Yindee - Amsterdam zuid-Oost

Yindee

Snuffelaar
25 jul 2024
9
18
Hallo allemaal,

Aangenaam verrast door dit forum. Net als bij iedereen hier, ook ik ben een fan van NZCD (waarom anders zou ik hier zijn?) .

Maar voor de goede orde, ik zoek geen 1 op 1 dates. Dus bericht me niet voor dat!

Verder valt me op dat hier veel mannen erg snel hun mening hebben klaarstaan. Een kleine tip: Oordeel pas als je het zeker weet. En ja, als het te goed klinkt, is het ook zo.

Voor de serieuze, ja. Ik heb ervaring. Heb een tijdje de feestjes bijgewoond in de buurt van Utrecht (bij Gerard voor diegene die hem kennen). En, zoals misschien vaker, het is verslavend lekker en leuk. Snoep erbij. Heerlijk.

Wens iedereen heel veel plezier.
En wie weet, komen we elkaar tegen.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Met wie: Met een heleboel (je doet immers niet 1 op 1 dates)
Waar: zuid oost zij hij toch? (vroeger heette dat de Bijlmer)

Alvast met deze 2 leden en de extra leden van de toekomstige telegram groep die ze op gaan zetten.

Nog een heel andere tip: Je hebt helemaal niets van jezelf verteld. Voor sommigen is seks minder of meer aantrekkelijk als 'het plaatje' aantrekkelijk is. Nu hebben ze geen idee.

Wel iets van jezelf vertellen maakt dan ook, dat de geïnteresseerden ook werkelijk in jouw geïnteresseerd zijn.

Anders moet je mogelijk : (1) genoegen nemen met een opkomst welke 'hem in alles stopt wat een hartslag lijkt te hebben' of (2) dat alle mannen afhaken die gaan voor een rijpe Milf van 53+ en 130kg + , als jij bij aankomst een fotomodel van 23jaar en 52 kg blijkt te zijn.

Nou ja, doe ermee wat je wilt. Je naam is alvast mooi :love:voor diegenen die dat net als ik vinden 'en die niet voor een Jolanda gaan'.

Yindee

Snuffelaar
25 jul 2024
9
18
Hoi hoi,

Dank je wel voor je feedback. Erg nuttig. Ik was meer bezig met mezelf dan te denken aan anderen.

Ik heet dus Yindee, kom oorspronkelijk uit Thailand. 1.56m en weeg (inderdaad) 52kg, 75A. Ik weet niet of er meer informatie nodig is. Woon dus in Amsterdam Zuid-Oost vlakbij de Gaasperplas.

Heb al een aantal keer een gangbang gedaan bij Gerard in de buurt van Breukelen. Maar hij is ermee gestopt. Dus nu zoek ik naar een leuke nieuwe club waar ik ongeremd kan genieten. Ik kan zelf niet ontvangen.

Ben benieuwd.

XXX Yindee

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Ik doe heel graag mee en wil mee helpen organiseren.
Ook graag in die nog op te richten telegram groep !

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ik meld me ook graag aan voor t feestje en heb zelf ook een mooie plek waar dit goed kan..

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@roubaix ik denk dat t lastigste van deze GB organiseren is @Yindee daar te krijgen.. veel meer is er niet nodig toch? Op een bed na en iedere bull komt natuurlijk fris, gedoucht met schone onderbroek en neemt eigen drinken eten en een handdoek mee...

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
inderdaad. Moeilijkste is de dame te strikken voor de gangbang. Als ze geen vervoer heeft kan ik ze afhalen. Ook iemand die toezicht houdt is zeker nodig, mannen moeten geselecteerd worden, betaling moet ook opgevolgd worden, hygiene beetje in de gaten houden, ....
Dame moet zich goed voelen binnen een gezelschap en dan is het goed dat ze een aanspreekpunt heeft.
Is dus toch iets meer dan je beschrijft.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Ik heet dus Yindee, kom oorspronkelijk uit Thailand. 1.56m en weeg (inderdaad) 52kg, 75A. Ik weet niet of er meer informatie nodig is.
Dank je wel voor je antwoorden (y)

Zo worden er een stuk meer mannen (selectief) enthousiast!

Want wat is er nu leuker dan een leuke GB te hebben met mannen die echt voor jouw type gaan, dan mannen die teleurgesteld zijn omdat ze voor iets heel anders gaan.

Misschien kan je voordat iedereen van alles gaat bedenken 'om je te willen helpen' wat meer vertellen. Bijvoorbeeld:

Wil je na je eerdere ervaringen rustig aan beginnen -met een man of 5 bijvoorbeeld- of meteen met tientallen mannen?
Ga je liever voor een club -met de verwachting 'veilige organisatie'- of vindt je bij een lid van het forum thuis georganiseerd ook een optie?
Heb je zelf voorkeuren voor de deelnemers? Heb je een voorkeur voor mannen van een bepaalde leeftijd bijvoorbeeld of maakt het je niet uit?
Heb je voorkeuren voor dagen / avonden van de week omdat je dan makkelijker kan?
Zijn er bedragen die je verwacht te 'verdienen' of doe je het zo graag dat het geld niet de drijfveer is?

Nou, als er nu niet iets georganiseerd kan worden als we hier de antwoorden op kennen, dan weet ik het ook niet :unsure:

(PST: Die 52kg die wist ik gewoon, je bent haast niet aangekomen sinds de feestjes bij Gerard;))

Terug
Naar boven