Zaadlozing verdelen

A

Anonymous

Guest
Hallo

Zijn er manieren om je zaadlozing te verdelen over 2 of 3 keer ?

Zelf spuit ik mijn warme goedje er helemaal uit bij de eerste keer. Dat zijn dan 6 tot 8 flinke stralen en een kutje vol. Ook kom ik dan heel krachtig klaar. Als ik hem eruit haal terwijl ik spuit gaat mijn warme goedje helemaal over de dame heen, soms tot tegen het hoofdeinde van het bed.

Zijn er manieren om dit te verdelen en zo ja hoe dan ?

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
Ja dat kan zeker

Edge-en

Dan kun je spuiten zonder klaar te komen

Mij lukt het 1 x daarna kom ik echt

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
496
Nou ik heb dat wel geprobeerd te leren maar vergissen gebeurde vaak.
Ik vergiste me wel vaak, het spuiten zelf vind ik lekker en kwam daardoor toch vaak na een minuut alsnog klaar maar dan niet zo goed omdat voor weer spuiten het te kort op de eerste keer volgde.
En mijn vriendin vergiste zich die kwam dan door het zien van mijn spuiten klaar.
Ik ben ermee gestopt

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
Mijn vriendin vind het erg geil

Spuit dan een beetje over haar slettepoes
En dan smeer ik het op haar gezicht

En dan spuit ik haar vol

Heerlijke spermplay

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Truk : aan je balzak trekken !

Ik heb het wel eens gedaan met twee dames (maar je kan dit ook met één kutje) - eerst beiden goed nat neuken, de dames op elkaar (beetje lenigheid vereist) zodat de kutjes boven elkaar zitten, dan eentje neuken tot je het voelt komen, terugtrekken en hard aan de balzak trekken (dan ebt het gevoel een beetje weg), dan de andere neuken en weer hetzelfde doen - het sperma begint dan uit je pik te druppen, maar je vermijdt zo een heftige explosie - ik kan dit een keer of 10 tot beide dames vol sperma zitten ... soms kan ik het net niet tegenhouden : dan heeft er ééntje geluk :)

Terug
Naar boven