Yana - (vh Lara, Yasmina, Shirley) Hilversum (vh Akersloot, Bussum, Apeldoorn)

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Vandaag nieuw verschenen op Kinky. Volgens de Extra info onderaan prijs "allin", dus ook anaal...

shirley - de bomma
> advertentie aangemaakt ma 18 dec 2017
http://www.kinky.nl/id=577300
(klik op de plaatjes om te vergroten)

-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
ed-de-bef zei:
En naar Bussum verplaatst :lol:
En met nieuw telefoonnummer 0623839142 (was 0626963709).
Gebeurt erg vaak dat advertenties zodra ze zijn goedgekeurd een ander telefoonnummer nemen, wat is dat toch?

-

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Ik heb haar aan de telefoon gehad en ik herkende haar stem. Alleen weet ik niet meer van wie.
Verder niet gedateerd, want ik was al weer thuis toen ze mij terug belde.

willemdewipper

Toogplakker
16 aug 2015
55
1
Is er inmiddels iemand die daadwerkelijk met Shirley heeft afgesproken?

Haar advertentie en de foto's zien er niet verkeerd uit. En het aanbod in midden Nederland is niet heel groot.

A

Anonymous

Guest
Afspraak gemaakt, naar Hilversum gereden en toen ze open deed had ik gelijk m'n twijfels. Ze zag er niet verzorgd uit, appartement was een puinhoop. Dit gaat het niet worden, was mijn eerste gedachte. Toen ze me probeerde over te halen, zei ze dat ze geen drugs meer gebruikte en alweer een tijdje clean is. Ja, dat was echt een goede sales pitch om me over halen.

Ze was aardig, een beetje verward en kwam op mij over als een junkie. Had hier allesbehalve interesse in, heb mij verontschuldigd en ben vertrokken.
Heel even dacht ik dat haar partner problemen wou gaan maken, hij kwam erbij, maar hield zich uiteindelijk afzijdig.

A

Anonymous

Guest
Piet,

Dat zou haar inderdaad heel goed kunnen zijn. De foto's zijn wel van jaren geleden.
Ze is trouwens wat ouder dan ze aangeeft. Tegen mij vertelde ze dat ze 42 oud was.
Het verbaasd me niets dat ze veel verkeerde mensen kent. Toen ze doorkreeg dat ik aanstalte maakte om weer te gaan, veranderde haar stemming en zei ze tegen me uit het niets dat ik niet met haar moest fokken, want ze had veel vrienden die wel even met me willen "praten".

Altijd gezellig, haar stemming veranderde daarna gelukkig. Psychisch een beetje vreemd vond ik.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Op het Kinky-forum een niet zo prettige ervaring, zie hier:

"Oplichter. Niet vanuit Bussum maar in hotelappartement Hilversum. Verplaatst zich met rode Toyota Aygo samen met partner, hij wacht in de buurt buiten. Eerst nog mooi verhaal door telefoon. Zij is junk, slecht gebit, weinig hygiëne. Vooruit betalen en begint dan vreselijke verhalen over coke verslaving en zelfmoord. Probeert er dan vandoor te gaan met de poen. Dit is een waarschuwing!" (23 December 2017, 14:21)
-

willemdewipper

Toogplakker
16 aug 2015
55
1
Bedankt voor de reacties op mijn vraag een week geleden of iemand daadwerkelijk ervaring met Shirley had. Dit forum bewijst maar eens zijn waarde. De recensies spreken voor zich. Bespaart in ieder geval tijd, moeite, geld en een ritje naar Bussum.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Vandaag nieuw verschenen op Kinky. "All in doe ook films met Kim holland" staat er bij de Extra info. Daarom maar even gebeld of alles klopt, maar kreeg de Lebara mobile berichtenservice. Verrassend werd er een kwartiertje later teruggebeld. Dame aan de telefoon stelde de vraag op welke advertentie ik had gereageerd, blijkbaar zijn er meer van haar. Op mijn vragen bevestigde ze dat de prijs all in is en ook nzc daarbij mogelijk is. Verder ontvangt ze tot in de late uurtjes.

Yasmina - Yasminadebom
www.kinky.nl/id=580809
> advertentie aangemaakt vr 23 mrt 2018

(klik op de plaatjes om te vergroten)

-

Terug
Naar boven