Yazmin - Eindhoven

Boekanier

Snuffelaar
4 apr 2024
17
4
Ik heb met deze dame geappt en dat is meer dan genoeg. Geïnformeerd naar de prijs een uur, inclusief van anaal zc. Eerst kwam alleen Hi. Toen ik nogmaals vroeg kwam de prijs... 700 Euro!

nzcalltheway

Toogplakker
8 feb 2023
143
70
Misschien hebben zo enkelen een rijke fantasie of wellicht veel baat erbij dat de prijzen stijgen. Er lijkt warempel over de hele linie toch wel sprake van een soort van kartelvorming, overal bijna dezelfde gestandaardiseerde bedragen.

Boekanier

Snuffelaar
4 apr 2024
17
4
Misschien had ze een typefout gemaakt, maar er stond echt 700 Euro. Ik reageerde met "Wow 700 Euro", maar daar reageerde ze niet op. Helaas heb ik het bericht niet meer, anders had ik het bewijs hier gepost.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Wellicht weinig klandizie bij 700 euro en daarna haar prijzen naar beneden aangepast.

Nu dus een zilveren poes.

janzonderpet

Toogplakker
16 jul 2024
48
53
Heb haar ooit mc gehad, nu ja…
Ze begon met aftrekken, en trok zo door tot het zaad er uit kwam. Daarna probeerde ze de date af te ronden. Heb haar toen nog wel zover gekregen dat ze op me kwam zitten voor cowgirl mc, maar het was duidelijk dat ze er geen zin in had en dan heb ik ook geen zin, zeker niet de tweede keer.

Denk dat ik gewoon ben gepasseerd toen ze een slechte dag had, maar ik ben niet meer terug geweest.

Waren toen normale prijzen, al zou het kunnen dat op de app de prijs van nzc (200+/u) werd gevraagd voor nmc. Het is lang geleden…

Terug
Naar boven