Wratjes Duitse RTC clubs

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Heren,

Zoals jullie misschien gemerkt hebben ben ik een vervend RTC club bezoeker. Ik bezoek wekelijks meerder van deze clubs. Zoals bekend is in deze clubs AO de standaard. Toch ben ik de laatste maanden voorzichtiger geworden. Reden is dat ik gemerkt heb dat steeds meer dames wratjes rondom of in de vagina hebben. Ik heb het idee dat meer dan vroeger de dames (vooral zei die meerdere maanden werkzaam zijn) hier mee besmet zijn.

Het is maar een waarschuwing en niet dodelijk, en waarschijnlijk hebben velen van ons dit virus al lang en breed in hun systeem zitten. Toch vervelend als je weer zo'n ding va je eikel moet laten branden. Mijn advies dus, kijk en voel even goed voor je hem erin druk ;)

Dames waar ik dit gezien heb werken vooral in Laluna en Venus!

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Nu ik er van weet begin ik er wat meer op te letten. Maar de dames die wat langer werken in de RTC clubs lijken ze allemaal te hebben :eek:
Dames die nog niet zo lang werken, zeg hem tot een week of 6 niet! Vandaag in Van Goch ook wat frisse poesjes gechecked en ook hier niks. Wat opvalt is dat ze vaak binnen of op de rand van de vagina zitten en af en toe op de lipjes. Ik kan iedereen aanraden toch even te vingen en te voelen, ze zijn niet te missen. Persoonlijk gaat er toch een condoompjes om als ik ze constateer :geek:

Iemand anders dit ook al gezien?

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Ben je zeker dat het om wratjes gaat? En niet om, ik zeg maar wat, uitslag van slecht geschoren schaamhaar? :|

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
1000% zeker wratjes! Het zit ook veelal daar waar geen haar groeit, zeg maar aan de vaginale opening. Dan ook vaak rondom en veelvoud.

Thirza soaaids

Toogplakker
3 jul 2015
134
12
Beste mensen,

Kennen jullie het fenomeen 'pearly penile papules'?
Dat heeft ook een vrouwelijke variant: Fysiologische Papillomatosis.

Bij de overgang van de vagina naar de (uitwendige) schaamlippen, kan er vaak sprake zijn van (witte) papillen: bultjes, bobbeltjes, pukkeltjes.
De papillen kunnen aan beide kanten zichtbaar/voelbaar zijn, vaak gelijk zowel in aantal als in grootte. Ze kunnen bij de ene vrouw groter zijn dan bij de ander. Het verschilt gewoon, net zoals de neus verschilt per persoon.

De officiële term voor dit verschijnsel is 'fysiologische papillomatosis'. Deze papillen worden wel vaak verward met genitale wratten. Genitale wratten is een soa, de papillen niet.
Fysiologische papillomatosis is een normaal verschijnsel en onschuldig. Behandelen is niet nodig.

Fysiologische papillomatosis komt eigenlijk zelden voor, dus het is wel vreemd dat veel vrouwen in bepaalde clubs ze zouden hebben. Tegelijkertijd is het ook niet erg waarschijnlijk dat opeens een heleboel vrouwen in dezelfde periode last krijgt van genitale wratjes.

Dit alles ter extra info.

Vriendelijke groet,
Thirza soaaids

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Tja ik heb er de laatste tijd eens wat beter op gelet. Vrouwen die enkele weken in de clubs werken, mooie schone kutjes en geen wratjes zichtbaar, vrouwen die van enkele maanden tot jaren in de clubs werken hebben ze allemaal. Daarbij bijna geen enkele uitzondering. Voor mij is het duidelijk, vrouwen ontkomen er in deze clubs niet aan. Opletten dus!!

Terug
Naar boven