou verwachten is dat je schoon en hygenisch bent en graag ook intiem geschoren ( wel zo fris ) zoals je heb kunnen lezen is douchen mogerlijk voor en na uiteraard niet verplicht ook is het mogerlijk zonder condoom te doen maar wel ervanuitgaande dat je niets hebt !! zoals er staat is vrijwel alles mogerlijk behalve plas en poepsex helaas heb ik vaker gangbangs gedaan en kwamen er mensen niet opdagen dat is jammer want wij moeten ook kosten maken dus ook voor het organiseren van de gb de kosten zijn 160 euro pp en als je zeker bent dat je wilt komen en om je afspraak dus vast te zetten vragen wij 60 (volledige bedrag mag ook) van de 160 over te maken op

A

Anonymous

Guest
Ik zou het mezelf gemakkelijk maken en gelijk de 160 overschrijven ... :D

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Of nog zekerder, 200 overmaken en afspreken dat je, als het doorgaat, 40e terugkrijgt. Mogerlijk tenminste.

Cream4you

Snuffelaar
2 dec 2016
11
0
Zoals wellicht de meeste al doorhadden waarschijnlijk oplichters! Foto is ook van internet afgehaald. :roll:

Bijlagen

• Nicetry.jpg
    Nicetry.jpg
    328,2 KB · Weergaven: 590
A

Anonymous

Guest
Hahaha,

Dat hele sj en kinky is toch een verrotte boel. Oplichting, oplichting en nog eens oplichting.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Hier was sinds enkele dagen al een discussie van met een 5-tal reacties maar deze is om de één of andere reden plots verwijderd.

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
ai, ik zie het al:

sharmaine gubbels <[email protected]>

to me

waar je aan moet voldoen is dat je schoon bent ! niet ouder dan 60 jaar bent

wat er allemaal mogerlijk is is vrijwel bijna alles dat houd in neuken,pijpen,beffen,zoenen,vingeren,dubbele penetratie,met en zonder condoom ,anaal ,deeptroaht,enzovoort wat niet is plas en poepsex

omdat wij willen voorkomen dat mensen niet opkomen dagen en wij dalijk het feestje niet door kunnen laten gaan willen we dat iedere deelnemer zijn afspraak bevestigt door middel van 40 euro van de 160 over te maken op NL 66 ABNA 04441 97 001 ter name van mulders dit geld zullen wij ook gebruiken voor het organiseren van de gangbang op deze manier hebben we zekerheid dat alles gaat zoals het moet !

dus mocht je sirieus zijn en mee willen doen kun je hier aan voldoen erna zul je het algemene whatsapp nummer krijgen waar eventueel ook nog fotos kunnen woorden uitgewisseld hoop je voldoende te hebben geinformeerd kus sharmaine en romy PS bij overboeking even je naam wel zo makkerlijk xxx

Terug
Naar boven