Wie herkent deze ervaringen bij normale dates?

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Dit gaat even niet over dvp bezoekjes, maar juist over "normale" dates.
Ik heb diverse normale dates gehad, waarbij tevoren al vast stond dat we sex zouden gaan hebben. Ook werd dan bijna altijd afgesproken dat we het safe zouden doen.
Echter...bij al deze dates (zonder uitzondering!) kwam er geen condoom aan te pas toen het zover was, zelfs niet als er condooms binnen handbereik lagen!
Ik ben wel eens benieuwd of andere mannen ook die ervaring hebben met vrouwen waar ze een date mee hebben.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Laatste tijd is het zelfs moeilijker normale dates te krijgen. Een aantal jaren terug ging dat makkelijker.
Ook over sex wordt moeilijker gedaan. Althans mijn ervaring.
Ik ben benieuwd hoe jullie aan die dates komen nu?

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Dat moet je wel kunnen op zo`n dame.
Zou het graag doen maar lukt mij niet als ze dok of bbw zijn.
Mij ook niet. Moet wel visueel ook opgewonden worden. Kan het niet zoals zoveel mannen bij elke vrouw.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Op allerlei manieren had ik die vrouwen ontmoet. Paar voorbeelden uit eigen repertoire:
1. via seksadvertentie, vrouw mocht met andere mannen van haar partner maar wél safe. Tijdens de date 2x volgespoten zonder condoom terwijl manlief lag te slapen 😂
2. buurvrouw van mijn familielid op verjaardag leren kennen en met haar afgesproken, bij 2e date sex zonder condoom
3. aan de praat geraakt met een getrouwde vrouw via een advertentie op marktplaats. Had geen prettig huwelijk. Samen afgesproken en tijdens die afspraak al zonder condoom geneukt.
4. na mijn verhuizing naar een nieuwe regio ingeschreven bij een website om mensen uit je omgeving voor vriendschappen/activiteiten te ontmoeten. Daar een vrouw leren kennen, die verder weg woonde en al jaren single was. Eerst een tijd geappt, wat steeds ondeugender werd. Ze had al jaren geen sex gehad. Keertje afgesproken toen ik in de buurt was en ben meteen die nacht bij haar gebleven en heftig sex gehad. En ook weer geen condoom gezien!
5. via een Duitse site voor sekscontacten werd ik aangeschreven door een Duits echtpaar op ongeveer 3 kwartier afstand van mij. Twee dagen later op parkeerplaats afgesproken, waar de vrouw me na een kennismaking van 10 minuutjes in de auto gepijpt en mijn zaad geslikt heeft, terwijl de man toekeek. Volgende avond afspraak bij hun thuis, waar ik haar zonder condoom volgespoten heb, ook weer terwijl haar man toekeek.
6. via een contactenwebsite een advertentie gevonden van een vrouw die iets serieus zocht na een lange periode van korte of eenmalige avontuurtjes. Tijdens eerste telefoongesprek na de bekende koetjes en kalfjes begon ze over sex en daar ging de rest van het gesprek over. Ruimdenkende dame....volgende dag afgesproken, maar omdat ze iets serieuzers zocht wilde ze eerst een tijdje daten en niet gelijk sex hebben. Bij de tweede date was ze al nieuwsgierig hoe mijn pik eruit zag dus had ik mijn broek al omlaag, en zij speelde met zichzelf. Nog geen sex, maar ze had het er al moeilijk mee. Bij de derde date zijn we los gegaan, met de condooms onaangeraakt naast ons in het nachtkastje. Met haar een jarenlange sexrelatie gehad, waarin we ook meerdere andere mannen over de vloer hebben gehad voor triootjes of sex met haar alleen. En ook met die mannen vergat ze meestal de condooms, die we maar weggegooid hebben toen ze ruim over de gebruiksdatum waren😂

En zo waren er nog een aantal vrouwen, sommigen wilden niet neuken maar wél orale sex en dan ook steevast puur natuur.

