Whatsapp

petersc

Toogplakker
4 jul 2023
83
102
Ik had 1.5 maand geleden het ook. Een ban van 6 uur. De volgende dag weer geappt en direct permanent geblokkeerd. Sindsdien geen meldingen meer gehad op me andere nummers. Dus ze zullen wel iets aangepast hebben.

Boekanier

Snuffelaar
4 apr 2024
21
8
Helaas, dit blijkt niet een permanente oplossing. Ik stuurde net een appje naar een dame. Meteen na het versturen was ik weer geblokkeerd. Gelijk weer een beoordeling aangevraagd, en morgen zal ik wel weer gedeblokkeerd zijn. Maar het is zo wel lastig een afspraak te maken. WhatsApp prijst zichzelf zo lekker uit de markt. Veel dames stappen al over op Telegram.
Vanochtend was ik weer gedeblokkeerd. De dame opnieuw geappt en bewust geen explicite vragen over haar diensten gesteld, om het systeem niet te triggeren. En toch weer opnieuw geblokkeerd. Echt hopeloos met WhatsApp. Heb Telegram ook al geïnstalleerd, maar nog niet alle dames zitten daarop. WhatsApp is voor het afspreken met dames van plezier onmogelijk geworden.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
336
160
't Begint triestig te worden met al die beperkingen. 'k Heb jaren 'mail.be' adressen gebruikt om te reageren op advertenties op de 'afspraakjes' website en om er te plaatsen. Nooit problemen gehad tot een maand of zo geleden. 2 accounts geblokkeerd wegens 'overtreden van de regels' nadat ik antwoordde op een dame waar ik via de website op gereageerd had. Zelfs zonder iets expliciet te zeggen in mijn mail.... Nog een paar jaar en we mogen helemaal niets meer....

Terug
Naar boven