Yvonne - Mülheim a/d Ruhr

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Verbaast mij dat nog niet over haar geschreven is. Top dame met alle service.
Staat al enkele jaren op mijn to do lijst.

Afspraak gemaakt per app (snel antwoord) en gisteren als eerste om 11.00 (dan begint ze meestal).
Ze heeft nog gevraag per app of zij mij kent. Nee schreef ik. Ok, geen probleem voor haar.
10 voor nog app of ik er ben. Ja. Ik ben over 10 minuten klaar. Nog 2 minuten en dan doe ik de rolluik open.
Ik stond al voor de deur en ze liet mij binnen. Ze stond achter de deur en ze begroete mij heel vriendelijk.
Haar haar kamer die er prachtig uitziet. Of ik mij wilde wassen in de badkamer. Even vlot opgefrist.
Ik wachte op haar en toen ze kwam gingen wij even wat praten. Zij heeft een sexy lichte stem. Haar neus een beetje misvormt.
Gekozen voor half uur 80 €. Wij gingen een beetje kussen maar niet intensief.
Likken aan mijn ballen en pijpte mij perfect zachtjes.
Ze vraagde of ik haar wilde beffen. Dus 69 en ze vond het prettig.
Na een uitgebreide pijpbeurt ging ze liggen en ging haar neuken.
Even later pakte ze een luxe dildo erbij en hielt het aan haar klitoris.
Zij laat zich de tijd maar kijkt wel op de klok want de aanvragen zijn zeker gegroeid.
(had het 2 jaar geleden probeert maar ze was vertraagd en kreeg geen antwoord meer)
Tussendoor veel mooie woorden zoals Du bist so süss. Men mag haar in haar mondje spuiten maar ze slikt niet door.
er zijn nog 2 andere kamers in het huis maar niet bezet. Ze had vroeger bul/roe meisjes en dat klikte niet.
Nadat ik klaar was liet ze nog een foto van haar luxe getunede auto zien. Geen wonder.
Kan mij voorstellen dat ze 100-200 ton per jaar verdient.
Ik ga dit jaar nog een keer erheen als het uitkomt.

Tabulos reinspritzen in meinen geilen Körper !mein Intimbereich ist glatt rasiert, eine wahre Freude für jede forsche Zunge. Dich erwartet eine nette hübsche Lady im Alter von 36 Jahren die weiß was sie will.
Deine Fragen zu meinen Service! Bei mir kostet nichts extra !!. 30 min=80 Euro ,45 min= 100 Euro und eine Stunde 120 Euro. Lasse mich nicht so lange warten..Deine Yvonne..Privates Ambiente/ Mülheim/Ruhr… Siegfriedstr1..
Tel.: 01746439158

https://www.fickanzeiger.com/fickanzeigen/abspritzen-reinspritzen-tabulos/http://www.megalatte.com/ao-sexkontakte/index.php?id=1653716656http://www.megalatte.com/ao-sexkontakte/index.php?id=1654233836http://www.megalatte.com/ao-sexkontakte/index.php?id=1655060696http://www.megalatte.com/ao-sexkontakte/index.php?id=1656003324

Bijlagen

• 1653716656_1.jpg
    1653716656_1.jpg
    32,4 KB · Weergaven: 1.982
  • 1654233836_1.jpg
    1654233836_1.jpg
    51,6 KB · Weergaven: 1.972
  • 1656003324_1.jpg
    1656003324_1.jpg
    55,8 KB · Weergaven: 1.954
  • 1655060696_1.jpg
    1655060696_1.jpg
    54,4 KB · Weergaven: 1.967
  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    70,8 KB · Weergaven: 1.984

Nzcfan69

Snuffelaar
2 aug 2022
5
0
Ik heb in 2020 een afspraak met haar gepland, maar 2x is ze niet komen opdagen en stond ik voor joker op het opgegeven adres.

zeer onbetrouwbare dame !!!

bird

Toogplakker
26 nov 2022
31
59
Het verbaasd mij ook dat er zo weinig recensies over yvonne zijn.
Afgelopen week weer eens een afspraaj gemaakt via whatsapp, binnen 5 minuten reactie en richting mulheim gereden.
Een exacte tijd afspreken is lastiger bij haar.
Eenmaal aangekomen zag ik net een ander naar binnen lopen en ze appte dat ik even een half uur moest wachten, dat werd een uur helaas
Wel snel gevraagd of ze voorgeinsemineerd kon worden en dat was zeker het geval.

Na een uur wachten kreeg ik een appje dat ik naar binnen mocht.
Netjes aangekleed in normale kleding kreeg ik wel 20 keer excuses dat het zo lang duurde.
Even rustig opgefrist op de badkamer en richting slaapkamer.
een mooi groot 2 persoons bed met leuke sfeer verlichting en goede muziek.
ze lag al naakt klaar met de beentjes wijd.

Begonnen met haar uitbundig te vingeren en beffen en de lading van de vorige was hierbij zeker te zien (vond ik zelf stiekem wel geil)
Ze doet zelf enorm haar best om klaar te komen en gebruikt verschillende vibrators en haar vingers, nadat ze begon te trillen en hard kreunen kwam ze vol op mn gezicht zitten en netjes schoon gelikt.