Eigenlijk komt het erop neer dat de enige vrouwen in mijn leven die alleen met condoom wilden neuken allemaal dvp's waren😂
En nu ik nog eens diep in mijn geheugen gegraven heb, besef ik dat ik nog nooit een "normale" date heb gehad waar ik condooms bij nodig had.... Wij mannen zijn blijkbaar niet de enigen die hun gezonde verstand uitschakelen bij een aanval van geilheid😉

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
En nu ik nog eens diep in mijn geheugen gegraven heb, besef ik dat ik nog nooit een "normale" date heb gehad waar ik condooms bij nodig had.... Wij mannen zijn blijkbaar niet de enigen die hun gezonde verstand uitschakelen bij een aanval van geilheid😉
Mooie verhalen en heel herkenbaar. Het grappige is dat een dvp altijd in haar hoofd zal hebben dat ze heel veel mannen over de vloer krijgt en die mannen gaan om vaak weer naar dvps die onze hobby aanbieden. Terwijl bij daten je misschien wel veel meer losse contacten hebt, maar niemand lijkt er over na te denken.

Zelf ook een paar leuke ervaringen die ik kan delen:
Contact verloren met een meid en via Facebook weer gevonden. Beetje over en weer gekletst over het verleden, uiteindelijk afgesproken een keer bij te kletsen. Eenmaal na wat drankjes op het terras bij haar thuis terecht gekomen. Vriend was niet thuis, dus heb ik de honneurs maar waargenomen 😜 Twee keer binnen het uur haar poes volgepompt. Zo geil als boter. Helaas eenmalig want het geweten begon te knagen. Nog wel af en toe contact maar oppervlakkig.

Via dating site ingeschreven met weinig hoop eerlijk gezegd. Paar leuke meiden die dan weer afhaakte. Tot ik beet had. Beetje dikkertje, maar wel leuk koppie en goede tieten. Het contact was direct erotisch wat ik niet had verwacht. Allemaal schunnige opmerkingen en al snel ging het over "haar fantasie". Ze wilde wel eens in haar mond geplast worden 🙄 Totaal geen ervaring mee, maar ik ben de beroerdste niet 😂 Afgesproken bij haar thuis, klein flatje, in het echt was ze toch wat voller dan gehoopt, maar ja geilheid in de man hè. Ik had flink water gedronken, want had me een beetje ingelezen. Contact was open en heel direct. Dikke tongzoen en ze was boter geil. Onder de douche hielp het stromende water mij om makkelijk te plassen. Ze zat op haar knietjes met gezicht naar je toe voor me en smeekte werkelijk om mijn pis. Heb haar toen in haar mond gepist en ze dronk het zo goed als mogelijk op. Ik zeg eerlijk ik vond het niet opwindend. Ze was er helemaal geil van geworden. Elkaar goed gewassen, op haar bed uitgekomen en het woord condoom is nooit gevallen. Na haar goed afgevuld te hebben wilde ze nog een keer in haar mond gepist worden, want er zit dan nog sperma bij zei ze. Voldaan aan het verzoek en huiswaarts. Leuk om een keer mee te maken, maar niet mijn ding. Heb haar meteen geblokkeerd, daarom ook altijd bij de dame zelf afspreken 😜

Laatste, dan is het welletjes. Wel een hele geile ervaring. Was al een tijdje aan het azen op een wat oudere dame in de buurt. Af en toe praatje maken, maar oppervlakkig. Zag wel eens een kerel bij haar thuis, maar geen vaste relatie leek het. Bleek later haar ex. Ze was bezig met een verbouwing en ik kwam weer met haar aan de praat en zag mijn kans. Wat ga je precies doen? Nieuwe badkamer. Paar keer gevraagd hoe het ging met de verbouwing en ik merkte wel dat ze wat losser kwam. Aangeboden dat ik best een keer kon helpen en zo gedaan. Nog allemaal onschuldig. Uiteindelijk badkamer klaar en of ik het eindresultaat wilde zien. Dat sloeg ik niet af natuurlijk. Overigens prachtige badkamer, zo'n inloopdouche. Dus ik grap, daar kun je makkelijk met zijn tweetjes onder. Geen echte reactie helaas. Nog even een koffie gedronken en ik voelde een bepaalde spanning. Zegt ze ineens, wil je echt uitproberen of er makkelijk twee mensen onder de douche kunnen 👀 Kon haar niet goed peilen, maar bevestigde natuurlijk. Nou ik kan jullie verzekeren dat het kon. Niet alleen de douche was nat maar ook haar poes. En de kenners weten, condoom onder de douche is geen succes. Gewoon bare erin en heerlijk afgevuld. En ik kom er nog regelmatig.

