What The Bare Fock

What the Bare Fock

Toogplakker
15 nov 2018
167
72
Heb vandaag al wel wat eerste post gedaan, maar realiseerde mij dat ik mij nog niet netjes heb voorgesteld, dus bij deze...

Levensgenieter, humor, openminded, creatieve en een onafhankelijke geest. Ben nu single en heb weinig te klagen over de aandacht van vrouwen, maar vind het soms (regelmatig eigenlijk :D ) spannend om met een dame van plezier af te spreken. Gekke kick, maar heb niet altijd zin in het verleidingsspel. Probeer veel en val zelf op aantrekkelijke, slanke en blanke dames. Zoek daarom vaak juist iets uit waar ik normaal niet gauw op zou vallen; volslanke vrouwen, Aziatische, donkere en oudere dames. Ik heb veel respect voor de dames van plezier en heb ze een tijdje als mijn buren mogen hebben, omdat ik in de hoerenbuurt woonde. Toptijd! Daarnaast heb ik 2 jaar een relatie met een meisje van lichte zeden gehad.

Heb met mijn ex ook kleine sexfeestjes (3 koppels) gegeven bij ons thuis. Dat was altijd in een vaste samenstelling. Ik ben puur hetero en heb geen interesse in mannen, maar vond en vind het wel opwindend om mijn meisje met andere mannen seks te zien hebben en andersom. Ook heb ik ervaring met trio's. Je moet soms echt even lang zoeken, maar dan kom je ineens een leuk stel tegen waarmee je leuke avonden en prima seks kan hebben.

Leuke dames of stellen mogen mij altijd een persoonlijk berichtje sturen. Wie weet... ;)

Terug
Naar boven