Zaadslurpende kutjes

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Herkennen jullie hier iets van?

Bij sommige dames lijkt het of ze mijn volledige donatie opslurpen;
ik verklaar.. meestal als je terugtrekt na donatie komt er gelijk een kwakje uitgelopen en kleurt de kut lekker mooi wit maar soms komt er gewoon niks terwijl ik een flinke donatie heb gedaan; je voelt zelf wel hoeveel je spuit, niet?
Een verklaring iemand? Of ervaringen?

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Heb ooit eens een vriendin gehad voor korte tijd. Ze had een best ruime kut, bij vingeren wilde ze er minimaal 3 vingers in maar 4 was ook geen probleem. Daarnaast vond ze het heerlijk om met sperma in haar kut te blijven rondlopen, dat voelde blijkbaar lekker voor haar. Bij haar liep er ook nooit wat uit, in ieder geval ruimte genoeg maar ook inderdaad raar dat er nooit wat uitkwam, alsof je het kon controleren ofzo.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Bij voldoende controle over de bekkenbodemspieren kunnen de vrouwen voorkomen dat er ook maar 1 druppeltje uit de kut loopt. Ook kunnen ze daarmee heerlijk in je lul knijpen.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Sweety is zo eentje.
't is niet de mooiste, maar die kan werken met haar poes...niet normaal.
Daar moet je omzeggens hem maar insteken en die kan met haar kut u leegmelken. Vraagt me niet hoe of wat, maar die zuigt uw piet er mee leeg.
En daar komt geen druppel uit.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Suikernichtje van me had dat ook, drie keer volgespoten maar er lekte amper iets.

Terug
Naar boven