Dus jazeker, dates zijn in mijn beleving ook bijna een garantie voor bare. Maar het gekke is, dat ik het juist bij een dvp veel spannender vind, juist omdat ze het minder vaak doen en als het dan lukt, is het een soort trofee.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Mooie verhalen en heel herkenbaar. Het grappige is dat een dvp altijd in haar hoofd zal hebben dat ze heel veel mannen over de vloer krijgt en die mannen gaan om vaak weer naar dvps die onze hobby aanbieden. Terwijl bij daten je misschien wel veel meer losse contacten hebt, maar niemand lijkt er over na te denken.

Zelf ook een paar leuke ervaringen die ik kan delen:
Contact verloren met een meid en via Facebook weer gevonden. Beetje over en weer gekletst over het verleden, uiteindelijk afgesproken een keer bij te kletsen. Eenmaal na wat drankjes op het terras bij haar thuis terecht gekomen. Vriend was niet thuis, dus heb ik de honneurs maar waargenomen 😜 Twee keer binnen het uur haar poes volgepompt. Zo geil als boter. Helaas eenmalig want het geweten begon te knagen. Nog wel af en toe contact maar oppervlakkig.

Via dating site ingeschreven met weinig hoop eerlijk gezegd. Paar leuke meiden die dan weer afhaakte. Tot ik beet had. Beetje dikkertje, maar wel leuk koppie en goede tieten. Het contact was direct erotisch wat ik niet had verwacht. Allemaal schunnige opmerkingen en al snel ging het over "haar fantasie". Ze wilde wel eens in haar mond geplast worden 🙄 Totaal geen ervaring mee, maar ik ben de beroerdste niet 😂 Afgesproken bij haar thuis, klein flatje, in het echt was ze toch wat voller dan gehoopt, maar ja geilheid in de man hè. Ik had flink water gedronken, want had me een beetje ingelezen. Contact was open en heel direct. Dikke tongzoen en ze was boter geil. Onder de douche hielp het stromende water mij om makkelijk te plassen. Ze zat op haar knietjes met gezicht naar je toe voor me en smeekte werkelijk om mijn pis. Heb haar toen in haar mond gepist en ze dronk het zo goed als mogelijk op. Ik zeg eerlijk ik vond het niet opwindend. Ze was er helemaal geil van geworden. Elkaar goed gewassen, op haar bed uitgekomen en het woord condoom is nooit gevallen. Na haar goed afgevuld te hebben wilde ze nog een keer in haar mond gepist worden, want er zit dan nog sperma bij zei ze. Voldaan aan het verzoek en huiswaarts. Leuk om een keer mee te maken, maar niet mijn ding. Heb haar meteen geblokkeerd, daarom ook altijd bij de dame zelf afspreken 😜

Laatste, dan is het welletjes. Wel een hele geile ervaring. Was al een tijdje aan het azen op een wat oudere dame in de buurt. Af en toe praatje maken, maar oppervlakkig. Zag wel eens een kerel bij haar thuis, maar geen vaste relatie leek het. Bleek later haar ex. Ze was bezig met een verbouwing en ik kwam weer met haar aan de praat en zag mijn kans. Wat ga je precies doen? Nieuwe badkamer. Paar keer gevraagd hoe het ging met de verbouwing en ik merkte wel dat ze wat losser kwam. Aangeboden dat ik best een keer kon helpen en zo gedaan. Nog allemaal onschuldig. Uiteindelijk badkamer klaar en of ik het eindresultaat wilde zien. Dat sloeg ik niet af natuurlijk. Overigens prachtige badkamer, zo'n inloopdouche. Dus ik grap, daar kun je makkelijk met zijn tweetjes onder. Geen echte reactie helaas. Nog even een koffie gedronken en ik voelde een bepaalde spanning. Zegt ze ineens, wil je echt uitproberen of er makkelijk twee mensen onder de douche kunnen 👀 Kon haar niet goed peilen, maar bevestigde natuurlijk. Nou ik kan jullie verzekeren dat het kon. Niet alleen de douche was nat maar ook haar poes. En de kenners weten, condoom onder de douche is geen succes. Gewoon bare erin en heerlijk afgevuld. En ik kom er nog regelmatig.

