Yanyna - Papendrecht

Keesbare

Toogplakker
20 jul 2020
214
102
Ik kom net bij dit lekkertje vandaan.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/papendrecht/6238860-yanyna
Ze ontvang in Papendrecht in een appartement. Afgespoken 30min €100,-
Contact ging vrij snel kreeg gelijk adres en nummer.
Daar aangekomen en ja wauw wat een lekkerding, ze komt uit Brasil, aangezien ik goed português spreek gelijk overgegaan op haar taal. Zoenen allemaal geen probleem, ze vreet je bijna op. Stonden nog op de gang en gelijk mijn rits open en ik kreeg een goede pijpbeurt, ik had nog geen eens betaald. Aangekomen op de kamer vroeg ze wat ik wilde en zei dus 30 min nzc. Toen kwam het, ze zei sex met condoom ik doe niets zonder. Maarja ik was zo geil als boter, ik zeg oke maar het staat wel in je advertentie. En heb haar laten zien, ze zei oke maar wel €50 erbij. Ik dacht oke . Ben begonnen met een flinke likbeurt, dat vond ze wel fijn, ze kwam met der kont een halve meter omhoog :D .Heb haar diversen standjes genomen en twee keer vol geblaft. Echt ik was aardig afgepeigert, het zweet op me voorhoofd.
Ik zeg Até amanhã is tot morgen :lol: Ze zeg ik ga met advertentie wel aanpassen, maar het staat er nog steeds. Ze is zeker de vrouw van de foto's en is ongeveer 28 jaar denk ik. Ik hoop dat ze bare niet weg haald. Oja kreeg ook nog een geile video op mijn WhatsApp.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Nou bare staat er niet meer op maar dat pijpen zonder niet tot de mogelijkheid behoort lijkt me dan een vergissing.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Yanyna 03.JPG
    Yanyna 03.JPG
    94,3 KB · Weergaven: 515
  • Yanyna 02.JPG
    Yanyna 02.JPG
    129,9 KB · Weergaven: 511
  • Yanyna 01.JPG
    Yanyna 01.JPG
    103 KB · Weergaven: 521

Keesbare

Toogplakker
20 jul 2020
214
102
Ik zie het ook alles wat bare was is weg, heb ze nog WhatsApp gestuurd. Nu ben ik geblokt :?: kan denk weg hier.

Terug
Naar boven