Barefan zei:Zou je je ervaringen willen neerschrijven?
Dat had hij 23 februari dus al gedaan en staat onderaan de vorige pagina al.
Plaats hem voor de zekerheid nogmaals als Citaat hieronder.
538douche zei:Zo zien jullie maar. Na de vele reacties dat het wel fake zal zijn, blijkt nu dus dat zij echt niet fake zijn.
Ook ik ben er geweest. Ik vond het een uitdagende ervaring. Beetje gepijpt worden, likken en neuken voor de camera dat valt wel mee. Klaarkomen op commando is echt niet eenvoudig zoals sommige van jullie zullen denken.
Duidelijk is dat er niet in de dame klaargekomen mag worden. Ook niet per ongeluk. Tijdens de shoot gingen we op een gegeven moment over in doggie, de dame vond dat zo lekker dat zij met haar poesje begon te knijpen. Nu zullen jullie begrijpen dat ik al snel mijn piemel moest terugtrekken om niet voortijdig klaar te komen. Na even pauze en een sigaretje weer verder gegaan.
Op doggie na was de dame heel zakelijk en gevoelloos. Pijpen als een Nilfisk, snel en gevoelloos. Zoenen was so so, wel goed maar ook gevoelloos. Haar poes was wel steeds lekker nat, niet zeiknat maar wel lekker. Haar was het echt om de centen te doen en niet om de sex. Dit ff voor diegene die denken dat alle dames die in films spelen de sterren uit de hemel neuken en je helemaal afmatten. Ja, je zult ze misschien een keer tegenkomen maar ga daar niet vanuit.
Als ze mij weer nodig hebben zal ik, ondanks dat alles zeer zakelijk gaat, toch weer gaan.