Dus jazeker, dates zijn in mijn beleving ook bijna een garantie voor bare. Maar het gekke is, dat ik het juist bij een dvp veel spannender vind, juist omdat ze het minder vaak doen en als het dan lukt, is het een soort trofee.
Ja, dat zijn van die typische praktijkgevallen! Als er een klik is, kan er veel gebeuren.... Met die vrouw waar ik lange tijd een sexrelatie mee heb gehad kwam er ook zeer regelmatig plassex bij kijken trouwens. Zij vond het erg geil om te plassen tijdens de sex, en ik vond het wel een geil idee om zo'n warme straal te voelen. We hadden al snel de smaak te pakken en er is geen plek op mijn lijf waar ze niet gepist heeft. Ik mocht het ook bij haar doen, maar niet in haar mond of gezicht. Die plekjes mocht ik vaak verzorgen met een flinke lading sperma, dat dan weer wel:D
Ze kwam vaak spuitend klaar als ik tegen haar clit piste, dus dat was een geliefd doelwit. En ik heb ook een keer in haar kut gepist net voordat we gingen neuken....Bijzonder geile ervaring was dat!
We begonnen ooit met plassex in de douche, maar al snel hadden we voor het nodige beschermingsmateriaal gezorgd om het gewoon comfortabel in bed te kunnen doen :p

Exhibitionistisch was ze ook...als we in de auto onderweg waren had ze regelmatig haar tieten bloot en soms zat ze ook helemaal naakt naast me in de auto als we 's-avonds onderweg waren. Een keer zat ze laat in de avond weer eens "oben ohne" naast me in de auto, toen we aangehouden werden voor een alcoholcontrole en het ging te snel voor haar om nog iets aan te kunnen trekken! De agent wist er blijkbaar geen raad mee en heeft alleen mij aangekeken en er niets van gezegd, maar hij had daarna wel een mooi verhaal voor zijn collega's bij de koffieautomaat:ROFLMAO:

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.256
mijn buurvrouw heeft een B&B en regelmatig zijn er ook mannen en vrouwen die thuis even wegzijn - soort van timeout.. om te zien of dit na enkele dagen afkoeling terug een nieuwe start in de relatie kan komen..
enkele weken geleden was er een jonge dame rond de dertig jaar die thuis even weg was... "s avonds stond ze buiten en er toen praatje mee gemaakt en al vlug was het duidelijk dat dit een heet konijn was.. haar vriend had het er moeielijk mee en stalkte haar - waarschijnlijk combinatie van jaloersheid en hete meid die volgens haar woorden: ik kan bij 20 man terecht.. wat wel kan kloppen wat de volgende ochtend vertrok er al vroeg een camionette die pas laat toegekomen was (juist voor een uurtje of 2..), ondanks ik het gevoel had dat ze te pakken was is het er niet van gekomen.. wie weet duikt ze nog eens op.. :)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Zonde man! Je had die kans moeten pakken.
Maar misschien kon het ook niet door omstandigheden.
Maar wel zonde en jammer voor je dat het er niet van kwam.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Zonde man! Je had die kans moeten pakken.
Ja soms moet je gewoon een kans pakken. Ik heb vaak genoeg ook een kans laten liggen waarvan ik later dacht dit lag gewoon voor het oprapen.
Maar ja ik snap wel dat als je buurvrouw een B&B heeft je daar niet even lekker gaat liggen neuken.

freddywandelaar

Toogplakker
2 okt 2023
34
55
Tijdje geleden met een ex college afgesproken elkaar weer eens te ontmoeten. In het restaurant waar we afgesproken hadden, bleek ze de wens te hebben nog een keer met mij naar bed te gaan.
Aangezien deze dame het aanzien meer dan waard is, was ik stom verbaasd dat ze mij wilde neuken. Ze kan volgens mij iedereen in bed krijgen die ze wil. Uiteraard stemde ik direct in met haar geile voorstel. Zonder condoom fantastisch geneukt. Eerst in haar kletsnatte kutje en daarna in haar kontje. Toen we moe maar voldaan meerdere keren waren klaargekomen, plaste zij mij ook nog helemaal onder. Ik had daarvoor nog nooit zo iets geils meegemaakt.
Helaas zit herhaling er voorlopig niet in. Niet lang na onze afspraak is zij naar Zweden verhuisd (ik hoop niet dat ze het land uit is gevlucht door onze sekservaring :)

Terug
Naar boven