Wendy (vh Candy, Maxime) - Heerlen

• Topic starter Verwijderd lid 1700
  • Startdatum

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
349
Pfff, wie draagt er nu lingerie, jartellen en kousen met sneakers onder? Van een afknapper gesproken op de foto's afgaande 🤔

snoepjexf

Toogplakker
2 mrt 2022
114
77
Moeten toch uit.......maar verder ziet er goed uit en adverteerd lekker met NZC, maar snel eens lekker gaan volspuiten

snoepjexf

Toogplakker
2 mrt 2022
114
77
Ja afspreken met haar is idd niet makkelijk, heb ook al voor nop staan wachten maar soms lukt het wel

snoepjexf

Toogplakker
2 mrt 2022
114
77
Gisteren met haar afgesproken voor een heerlijke cardate, ze reageerde vrij snel op mijn appje haar opgepikt en stelde haar voor om in de parkeergarage van de Ikea in Heerlen te gaan en ze vond het een leuk en spannend idee we hadden allebei zoiets van mmmmmm zouden weleens betrapt kunnen worden vonden het allebei best een geil idee eerst lekker getongzoend daarna zakte ze af naar beneden en begon me heerlijk te pijpen lekker diep tot ik het bijna niet meer hield dus zei ik kleed je verder uit ik wil je lekker neuken haar eerst nog ff lekker gelikt en haar daarna lekker geneukt en heerlijk volgespoten mmmmmm geil zei ze je hebt lekker veel zaad in me gespoten, Kortom we vonden het beide wel een geil ervaring in de parkeergarage van de Ikea zeker voor herhaling vatbaar

Mustang1964

Snuffelaar
25 feb 2025
7
9
Ik had gisteren een afspraak met haar voor een cardate, en ze is gewoon niet komen opdagen en kan ook geen berichtjes meer sturen, vandaag nogmaals geprobeerd via telefoon van een collega en weer precies het zelfde afspraak gemaakt voor een cardate/buitenseks van een uur en weer komt ze niet opdagen, na verschilende berichtjes gestuurd te hebben reageert niet meer. :mad::mad:

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Ze houdt het wel lekker spannend op deze manier.
Mannen blijven het door geilheid gedreven proberen.
Dat zal nooit veranderen.

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven