Yara - Utrecht

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
Ik heb haar over de vloer gehad. Vind het lastig om te bepalen of ze echt de dame van de advertentie is. Maar de foto die je krijgt via Whatsapp klopt wel. Verder is het gewoon een geil wijffie. Ik heb 150 betaald voor een half uur, ze vond het alleen niet fijn dat ik in haar kutje klaar kwam. Maar dat heb ik wel gedaan🙈

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
sexjobs-geil-halfbloedje-65944edbd95a2.jpg

Vind het lastig om te bepalen of ze echt de dame van de advertentie is.
Je had gewoon moeten vragen natuurlijk of ze haar helm weer op wilde zetten ;)
Als haar scooter voor je deur stond dan was ze het waarschijnlijk wel!

Dat lekkere mondje is wel te herkennen toch als je daar je pik in stopt?

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
Nee hoor, ze wil alleen geen zaad In haar kut. Maar ze heeft steeds haar advertentie bij neuken zonder condoom gehad. En ik heb haar ook zc geneukt

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
578
227
@MartijnG88 Het was een grapje van mij ivm de helm dat ze draagt. Ik had idd gezien dat ze adverteert onder nzc.

Hooked

Shfunk3

Toogplakker
23 jun 2022
25
21
Ze vraagt nu 250 voor 30 min zonder en 400 voor all-in(geen idee wat dat betekent) zonder in haar whatsapp foto.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Prijzen blijven oplopen en zo lang er malloten zijn die daar in meegaan komt daar geen einde aan.
150 voor een half uur mc is al 'normaal' inmiddels

Michel94

Toogplakker
17 okt 2023
31
24
Prijzen wisselen telkens tussen advertentie en wat ze op whatsapp doorgeeft, eigenlijk kun je uitgaan van 150 vluggertje zonder, maar in haar klaarkomen is wel een ding.
Verder zeker wel een knappe meid, met leuk figuur, als ik naar de tattoos kijk is het de dame van de foto's.
Verder vind ik het idd wat prijzig toch

Died1234

Toogplakker
16 jun 2021
110
47
Helemaal niemand verder die haar onlangs nog heeft uitgenodigd? Heb haar gisteren al een apje gestuurd maar nog geen reactie.

Travelert

Toogplakker
31 jul 2015
118
35
De meesten hier zullen haar links laten liggen aangezien een interne donatie niet mogelijk is, terwijl je wel de hoofdprijs betaalt. Dan is haar figuur niet de doorslaggevende factor om haar wel uit te nodigen. Ik heb geprobeerd een date met haar in te plannen, maar het werd stil toen ik naar haar data en tijden vroeg.

Terug
Naar boven