YinYang - (Sauna Club) Roermond

Status
Niet open voor verdere reacties.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Als regelmatige bezoeker ( wekenlijks bijna :D :D ) van YinYang ben ik benieuwd of er heren zijn die mooie ervaringen hebben in deze mooie sauna club Saunaclub YinYang | Horeca, Wellness & Erotiek

Ik kijk regelmatig op het ijsberenforum YinYang, Roermond (NL) (GESLOTEN) maar daar zie ik niet echt recenties over seks ZC.
De maandelijkse woensdag party's zijn zeer goed te noemen,

Kamerprijzen
De standaardprijs is E 50,-/half uur, E 75,-/uur. Zoenen en beffen behoren ook tot de adviesprijs, hoewel niet elke dame dat doet. Zo'n 90 % van de dames in YY pijpt zc, maar ze zijn het niet verplicht. Als 'n dame alleen mc pijpt, moet ze dat vooraf in de bar aangeven. Ze mag geen meerprijs vragen voor pijpen-zc. De kamertijd kan worden verlengd; half uur 50,- of uur 75,-. Voorbeeld: 1,5 uur = 125,- ; 2 uur = 150,- ; 2,5 uur = 200,-., ook dit doet niet elke dame. Vijf minuten meer of minder kamertijd heeft geen invloed op de standaardprijs.
Een aantal dames biedt extra service. FT (klaarkomen in de mond) kost meestal E 25,-. AV (anaal) kost meestal E 50,-. Vooraf overleggen om misverstanden te voorkomen, ook wat betreft andere service.

Iemand voorbeelden ?

ps 27 & 28 Mei Bobbi Eden !! zouden we haar mogen neuken ?? desnoods met 6 condooms om mijn lid :D :D :D

poster2-bobbi-18.03.15-web.jpg

Alle info over YinYang

http://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1654-FAQ-YinYang

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ze zijn er zeker. Tot voor kort was er een blond Bulgaarse, jaartje of 21. Prachtig meisje met links en rechts wat tattoos, oa een tekst op haar linker schouder. Weet haar naam helaas niet meer, werk momenteel in Goldentime.

Het doet mij goede moed geven, dat er zelf in de duurdere saunaclubs ook nzc mogelijk is. Een maand geleden ook nzc met een Alice in YY gedaan, maar dat leek mij een toevalstreffer. Geen garantie dus, wel mogelijkheden ook in YY

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Deze club probeert er op toe te zien dat de dames met condoom neuken. Je heb een echte toevalstreffer als een meid hier toch zin in heeft. Dat heb ik van een van de dames die daar werkt begrepen

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
katholiek zei:
als je 100 extra betaalt gaat bijna de helft overstag

je moet erg verdrietig zijn als je voor dit soort prijzen dames moet overhalen om bare te neuken .......

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
katwesel zei:
katholiek zei:
als je 100 extra betaalt gaat bijna de helft overstag

je moet erg verdrietig zijn als je voor dit soort prijzen dames moet overhalen om bare te neuken .......

Wel eens in YY geweest katwesel? Lekker wijven hoor, soms betaal je dat in klassieke saunaclub! Niks mis mee, dat weet je op voorhand en de genen die ik ken maken er een spetterend uur van. Dan is dat bedrag het dubbel en dwars waard. Ik vind je reactie nogal zielig, deel liever je ervaringen in saunaclub land of hou je mond!! :evil:

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Even duidelijk, op het Ijsberenforum is het niet toegestaan om over NZC of Bare te schrijven, al kan je het tussen de regels wel lezen.

Lees voral de berichten van Holandmale, als hij schrijft datde dame zijn Holand male service aanbied, of als hij schrijft dat hij geneukt heeft, ga er dan prat op dat ze NZC deed. Als hij in haar mondje kwam wil dit zeggen dat ze geen NZC deed. Wees gerust 100% prijs.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
YY heeft wel meerdere invallen gekend, mestal komt men zien of er geen illegalen of zwartwerkers zijn. YY heeft dit goed in de hand, de dames weten precies wat ze wel en niet mogen zeggen, wees gerust, er worden er zelden mee genomen.

Sinds Sixsens er is kom ik om diverse redenen bijna nooit meer in dit huis, maar wie bare wil gaan kan zwarte Nederlandse Stella gerust bare neuken voor 50 extra, als je zegt maar 40 te hebben, is dat meestal ook geen probleem.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Zoals ik al eerder schreef kom ik niet echt vaak meer in dit huis.
Mijn laatste bezoek was dus inderdaad in januari 2017.... maar ik heb nog wel contact met kerels die wel nog regelmatig dit huis van verderf bezoeken.

Zwarte Stella zou er nog steeds rondwandelen, ze noemt je makkelijk "buurman" en ze is echt wel in voor NZC

Verder is het in dit huis vooral geluk hebben, zoals in de meeste saunaclubs.
YY staat zelfs aangeschreven als de club waar NZC bijna niet voorkomt, dat is al jaren zo.

Hoewel ik me herinner dat mannen op een meid stonden te wachten aan de balie, net een meid die wel aan NZC doet.

Klassieke saunaclubs laat je beter links liggen als je voor NZC gaat, de kans op succes is erg klein.

Als je echter vaste klant bent bij een meid, dan kan er vaak meer, maar een vaste klant komt dan wel wekelijks (of meermaals per week) in dezelfde
zaak, voor dezelfde meid.

Er zijn echter nog genoeg huizen over waar NZC normaal is, lees hier maar even rond.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Net gelezen dat YY dicht gaat, voor minimum1 jaar, beroep is niet meer mogelijk aangezien het een uitspraak van het hoogste gerechtshof is. :|

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Wees gerust dat het om vee meer gaat, dit was gewoon de emmer die de druppel, of is het de druppel die de emmer...... :D :D

Men zoekt YY al jaren voor vanalles en nogwat, het bedrijf is trouwens al jaren opgesplitst in meerdere zaken (hotel, restaurant, welness.....).

Er was zelfs een tijd dat vrouwen enkel in badpak mochten rondlopen.

Gans de Nederlandse wetgeving hebben ze zitten uitpluizen om de zaak weg te pesten.
De uitbaters hebben zich steeds aangepast, het is één van de redenen waarom de regels in YY zo vaak veranderden.

Het moet een dik dossier zijn..... en nu hebben ze alle zaken bij elkaar genomen....

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Allemaal aannames. Ik lees alleen wat de gemeente aanvoert. en de rest is outside info

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
CWP moet eens verder zoeken, zijn allemaal artikkels over geschreven, id al meer dan 10 jaar bezig.
Ze hebben zelfs ern 2de zaak gehad met shutledienst nazr Xxx weet niet meer hle die hete, is ook plots gesloten om "duistere" redenen.
Mogelijk heeft het met lokale politiek te maken want Six Sensvheeft geen.last van .......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven