Yindee - Amsterdam zuid-Oost

What the Bare Fock

Toogplakker
15 nov 2018
167
72
Let even op hierbij. Bij Gerard was het parkeren gratis. Maar omdat er zoveel auto's kwamen stonden die soms verkeerd geparkeerd waardoor de politie tijdens de laatste keer op de stoep stonden. Gelukkig liep dat goed af, maar de schrik zat er bij iedereen goed in.
XXX Yindee
Ook daar heb ik wel een oplossing voor ;)

Yindee

Snuffelaar
25 jul 2024
9
18
Hallo allemaal. Even voor de goede orde. Er komen nu wel heel veel reacties, iets wat ik super leuk en spannend vind. Maar met deze hoeveelheid is het lastig. Het liefst zou ik natuurlijk alles doen, maar ik merk dat ik zelfs tijdens werktijd hiermee bezig ben terwijl mijn werk ook belangrijk is. Ik zal dan ook de komende tijd proberen er een betere balans in aan te brengen. Sorry dus als ik niet meteen reageer of als afspreken niet per direct kan. Al jullie reacties zijn GEWELDIG, maar heb een beetje geduld en begrip. Ook ik moet werken en dan kan ik eigenlijk niet met alles hier bezig zijn. (Alhoewel ik het het liefst natuurlijk wel zou willen)

Dank jullie wel voor jullie begrip en interesse

XXX Yindee

appiejwz

Toogplakker
6 apr 2020
26
36
Hallo allemaal. Even voor de goede orde. Er komen nu wel heel veel reacties, iets wat ik super leuk en spannend vind. Maar met deze hoeveelheid is het lastig. Het liefst zou ik natuurlijk alles doen, maar ik merk dat ik zelfs tijdens werktijd hiermee bezig ben terwijl mijn werk ook belangrijk is. Ik zal dan ook de komende tijd proberen er een betere balans in aan te brengen. Sorry dus als ik niet meteen reageer of als afspreken niet per direct kan. Al jullie reacties zijn GEWELDIG, maar heb een beetje geduld en begrip. Ook ik moet werken en dan kan ik eigenlijk niet met alles hier bezig zijn. (Alhoewel ik het het liefst natuurlijk wel zou willen)

Dank jullie wel voor jullie begrip en interesse

XXX Yindee
Als je me je telegram account stuurt kan ik de groep starten, vanuit daar kan iedereen zich voorstellen en lijkt het me ook makkelijker te peilen of jij enthousiast wordt van de groep, ik stel telegram voor ipv skype of dergelijken omdat iedereen tegenwoordig vooral mobiel bereikbaar is.

appiejwz

Toogplakker
6 apr 2020
26
36
Gewoon iedereen lekker bezig houden en droog geilen.
Ze lacht zich een deuk en iedereen maar reageren!
Ik vind het wel vermakelijk en Zonder moeite heeft gelijk dus.
Als hieruit iig een amsterdam groep onstaat vind ik dat nog belangrijker dan een event met specifiek yindee, als ik een groep van 10 enthousiastelingen uit amsterdam/zuid oost bij een krijg vind ik dat al fijn, vanuit daar is het makkelijker om events/dames te vinden en ik deel persoonlijk ook liever met mensen die ik al heb gesproken heb en waarvan ik weet dat ze betrouwbaar en respectvol zijn.

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Goedemorgen,
Ik had even met Yindee contact via een ander kanaal maar na haar bericht hier dat alles een beetje te overdonderend was voor haar heb ik geen contact meer gehad. Jammer : leek mij een super geile meid.
Heb haar nog eens een lief persoonlijk bericht gestuurd hier. Ik ben benieuwd of ik reactie krijg....

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nou, ik ben niet benieuwd want ik ken het antwoord al.
Jammer voor jou Roubaix, maar wie weet?

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Dit had ik eigenlijk ook al verwacht. 1 van onze collegas hier op t forum die in de buurt van haar woont heeft ook een poging gedaan. Weinig reply van haar kant.
Het is net als op Chatgirl.nl dqar is het merendeel ook fake. Zeker als t te mooi om waar te zijn is. @Yindee kom eens met een reactie. Onthul jezelf.wat is je kick?

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
hier op het forum geen oproep doen het werkt gewoon niet het is een recensieforum geen oproepdiensten, yindee zal best een mooie lieve knappe meid zijn, laat hier van haar horen maar wij zien de reacties hier op het forum, maar de pm's die zijbkrijgt zijn dan nog factor 3 en dan slaat zo een dame op slot

Plus een ga GB het is niet niks je moet het kunnen ooit 1x gedaan nooit meer ik ga nergens in decrij staan om te neuken en de hygiëne van sommige bezoekers................

Nee

Terug
Naar boven