Gelijk begon ze uitvoerig diep en nat te pijpen waarna ze zonder hoesje op de harde jongen ging zitten.

Na een minuut of 20 zo'n beetje alle standjes die ik kende te hebben gedaan, waarbij ze hem tussendoor vaak eruit haalt en om te pijpen eerst haar mondje vol gespoten.
Ze kwam gelijk overeind en begon me uitgebreid te zoenen.
Tijdens het zoenen gleed ze langzaam naar onder en stopte hem nog een keer in haar strakke gladde kutje, nog een keer probeerde ze in t nederlands.

Naar een aantal harde diepe stoten haar omgegooid en plat doggy vaginaal vol gespoten met een 2e lading.

na de daad rustig gaan douchen aankleden en een beetje over haar hondje en autos gekletst.
Al met al een minuut 50 binnen geweest en 80 euro lichter.

• Like
Waarderingen: ggd

Roykewilwel

Toogplakker
28 sep 2021
102
205
Is er ook een contact advertentie van haar? Ik vind 'm niet en die in de eerste post zijn verouderd.
Bedankt alvast.

Frank555

Toogplakker
14 mrt 2022
220
59
Lastig om afspraak te maken.
Wel de hele dag op Tiktok en filmpjes maken/sturen.
Iemand ervaring mee?

Nzcfan69

Snuffelaar
2 aug 2022
5
0
Hartstikke onbetrouwbaar

afspraakjes worden last minute met kul-smoesjes afgezegd

snel links laten liggen die muts

Prealm

Toogplakker
16 jan 2018
107
132
Vanmorgen om 10:00 uur een afspaak met Yvonne gemaakt om 16:00 uur want ik moest vanuit zuid Duitsland komen. Was geen probleem en om 15:30 uur belde ze mij op of ik nog op de afgesproken tijd zou komen. Ik was op tijd en kon m'n auto voor de deur parkeren. Yvonne is in het echt nog mooier dan op de foto's. Beide even opfrissen en het feest kon beginnen. Ik kwam de kamer ingelopen en had al een stijve piepel, nou die verdween direct in haar mond. Ze kan heerlijk pijpen. Zelf wil ze ook uitgebreid verwend worden en ze heeft een prachtig kutje die lekker fris is en heerlijk kunt beffen. Tig verschillende posities, al dan niet ondersteund met haar womennicer. Uiteindelijk m'n ballen diep geleegd in haar kinderkamer. Na een korte pauze bracht ze mijn pik alweer op oorlogssterkte en kon de tweede ronde beginnen. Weer diverse posities waarbij ik ook een paar foto's mocht maken. Na verloop van tijd heb ik haar voor de tweede keer vol gespoten. Ik baal ervan dat ik haar niet eerder heb ontdekt. Ze is mega geil en ik had wel een klik met haar en het was jammer dat mijn uur er ruimschoots op zat. Zij gaat mij zeker weten vaker zien.

Prealm

Toogplakker
16 jan 2018
107
132
Vanmiddag weer een afspraak met Yvonne gemaakt. Ze was weer mega geil, ik ook trouwens. Een uurtje volgas sex, beffen, neuken, pijpen, foto's en video's maken, niets is te gek. Haar kinderkamer twee voorzien van een interne donatie, 1 keer in reversed cowgirl en 1 keer missio. Afgesproken dat als het straks in het voorjaar of in de zomer een mooie dag is dan gaan we ergens in het bos en stomende neukparty hebben. Kan niet wacht haar weer te neuken.

Bijlagen

• IMG_1697.jpeg
    IMG_1697.jpeg
    491,7 KB · Weergaven: 632

Prealm

Toogplakker
16 jan 2018
107
132
Afgelopen maandag weer bij Yvonne geweest. Het was weer een feest en het lijkt wel hoe vaker ik er kom des te geiler het wordt. Een uur lang volgas sex en genieten van elkaar met als hoogte punt 2 keer een interne donatie in haar prachtige kutje. Kan niet genoeg van haar krijgen en ga er snel weer heen.

bird

Toogplakker
26 nov 2022
31
59
Vandeweek weer eens bij yvonne geweest, afspraak was binnen 2 minuten geregeld.
Half uurtje voor 80 euro.
Heerlijk tongzoenen, beffen pijpen en alle standjes, zoals hiervoor ook al aangegeven is lijkt het elke keer als je komt beter te worden. Meesr geile nymf wat ik ooit gezien heb.
Tussen elk standje even snel pijpen en weer door, ze doet enorm veel moeite en vind het zelf ook heerlijk.
Na de interne donatie bleef ze nog even door vingeren en nam ze hem in de mond.

#Edwin#

Snuffelaar
2 nov 2023
11
7
Ben laatst bij haar geweest. Gelukkig had ze tijd. En inderdaad wat is ze geil. Pijpen, beffen, verschillende standjes.
Half uurtje dus 80. Nou ik ga vaker naar haar toe.

Terug
Naar boven