Zaadslet - Spijkenisse

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik weet niet of deze adv serieus te nemen is zonder een telefoon nummer, terwijl dit tussen de advertenties staat voor betaalde diensten.

Desmondregino

Toogplakker
22 feb 2021
53
32
Net geweest, 100% echt en doet bare tot einde, ze ontvangt in kleine kamer met 2 persoonsbed. Ze geniet ervan en vroeg zelfs om te filmen tijdens de sex en cumdump. Ik zou zeker vandaag even gaan!

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Zaadslet 02.JPG
    Zaadslet 02.JPG
    22,9 KB · Weergaven: 1.906
  • Zaadslet 01.JPG
    Zaadslet 01.JPG
    85,4 KB · Weergaven: 1.889

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Desmondregino zei:
Net geweest, 100% echt en doet bare tot einde, ze ontvangt in kleine kamer met 2 persoonsbed. Ze geniet ervan en vroeg zelfs om te filmen tijdens de sex en cumdump. Ik zou zeker vandaag even gaan!

Kan je iets meer vertellen over haar ? Hoeft geen heel boekwerk te zijn hoor.
Hoe ziet zij er uit (slank, normaal, dik, grote tieten of kleine tieten) ? Is ze schoon ?
Ruikt en smaakt haar kutje fris als je haar wilt beffen ? Doet ze alles wat ze beloofd ?

Desmondregino

Toogplakker
22 feb 2021
53
32
Hi Beffer,

Ze is wat voller maar leuk koppie en aangenaam verras door haar welkom, doet in jurkje open en zoent je gelijk. Na even op bed gezoend te hebben hoefde ik pas geld te geven, ging heel natuurlijk. Daarna gelijk volle bak pijpen en doet alles wat ze beloofd. Ik mocht in haar klaarkomen en ze vroeg zelfs het te filmen want dat schijnt ze geil te vinden. Hoe dan ook zou ik haar aanbevelen, haar mail is ontploft en vraagt daarom contact op te nemen via haar k i k.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Dat is een mooie aanvulling kerel. Dank je wel hier kunnen je collega wandelaars net iets meer mee denk ik.

Desmondregino

Toogplakker
22 feb 2021
53
32
Haha graag gedaan, €50 is vluggertje bare. Uurtje €150,-. Ze vind letterlijk alles goed.. pijpt diep en lang en gaat rustig gebukt voor je staan terwijl ze haar lippen uit elkaar duwt.. je zaad in haar is haar geilste idee. Ze is alleen vandaag en morgenochtend beschikbaar, daarna verdwijnt ze tijdelijk weer vanwege prive omstandigheden

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
293
47
ik kom er ook net vandaan en klopt helemaal wat hier geschreven wordt. had de dame geattendeerd op het forum. ze stuurde net super bedankt voor je leuke reactie maar ik had nog helemaal niets getyped. dat was dus mijn voorganger. ze had op mijn verzoek sloppy seconds geregeld! Ze zei dat ik haar kik hier mag plaatsen maar volgens mij mag dat niet conform forumregeltjes. dus stuur me een pb bij interesse. mag het wel laat het even weten dan post ik het.

newadventure

Snuffelaar
5 feb 2021
20
15
Nou ze had het druk van gasten op dit forum ik ben ook net even langs geweest om mijn zak even snel te legen en begreep van haar dat ik al de zesde was zeker een erg leuke dame die lekker lult en nog beter pijpt

boeffie

Toogplakker
21 jun 2021
121
107
dit is gewoon een heerlijke iets vollere lange dame die doet wat ze belooft.
ben nu al aantal keer geweest en heb het zeer naar mijn zin gehad.
voordeel als ze kan ontvangen ivm prive dan kan ze ook s'ochtends vroeg.
lekker voor het werk even ontladen :p :p :p :p :p

pyrologist

Snuffelaar
8 mei 2019
23
9
Vanochtend had ik onverwachts toch een date met haar. De klant die eigenlijk om 10.30 zou komen liet het afweten zonder iets te laten horen en daar heb ik met volle teugen van geprofiteerd. Het is een leuke lange en volle dame met een prachtig ondeugend koppie erop.

Na binnenkomst 150 afgetikt voor een uurtje en na wat tongzoenen heb ik haar heerlijk gebeft tot ze schokkend klaar kwam. Daarna kwam ze voor me zitten op haar knietjes en heb ik haar doggy style geneukt om het daarna in missionaris af te maken en de kinderkamer gewit achter gelaten. Ze vroeg of ik van sloppy second hield, dus dat was ook mogelijk als je daarop kikt. Anaal en BDSM zijn niet haar ding...

boeffie

Toogplakker
21 jun 2021
121
107
vanochtend maar weer eens een bezoekje gebracht aan deze heerlijkheid. ;) ;) ;)
wat is deze dame toch een aanwinst voor de liefhebbers.
ik hoop nog lang van haar te mogen genieten.

deurkruk

Toogplakker
27 mei 2015
30
0
Er stond hier toch een sexjobs foto met een KIK adres?
Of ben ik nou gek….
Als iemand haar kik heeft, aub een PM

Terug
Naar boven