Yana - (vh Lara, Yasmina, Shirley) Hilversum (vh Akersloot, Bussum, Apeldoorn)

MrUniverse

Toogplakker
16 jun 2015
71
4
Denk het ook Perjohan.
Had haar gisteren aan de lijn, ze had het over Kim Holland filmpjes en bevestigde dat ze in het verleden als Lara adverteerde. Kreeg van haar de indruk dat ze niet helemaal stabiel is. Nu de recensies (kende haar nog niet) te hebben gelezen lijkt dat aardig te kloppen.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
@Perjohan Aan de tattoos op schouder en borst te zien heb je hoogst waarschijnlijk gelijk.

Hooked

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Ik was weer in de buurt van Amsterdam en had last van het volle zak syndroom.

Contact gezocht met Shirley.

https://www.kinky.nl/advertenties/6430462-shirley

Contact gemaakt via de whatsapp, dat ging vlot en netjes.

Netjes naar de Baarsjes (buurt in Amsterdam, 5 minuten van de snelweg) gereden, auto geparkeerd en naar het huisnummer gelopen.

Deur ging open, toen had ik eigenlijk al gelijk om moeten draaien. Dronken en bijzonder slecht gebit, ook de deur in het huis was niks. Overrompeld dat ik was werd ik de slaapkamer in gebonjourd. Daar aangekomen stond de fles drank op de vloer.

Op dat moment gelukkig een moment van helderheid (het bloed stroomde weg uit mijn pik en terug naar mijn verstand) ik heb vriendelijk bedankt, heb haar 20 euro gegeven omdat ik het toch niet zag zitten en ben vertrokken. Ze was niet blij dat ik ging maar vond het lief dat ik haar 20 euro had gegeven.

@mod, kan geen screenshot toevoegen op het moment.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Hier is al een topic van: edit moderatorteam: link verwijderd na samenvoegen

Hooked

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven