Werking massage salons ?

vash123

Toogplakker
14 apr 2016
30
14
Ik ben zelf nog nooit naar een massage salon geweest. Voornamelijk omdat ik dacht dat het enkel erotisch gerichte massages zijn dat nooit verder gaat dan pzc (geen intieme seks dus). En bij de aanbiedingen/akties op hun websites (bv. Mas Kardi) staat er ook niets i.v.m. neuken.

Dus hoe gaat dat dan in zijn werk precies? Aangezien ik hier lees dat er zelfs nzc kan gebeuren. Is dit dan buiten de officiële handelingen van het salon?

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
vash123 zei:
.........Dus hoe gaat dat dan in zijn werk precies? Aangezien ik hier lees dat er zelfs nzc kan gebeuren. Is dit dan buiten de officiële handelingen van het salon?

Seksuele handelingen zijn over het algemeen niet toegestaan in een massage salon, omdat ze daar geen vergunning voor hebben.
Zo zijn menig Chinese massagesalons gesloten na invallen door het justitiële apparaat.
Ze zullen er dus nooit openlijk mee adverteren.

Zo waren bij de meeste Chinese massagesalons, die inmiddels gesloten zijn; een happy end mogelijk voor een financiële vergoeding.
De dame begon je daar onder te strelen en kwam dan met de vraag of junior ook gemasseerd moest worden.

Op dat moment kon je verder onderhandelen met de dame wat er nog meer mogelijk was, had je geluk dan mocht je erop.
uiteraard voor een financiële vergoeding.

En als je niet mocht dan was je in ieder geval lekker gemasseerd voor een uurtje.

Mvg

Naked

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
NZC kan bij sommige dames maar is eerder uitzonderlijk.
In het verleden heb ik het nog maar een keer of 5 meegemaakt.
NMC of PMC is ook taboe... wanneer er bij een controle gebruikte condooms worden gevonden hangt de uitbater een zware boete boven het hoofd. Bij herhaling is dat meestal boete + sluiting van de zaak.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
In het verleden waren er wel degelijk massagesalons waar sex openlijk werd aangeboden en waar dit blijkbaar mocht, bv. de Ruenthai II in Mechelen. Dit schijnt evenwel niet meer te bestaan. Dus, zoals Naked zegt, er zit niets anders op dan er naar toe te gaan en eenmaal daar uit te vissen wat kan. Wachten op het "omdraaien" moment kan best spannend zijn ... Als ge zekerheid wilt kunt ge natuurlijk op fora zoals dit lezen welke dames wat toelaten, maar de informatie zal onvolledig zijn omdat recenties op fora voor de dame en het salon een risico inhouden (ontslag resp. sluiting) en vele forumleden dus (terecht) zwijgen over hun lievelingsdame.

Terug
Naar boven