Wie wil deze dame uit de verplichte prostitutie helpen

Realistic

Toogplakker
9 jul 2024
75
49
Lekkere kont man, zij staat wel op mijn lijstje of is het onmogelijk af te spreken door deze belazer praktijken?
Ik heb, ondanks de negatieve commentaren, toch het risico genomen om met "Ellen" af te spreken in Mortsel, verleden maand. Ik was ruim op tijd ter plaatse, maar ze liet me toch nog 15 minuten wachten. Dat was meteen ook het enige negatieve punt.
Op dat moment wist ik trouwens nog niet dat het in een hotel zou doorgaan, aangezien ze adverteert dat ze in haar appartement ontvangt.

De dame vroeg €100 extra voor een half uur NZC, wat het totaal op €200 zou brengen. Ik zei haar dat ik voor dat bedrag elders, bijvoorbeeld in het Dreammotel in Wommelgem, goedkoper af zou zijn voor 30 minuten. Daarop deed ze een nieuw voorstel: €120 totaal.

Al bij al een aangename ontmoeting en zeker een positieve ervaring.
Ik begrijp dan ook niet waarom sommige forumleden zo hard oordelen over haar persoon of service.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Nice! Is zij het ook van de foto's ook kwa figuur en vertelde ze een andere prijs op de app en steeg deze toen naar 200 op locatie?

flyerken

Toogplakker
25 mei 2015
63
25
Ja afspreken lukt met haar, tijdens mijn lunchpauze vandaag de poes 2x gevuld, was 150€ voor een uurtje, eens ik er was vroeg ik zonder en wou ze meer toen ik aanstalten maakte om te vertrekken was het plots toch ok om zonder rubber te werken. Ze ontvangt dichtbij petit Paris.

Realistic

Toogplakker
9 jul 2024
75
49
Nice! Is zij het ook van de foto's ook kwa figuur en vertelde ze een andere prijs op de app en steeg deze toen naar 200 op locatie?
Prijs (In mijn geval) was al bepaald via Whatsapp, en daar heeft ze zich aan gehouden. Ze Ziet er uit zoals op de foto's.

befslet

Toogplakker
7 apr 2015
117
51
Beste lieverleffe ik begrijp dat je me niet begrijpt maar wij zijn er dus niet in geslaagd om het bedrag bij elkaar te krijgen en als wij contact met haar zochten om te praten met haar blokkeert ze ons. Ook met een ander nummer geprobeerd maar ze herkend onze stem, dus heb ik een kameraad van me laten bellen voor een afspraakje en ben ik erheen gegaan. Ze verschoot uiteraard dat ik er stond en ze wilde eerst geen contact tot ik zei ik kom enkel voor neuken en dan mocht ik binnen en zo heb ik er toch nog een gesprek mee gehad.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
@befslet;
Wat is nu de bedoeling van je want je spreekt je meerdere keren jezelf tegen.
Je vraagt geld voor hulp, je wilt medewandelaars betalen om sex met haar te hebben, en je gaat erheen om haar te neuken.
Welke van je vehalen klopt nu ?
Voor mijn idee probeerde je geld te verzamelen om zelf naar haar toe te kunnen.
Wat doet haar broer voor haar, want dat is ook een beetje onduidelijk.

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
@befslet, hoe goed ken je deze dame en haar broer eigenlijk? Een man die ik een jaar of 20 geleden regelmatig sprak op mijn werk zat toen in een situatie die wel raakvlakken met deze situatie heeft. Dat ging echter niet om prostitutie. Hij had een Poolse vriendin, al een hele lange tijd. Zij woonde in Polen en hij in Nederland. In het begin van de "relatie" kwam hij wel eens bij haar in Polen, waardoor er vertrouwen ontstond. Er was vaak een man bij haar, die zich voorstelde als haar broer.
Als hij weer in Nederland was, had zij telkens wel een of ander probleem waarvoor ze geld nodig had. En hij was zo goed van vertrouwen en blind van liefde, dat hij het overmaakte naar haar, waardoor hij niet meer voldoende geld had om haar te kunnen gaan bezoeken. Een tijdje na zijn laatste bezoek aan Polen vertelde ze hem dat ze zwanger was van hem. En ze had natuurlijk weer geld nodig voor van alles wat daarmee te maken had! Ze beloofde hem wel dat ze een keer zouden gaan trouwen.
Hij bleef maar geld overmaken, zoveel dat hij zelfs met 80 uur werken per week nog maar amper rond kon komen. Hij liep rond met gaten in zijn kleding en schoenen, kon zijn vaste lasten amper betalen en had regelmatig deurwaarders aan de deur staan.
Toen de baby geboren was stuurde ze hem een foto, en destijds waren de foto's op telefoons nog niet zo scherp. Maar je kon heel duidelijk zien, dat dit geen pasgeboren baby was! Het kind kon al bijna lopen! Ze had hem wijsgemaakt dat het een forse baby was en hij tuinde er weer in en maakte nog meer geld over voor spulletjes die ze nodig had.
Een vriend van hem was er helemaal klaar mee en is op zeker moment naar Polen gegaan om haar te bespioneren. Zo kwam hij erachter dat de "broer" haar man was, en de baby was hun kind.
Deze hele scam heeft destijds jaren kunnen voortduren! Wanneer ken je iemand goed genoeg om volledig te kunnen vertrouwen op wat er verteld wordt?
Dat was echt een maatje, man! Ik kan niet zo een blik opentrekken met kerels die voor mij even op en neer naar Polen rijden!

doc

Toogplakker
12 feb 2025
137
126
Beste lieverleffe ik begrijp dat je me niet begrijpt maar wij zijn er dus niet in geslaagd om het bedrag bij elkaar te krijgen en als wij contact met haar zochten om te praten met haar blokkeert ze ons. Ook met een ander nummer geprobeerd maar ze herkend onze stem, dus heb ik een kameraad van me laten bellen voor een afspraakje en ben ik erheen gegaan. Ze verschoot uiteraard dat ik er stond en ze wilde eerst geen contact tot ik zei ik kom enkel voor neuken en dan mocht ik binnen en zo heb ik er toch nog een gesprek mee gehad.
Regel hier anders een bare gangbang voornhaar dan kan ze een paar euro verdienen.
En post ook even wat mooie foto's van haar.

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Maakt me zo kwaad hè ik werk 90 uren per week en met plezier en dat soort lui is te lui om hun nest uit te komen
Maar wel mensen oplichten
Misselijke lui

Terug
Naar boven