Wulfrath

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste Wulfrath liefhebbers,

Ik lees net dat het weer verder gaat, het Ordnungsamt heeft toestemming gegeven.

Het beste nieuws van 2023

24 is de eerste ronde ( maandag )

Freude🧚🏼‍♂️🍀--- das Grauen kehrt nach Wü zurück☺️Saarbrücken ist einfach gesagt Scheisse! Hab ich keine Lust drauf! Also komm ich Heim😂😂😂Allerdings immer Montags! Dann kann ich am So entspannt!!! ohne Stau nach Wü fahren! Das macht viel aus! Und auch wegen MIR!❣️mir fehlt mein Wü---- ist wie Karlsruhe mein Baby.... waren meine schönsten Events-- etwas Besonderes! Auch wegen EUCH❣️meinen Gästen--- ich liebe meine NL Gäste-- IHR fehlt! Deshalb💞komme ich ab April 1x im Monat an einem Montag nach Wü🍀ich freu mich sehr! Ich konnte nicht sehen, wie seeeeehr mir mein Wü fehlt! 💔

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Klopp is fout Sorry

Het is dus op de maandag,
Maar niet meer zoals vroeger op de dinsdag

Gr Alex

lp69

Toogplakker
15 feb 2016
38
16
Mooi bericht. Als vanouds, meerijden kan vanuit Ede en Arnhem. Stuur mij een DM daarvoor. Verwacht dat de 25e april 2022 de eerste mogelijkheid zal zijn. Wordt vervolgd.

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Super!! Hier ook een Wülfrath liehebber!
Eindelijk weer eens lekker een paar kutjes zonder rubbertje afvullen….
En natuurlijk na geduldig toekijken zo'n sappige flamoes uitlikken! 💦👅💦

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Maandag 25 april en dinsdag 26 april vrij genomen want ik wil graag weer naar Wulfrath want ik heb het zeker gemist en het is altijd een geile bedoeling en spannend om te zien hoeveel en welke vrouwen er komen en te zien hoe ze door vele mannen worden volgespoten.

Wulfrath is voor mij met OV veel beter te behappen dan Rheinbach want dat laatste kost teveel reistijd.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Mannen let wel op,

Hier nog een berichtje van Michelle,

Je mag er straks binnen zonder maskerplicht.
Je moet wel de booster gehad hebben en getest zijn.

Tot dan

Gr Alex

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste,
Als je de dag ervoor in Nederland naar een testcentrum gaat wordt je bij klachten gratis getest
Er vraagt niemand naar welke klachten

Of je stopt bij een willekeurige Duitse apotheek of Testcenter

TheKid

Toogplakker
1 jul 2021
51
6
Testen bij een willekeurige apotheek of testcentrum in Duitsland zijn niet altijd gratis voor NLers.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ik kom bij Duitse saunaclubs en als je gevaccineerd bent met booster is dat voldoende. Eerst moest ik daar ook een negatief testresultaat overleggen maar nu gelukkig niet meer want dat scheelt een hoop gedoe en tijd dus om me eind april nog te moeten laten testen voor de sg vind ik nergens op slaan.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste,

Dit is door de Duitse overheid bepaalt, je mag dan n.l. Ook zonder masker rondlopen.
Dat mag officieel in de saunaclub natuurlijk niet

Onderstaande komt van Michelle,

Alle auch Geboosterte einen Schnelltest vom Testzentrum!! Kein pcr!
Und ohne Maske😂

Diese Maskenscheisse fällt weg! Kein Formular mehr! Nur ALLE mit Test!❣️

Wie früher😂👍🏼

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Erg vervelend die sneltest want reis met OV en die moet ik nu onderbreken voor een sneltest wat me een hoop extra tijd kost waardoor ik veel later in Wulfrath aankom dus voor mij een reden niet te gaan.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Als ik op de site van SG kijk staat voor Wulfrath nog geen data in agenda? Is er nog een alternatieve website?

4fun

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Waarom "Kein PCR"?? Een test van hier, mits 48 uur PCR of 24 uur sneltest (na afname, niet na uitslag) zou toch voldoende moeten zijn.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste

In Duitsland is onze PCR test duurder,deze wordt dus pas afgenomen nadat je met een sneltest positief bent.

Je mag gerust met onze PCR meenemen

Of in Duitsland de gratis sneltest in iedere apotheek laten uitvoeren

Alex

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
OK, thanks.
Ik laat het toch maar hier doen, stel je voor dat je daar aankomt en opeens positief blijkt.

Terug
Naar boven