Xhamster

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik ben benieuwd of er ook ervaringen zijn met xhamster. Daar is het ook mogelijk om contact te maken voor daten.

Toch zie je profielen die te mooi om waar te zijn: met 1 pakkende avatar, enkel favoriete foto's en video's en zelf niks laten zien.

Ik ben benieuwd of daaruit spuitende rubberloze ervaringen zijn. Iedereen moet zelf weten of ze hun user name plaatsen. Laten we er mee eens zijn dat dit niet verplicht is. ;)

Blanke sabel

Toogplakker
18 jul 2017
88
7
Ik heb even snel gekeken, maar denk dat het gewoon een plekje op internet is waar men (m/v) leuke foto's, selfies en video's kan plaatsen. Of er echt contact mogelijk is.......? Optimistisch is het Dating genoemd, ik zal het eens uitzoeken. Heb nu toch voldoende tijd ahahah

Blanke sabel

Toogplakker
18 jul 2017
88
7
Belofte maakt schuld. Ik heb de dating hoek van xhamster bezocht. Het is een internationale site, dus de leden komen uit de hele wereld. Daarom heb ik me beperkt tot de nederlandse hoek en wel de dames hoek.

Er zijn een handvol nederlandse dames ingeschreven, waarvan 1 mevrouw vandaag lid is geworden 1 mevrouw 17 dagen geleden actief was en de rest van de dames 1 maand of langer geleden actief waren.
En wat zoeken de dames.........? Eigenlijk niks!

Ga ik me inschrijven op deze dating hoek van xhamster......Nee!

En dan nu een polletje:

Is dit onderzoekje nuttig geweest voor jou? :lol:

Ja
Nee
Geen mening

PM je antwoord naar mij toe.

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Alleen maar fake.
Mischien heeft iemand anders wel een contract uit weten te slaan maar ik niet.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Nou blanke sabel mijn reactie heb je al in de PM. Met de feestdagen had ik een uitnodiging van hun ontvangen. Je hoeft geen aparte account voor date aanmaken, een xhamster account is al genoeg.

Ik zie soms in de status een oproep van date staan van andere gebruikers. Het is een netwerk en met veel connecties zie meerdere updates. Die kan je raadplegen via home dan onder de hamster *links* en op "mijn nieuws" klikken.

Ik heb enkel 1x contact gehad met 1 stel waar ik de afspraak via cg gemaakt had. Dus dat telt niet en een mv stel misgelopen. Dat is voor safe en vrw gericht.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste leden en in het bijzonder Blanke Sabel.

Ik had vorig jaar deze topic geopend. Ik ben blanke sabel dankbaar dat hij een kritische reactie heeft achtergelaten op deze topic en dat is grotendeels terecht. Voor online een date maken via deze site tref je inderdaad te veel fake en lok profielen.

Deze link naar de hamster profiel is een goed voorbeeld zie onder met screenshots. En dit wil ik met jullie delen.

Profiel van Loewemilf op XH: https://nl.xhamster.com/users/loewemilf

Profiel van de betaalde site:
https://swipe-affair.com/#/public/profile/FKX276wqOkUOUab
Mooi verhaal op dat profiel, op de foto een link om contact te maken en bij bezoek tref je een betaalde site aan. Daarvoor sluit ik screenshots bij.

In het afgelopen jaar had ik ook profielen gezien van XH leden die op andere chats sites actief zijn en op XH enkel foto's, video's en berichten plaatsen. Ik werd door een tgirl uit Friesland benaderd voor een date met film shoot, maar dat is mij te ver. Zij is wel andere voorbeeld waar je zonder poespas een afspraak kan maken. Haar tel. nr voor Whatsapp contact staat in haar profiel.
https://nl.xhamster.com/users/suleikalatexxl
In het nieuws overzicht van Xhamster kan je oproepen tegen van profielen treffen, die je geabonneerd heeft.
Zijn er andere leden op deze forum die ervaring hebben met deze site. En heb ik het mis vermeld het s.v.p.

Groetjes van CG

Bijlagen

• SmartSelect_20210320-121448_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20210320-121448_Samsung Internet.jpg
    280,5 KB · Weergaven: 2.328
  • SmartSelect_20210320-121553_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20210320-121553_Samsung Internet.jpg
    326,6 KB · Weergaven: 2.319
  • SmartSelect_20210320-121830_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20210320-121830_Samsung Internet.jpg
    548,8 KB · Weergaven: 2.314
  • SmartSelect_20210320-122225_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20210320-122225_Samsung Internet.jpg
    488 KB · Weergaven: 2.318

royforfun

Toogplakker
14 feb 2017
28
0
Al langer actief op Xhamster en 1 keer een date kunnen maken. Afgesproken in een hotel voor een massage die wat meer plus werd. Lekker maar geen zc, dus eigenlijk niet het vermelden waard.

Terug
Naar boven