Wie heeft ervaring met ... ?

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ja daar was ik vanacht aan het denken net als waar kan ik terucht voor...
Die ga ik seffens even maken. :)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
En misschien een aparte rotterdam -;) daar kunnen we er el een 20 tal opnoemen

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82

Ik zal maandag beginnen met posten, van het weekend mijn eigen vrouw weer is aanduwen :lol:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Misschien rotterdam onder zuid holland ? Nu staat hij tussen de provincie's

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
daar had ik heb gezet onder zuid holland dat is een foutje dan denk ik ff kijken he

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
inderdaad er was iets fouts gegaan en ik heb heb het voor 1 keer eens niet nagekeken.
Nu staat hij goed.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
CWP zei:

Ik zal maandag beginnen met posten, van het weekend mijn eigen vrouw weer is aanduwen :lol:
Hahahaha CWP, ik wist helemaal niet dat je een vrouw had.
Ik dacht echt dat je liever 100.000 vrouwen neukte i.p.v. al die golddiggers achter jouw geld aan. :D

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ajax3Stars zei:
CWP zei:

Hahahaha CWP, ik wist helemaal niet dat je een vrouw had.
Ik dacht echt dat je liever 100.000 vrouwen neukte i.p.v. al die golddiggers achter jouw geld aan. :D

Nee hoor, ik heb netjes een vriendinnetje, al 12 jaar, ze is uiteraard een 22 jaar jonger dan mij :D :D :D houd van sex, pijpt en slikt, kaal klein kutje, maar toch blijf ik achter de DVP aan gaan ;-)
Maar ik heb toch geen reet te doen de hele dag, beetje naar de Markt Monitor kijken, en dan tegen de middag begint het te kriebelen, gaan we maar weer voor volk en vaderland de vrouwen testen. af en toe heb ik een toppertje, maar meestal valt het tegen.

ik heb mijn toppertjes in stukje Rdam gepost.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Komt nog zeer regelmatig voor dat er een lid een nieuwe topic plaatst met de vraag Wie heeft ervaring met ... in een verkeerde groep (voor recensies).

Graag een nieuwe topic openen met de vraag Wie heeft ervaring met ... in Wie heeft er ervaring met...?

Terug
Naar boven