Yana (Antwerpen)

johan34

Toogplakker
27 mrt 2015
163
10

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
327
52
johan34 zei:
Advertentie op afspraakjes:

Yana 19 jaar Antwerpen - Antwerpen 0492750407

De eerste 5 alles in 1 prijs anaal kkm zc neuken en hotel! 100 half u en 140 uur !!

Goeiemiddag schatje heb nog enkele plaatjes vrij de eerste 5 alles in 1 prijs anaal zc neuken kkm en hoteleke. Prijsjes zijn 100 half u en 140 uur ALL in bel snel wacht op jullie bel me snel dikke kusjes Yana xxxxx

http://www.afspraakjes.com/index.as...ring=0492750407&idCategory=2&idSubCategory=39
.
De "inhoud" en de "stijl" van haar advertenties lijken verdacht veel op die van "Laura" die ontving op hotelletjes in Beveren... Hoop dat dit niet waar is.... Want dat was veel beloven en weinig doen ! (zie de verhalen).
.
Ook het "vermoeden" éénmaal dat je haar (die Laura, dan wel) gecontacteerd hebt, je nadien "gespamd" wordt... (zeer regelmatige sms-kes van andere jonge grietjes - zie "Fakes")..
.
Kan natuurlijke een andere dame zijn onder de hoede van dezelfde "pimp"... (want ik zie geen advertenties meer van die Laura-Beveren)
.
Enfin, zou kunnen.... Maar persoonlijk lijken het mij teveel gelijkenissen. BEN DUS OOK GEINTERESSEERD IN HET VERHAAL VAN EEN EFFECTIEVE DATE van één van de collega Bare-Neukers !?
.
LA
:ugeek:

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Geen echte ervaring maar een bijna-ervaring :D

Afspraak gemaakt, toen ik belde rond de middag zat alles naar eigen zeggen vol tot 15u. Ik maakte dus een afspraak voor 16u.
Rond 14 begon ze me te stalken met SMSjes zoals "waar ben je" en "kan je niet vroeger komen". Toen ik beleefd antwoordde dat de afspraak pas om 16U was, SMSte ze terug dat ze de kamer al om 15u moest verlaten en of dat ik zeker was of ik nog zou komen (??).
Ik heb haar toen gezegd (opgebeld) dat ik van haar werkwijze niet gediend was en dat ik de afspraak afzegde. (Ik had er echt een slecht gevoel bij van hoe ze communiceerde, zeer opdringerig en de ervaring leert me hoe opdringeriger, hoe slechter de date).

Minuut later kreeg ik SMS dat ze m'n nummer zou doorgeven (lol).

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
327
52
dirkA zei:
Geen echte ervaring maar een bijna-ervaring :D

Afspraak gemaakt, toen ik belde rond de middag zat alles naar eigen zeggen vol tot 15u. Ik maakte dus een afspraak voor 16u.
Rond 14 begon ze me te stalken met SMSjes zoals "waar ben je" en "kan je niet vroeger komen". Toen ik beleefd antwoordde dat de afspraak pas om 16U was, SMSte ze terug dat ze de kamer al om 15u moest verlaten en of dat ik zeker was of ik nog zou komen (??).
Ik heb haar toen gezegd (opgebeld) dat ik van haar werkwijze niet gediend was en dat ik de afspraak afzegde. (Ik had er echt een slecht gevoel bij van hoe ze communiceerde, zeer opdringerig en de ervaring leert me hoe opdringeriger, hoe slechter de date).

Minuut later kreeg ik SMS dat ze m'n nummer zou doorgeven (lol).
.
Hmmmm, men "vermoeden" van zelfde meid/pimp (stijl) krijgt nog een extra "stipje" qua zekerheid..
.
Nog steeds afwachtende voor andere ervaringen... Ik ga deze keer niet het ijs breken (of ist de pussy :D )
.
En dat "gedreig" van nummer doorgeven is ZEKER iets wat de NEGATIVITEIT benadrukt ! Zeker als zijzelf de afspraak eventje wijzigt éénzijdig..
.
LA
:geek:

aqwzsx24

Toogplakker
26 apr 2015
57
4
is inderdaad Laura beloofd veel maar niets mag volgens mij heeft ze een drugs probleem
te mijden is om problemen vragen

Terug
Naar boven