Supersoaker22cm
Snuffelaar
- 9 nov 2021
- 5
- 2
Ik ben Supersoaker omdat ik spuit als een waterpistool.
Eind 20 en neuk al jaren meiden zc.
Test mezelf 2 maandelijks want ik wil niet dat ie eraf valt.
Zelf ben ik van surinaams hindustaanse afkomst.
Ondanks mijn aziatische roots is mijn 3e been boven het gemiddelde.
Het lijkt mij ook leuk om met meer mannen van mijn leeftijdscategorie en afkomst (geen must) in aanraking te komen. Biertje doen en natuurlijk wijven zc neuken.
Vooral ook omdat jongere mannen en vooral die van buitenlandse afkomst dit als taboe zien en ook vaak tegen bepaalde obstakels lopen waar de gemiddelde blanke nederlander niet tegenaan loopt.
Ik ben vriendelijk met iedereen, dus boven alles, als je aardig bent en geen haantje dan maakt het niet uit hoe oud je bent of waar je vandaan komt, reageer om een biertje te doen
Eind 20 en neuk al jaren meiden zc.
Test mezelf 2 maandelijks want ik wil niet dat ie eraf valt.
Zelf ben ik van surinaams hindustaanse afkomst.
Ondanks mijn aziatische roots is mijn 3e been boven het gemiddelde.
Het lijkt mij ook leuk om met meer mannen van mijn leeftijdscategorie en afkomst (geen must) in aanraking te komen. Biertje doen en natuurlijk wijven zc neuken.
Vooral ook omdat jongere mannen en vooral die van buitenlandse afkomst dit als taboe zien en ook vaak tegen bepaalde obstakels lopen waar de gemiddelde blanke nederlander niet tegenaan loopt.
Ik ben vriendelijk met iedereen, dus boven alles, als je aardig bent en geen haantje dan maakt het niet uit hoe oud je bent of waar je vandaan komt, reageer om een biertje te doen