Yvonne (vh Wendy) - Wijdewormer

A

Anonymous

Guest
ik lees even met belangstelling mee. heb wat al contact gehad met deze dame. maar t afgekapt. leek wel alsof er een script werd afgedraaid. mij te veel gericht op verkrijgen van info en foto's. maar ik kan het mis hebben

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dat contact als een soort script verloopt is niet zo gek.
Haar advertentie is al precies zo.
Heel duidelijk wat ze wilt en niet wilt, komt allemaal erg zakelijk over.
Wil ook foto`s van je want: "ik date met wie ik wil".
Wat er met die foto`s gebeurd en of ze die wist wordt met geen woord over gerept en zulke vragen stelt ze ook niet op prijs.
Nou, gezelliger kan het dan voor mij al niet meer worden.
Een dame die ik graag oversla. Bij zo`n begin is mijn zin al verdwenen.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
zelfde copy paste reactie terug gekregen. Dat ze wilde zien met wie ze date. En ze wilde een foto zien via wats app. Waarop ik antwoorde je ziet mijn foto al, en wtf moet je met mijn dickfoto's ? Graaf of niet. Als je in dit vak zit, maakt het denk ik niet uit wat voor lul je hebt denk ik. Dus waarschijnlijk een of andere vies ventje

Toetsenbord

Snuffelaar
22 dec 2021
12
0
Wilde destijds met haar afspreken. Ze vroeg om een foto. Maar aangezien ik op werk was, had ik haar appje niet gezien. Daarna was een date niet meer mogelijk omdat ik blijkbaar geen foto wilde sturen. Spijtig

JanXXL

Toogplakker
16 nov 2021
107
18
Herinner me deze dame ook nog. Jezus, zij is echt f*ck*ng geil!!
Ik was klaar en ze bleef maar doorgaan, waardoor we eigenlijk direct op weg waren naar ronde 2.
Ik zou er veel voor over hebben om haar nog eens te ontmoeten.

Iemand haar nog gezien in het wereldje van de sexwerkers of bdsm?

Loadingmaster John

Snuffelaar
23 apr 2022
7
7
Ik ben hier ook 2x geweest. Echt een lekker geil ding. Ze filmde ook als ik in haar mond/gezicht spoot. Maar helaas al 2 jaar niets meer van vernomen.

Terug
Naar boven