Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vanochtend heeft een mij bekende wijkagente in het Centrum van Rotterdam een woning met spoed gesloten op last van Burgemeester Aboutaleb. Mogelijk een bekend adres als je de foto hier onder herkent.
Weet niet of je bekend bent in Rotterdam maar Zuidplein (Zuid kant van de Maas) en Centrum (Noord kant van de Maas) waar de woning gesloten is liggen nog al een stuk uit elkaar dus wat je zegt kan sowieso niet kloppen. Het gaat niet om de locatie van Galia mocht je dat bedoelen want die zit op Zuid.
bedankt, dat weet ik allemaal.
daarom schrijf ik ook dat het erop lijkt en niet dat het zo is.
maar ik was waarschijnlijk niet helemaal duidelijk.
het bed lijkt hetzelfde, de gordijnen ook en zelfs de stoel in de hoek lijkt dezelfde en staat zelfs op dezelfde plek!
vandaar dat ik meteen aan dat ene adres op zuid moest denken.
Het pand is wel gesloten. Maar de dames zijn elders in de stad wel terug te vinden. Het is hetzelfde als in de torenflat. Gelijk de straatnaam sturen en vragen: come come.
Die oost Europese pooier bendes die gaan gewoon op andere locatie door .
Dat de verhuurder dan met een strop zit door de sluiting van zijn pand .
Is niet hun probleem !!
Vroeger konden ze die oost Europese hoeren nog kwijt in een hotel waar ze konden ontvangen of zelfs deden tippelen .
Maar aangezien die dicht zijn worden de privé locatie overstroomd met die hoeren op sommige locaties zitten er meer dan er kamers zijn .
Dus maken ze van een gewone woning een bordeel .
Dit valt op en er zullen ook buurtbewoners last hebben gehad van de hoerenlopers die daar in de buurt ophielden (parkeerplaats zoeken) in de buurt wachten op het seintje om binnen te gaan .