Witte puntjes op eikel

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Vandaag na het plassen, plots gezien dat er witte stippen op mijn eikel staan, en ook een lichtje jeuk aanwezig. :shock:
Enig idee wat dit zou kunnen zijn, is de eerste maal dat ik dit heb.Afspraak gemaakt bij medisch centrum om mij te laten testen.

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
Kunnen genitale wratjes zijn of kan herpes zijn.

Sowieso, zo snel mogelijk bij de dokter laten nakijken en desgevallend doorverwijzing krijgen naar een uroloog.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Langejaap, als dat van Karina is kunnen ze best half Brussel een groepsbehandeling geven... :x

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Als Karina de vector is dan kunnen ze best Brussel Expo Center als behandelingscentrum inrichten voor heel Brussel en half Vlaanderen :lol:

Soit, veel succes met de behandeling Langejaap!

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Langejaap zei:
Vandaag na het plassen, plots gezien dat er witte stippen op mijn eikel staan, en ook een lichtje jeuk aanwezig. :shock:
Enig idee wat dit zou kunnen zijn, is de eerste maal dat ik dit heb.Afspraak gemaakt bij medisch centrum om mij te laten testen.

Duidelijke foto hier plaatsen zal alvast veel duidelijkheid kunnen geven.

Het 'ene witte stipje is het andere immers niet '

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Johan321 zei:
Als Karina de vector is dan kunnen ze best Brussel Expo Center als behandelingscentrum inrichten voor heel Brussel en half Vlaanderen :lol:

Soit, veel succes met de behandeling Langejaap!

Het Carina virus, duidelijk veel gevaarlijker (want vooral besmettelijker) dan Corona!! :mrgreen:

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Even meedelen, dat het niet met zekerheid is , dat ik dit opgelopen heb bij Karina. De laatste dame dame die ik geneukt heb, was niet Karina voor alle duidelijkheid.
Ondertussen van de arts een zalf gekregen om aan mijn eikel te smeren, witte puntjes zijn inmiddels overgegaan naar rode vlekken. Hopelijk is dat een goed teken? Op aanraden van de arts mij ook een urine,bloed en HIV test laten uitvoeren.

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
De dame in kwestie, waarmee ik het laatst sex heb gehad, is verwittigd door mij.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Kan idd van alles zijn:
herpes maar dat lijkt minder waarschijnlijk: dat zijn meer grote witte plekjes die ook snel open gaan
en waar wat vocht uitkomt.
Kan ook schimmel zijn, meestal rood maar soms ook witte plekjes
En kan ook onschuldige talgklier ontsteking zijn.
Dan zou je er met hard knijpen een dun wit sliertje uit kunnen krijgen.
Op herpes na is alles goed te behandelen en gaat het over.
Herpes zal overgaan maar kan altijd weer opvlammen.
Arts kan je uitsluitsel geven wat je nu hebt dus op naar de dokter.

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Dank u Cerato.
Mijn uitslag is inmiddels gekend.
De witte puntjes waren een schimmelinfectie.
Blijven zalf smeren totdat deze weg zijn.
Nu het mindere nieuws, ik heb chlamydia erbij opgelopen, niet dat ik daar last van had, maar toch even vermelden. Moet antibioticum nemen, en mag zeker 2 weken geen sex hebben :cry: . Nadien nog eens een test laten uitvoeren. Bij wie heb ik dit opgelopen, geen idee??
Maar Karina kan ik helaas niet bereiken en Lira haar ad. op RL is verdwenen, misdchien is zij ook nu in behandeling en kan ze daardoor tijdelijk niet werken?

Peterke

Toogplakker
6 apr 2015
69
17
Langejaap zei:
Dank u Cerato.
Mijn uitslag is inmiddels gekend.
De witte puntjes waren een schimmelinfectie.
Blijven zalf smeren totdat deze weg zijn.
Nu het mindere nieuws, ik heb chlamydia erbij opgelopen, niet dat ik daar last van had, maar toch even vermelden. Moet antibioticum nemen, en mag zeker 2 weken geen sex hebben :cry: . Nadien nog eens een test laten uitvoeren. Bij wie heb ik dit opgelopen, geen idee??
Maar Karina kan ik helaas niet bereiken en Lira haar ad. op RL is verdwenen, misdchien is zij ook nu in behandeling en kan ze daardoor tijdelijk niet werken?

Lira is een mogelijkheid. Als je naar het topic gaat "help, heb ik een soa" en je gaat naar pagina 9, dan zie je dat een wandelaar waarschijnlijk besmet is, maar het resultaat van het onderzoek is nooit gepost. Maar een van de laatste ervaringen van deze was met Lira, en ik heb toen de opmerking gemaakt dat deze dame eigenlijk zou moeten verwittigd worden, maar ik weet dus ook niet of dat gebeurd is.....

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Inmiddels ben ik terug SOA vrij verklaard : chlamydia weg en witte puntjes (schimmelinfectie) verdwenen.
Nog altijd geen antwoord van de Letse Lira gekregen bij wie ik het laatst geneukt had.
Als Karina inderdaad 2 weken met "vakantie" was ( want laatst als ik bij haar was, was er absoluut geen sprake van in verlof gaan), moet er toch iets geweest zijn met haar... en nu ze zich selectief opstelt t.o.v. bepaalde klanten... :roll:
Ik hoop dat deze 2 deernes zich laten testen hebben, want ik heb absoluut zin om Karina te gaan volspuiten :D

Terug
Naar boven