Wie zin in sexdate morgen??

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Heren!

Beetje kort dag maar ik heb morgen een sexdate met een stel waarvan de vrouw als slet gebruikt mag worden.
Anaal zonder condoom, ik kut helaas met condoom en ze heeft de voorkeur dat het sperma in haar mond reporten wordt.
Het is morgenmiddag in de Bilt.ik heb een hotelkamer geboekt. Die is al betaald.

Nou zegt die man tegen mij...neem ook een vriend mee als je wilt.
Ik heb alleen geen vrienden die dezelfde hobby als ik hebben.....

Wie van jullie heeft tijd en zin?
Graag zsm bericht via PB.
Leukste reactie krijgt een uitnodiging.

100% serieus!!!!!!!!

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik heb inmiddels een collega gevonden die mee gaat morgen.....

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Nee ze komen uit de buurt van Utrecht.
Ik ken ze via een swingerssite.

A

Anonymous

Guest
Na de last minute oproep van Handycarp voor een extra man om de vrouw van een stel eens goed onderhanden te nemen, heb ik gereageerd. De foto's van de dame vooraf waren al lekker en het scenario om de vrouw als een slet eens uitgebreid en hard af te neuken (kut safe, anaal zonder, zaad slikken) klonk te mooi om waar te zijn. Ik hield er dan ook rekening mee dat het fake zou zijn, maar aangezien het in de buurt was toch de gok maar genomen. Gelukkig maar :D

Hoe de date ging?
Het was fantastisch, na de date waren we beiden redelijk met stomheid geslagen van wat ons overkomen was.

Het stel kwam binnen en de blonde vrouw, hoerig gekleed in jarretels, vuurrode lippen, hoge hakken en met een blinddoek op werd aangeboden aan ons voor gebruik! De dame was overduidelijk een sub, die opdrachten van haar meester opvolgde. Haar meester droeg haar op om te knielen en de heren eens goed en diep te pijpen, waarna het feest kon beginnen. Pijpen deed ze met overgave en zeer goed. Ik denk dat ze in totaal zeker een uur lang een pik in haar mond heeft gehad. Uitgebreid geneukt werd ze ook, zowel vaginaal als anaal waarbij tegelijkertijd een dildo werd gebruikt. Een supergeile ervaring! Anaal werd ze meerdere keren volgespoten en ze kickte erop om keihard in haar kont geneukt te worden. Het liefst wou ze het zaad in haar mond om dit als een teken van waardering door te sliken.
De dame was echt een slet, die er gewoonweg geen genoeg van kreeg. Alles wat je vroeg deed ze en eerlijk gezegd genoot ze er zelf ook erg van. Dit was duidelijk een extreme slet, waar ik weleens de verhalen van lees op opwindend.net, maar niet wist dat ze ook in real-life bestaan. Er is een wereld voor me open gegaan.

Ik heb zelden een vrouw zo vaak zien klaarkomen. De 2,5 uur vlogen voorbij.

Handycarp, bedankt voor het regelen. Het was supergeil en fascinerend!

Price
(leeg, voldaan en nog steeds aan het bevatten wat me die middag is overkomen)

Bfa

Toogplakker
30 mrt 2015
204
11
Oké, ik ben heeeeel nieuwsgierig geworden. Is deze dame ergens te bereiken/contacten?

stefc1

Toogplakker
29 jun 2016
38
0
en zijn er met eindejaar(oudejaarsnacht) dames die hun diensten aanbieden bare of is er ergens een baregb?

Terug
Naar boven