Wendy (vh Anouk) - Oosterhout (vh Wijk en Aalburg)

JanXXL

Toogplakker
16 nov 2021
107
18
Edit moderatorteam: foto's verwijderd wegens privacyredenen. Deze foto's staan NIET in de advertentie!

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Ja o wee als je een quote plaatst dan krijg je een hoop gelazer met grote rode chocolade letters en dit is blijkbaar normaal....
Wat een droefheid

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte JanXXL en andere leden,

Het is NIET toegestaan om foto's te plaatsen die NIET in de advertentie staan.
Verder verwachten wij dat als je al een jaar lid bent dat je wel weet hoe je een onderwerptitel maakt.

Dit is dus niet Wendy | Anouk | Lekkere date |Lekkere pijpbeurt | Wijk en Aalburg | oosterhout.

Maar op deze manier Wendy (vh Anouk) - Oosterhout (vh Wijk en Aalburg).

Tevens plaats je een onbekende dame in forum onderdeel Wie heeft er ervaring met ... Nederland ?
Pas als er een recensie is wordt een dame geplaatst in de juiste rubriek van de Provincie in het land waar het om gaat.

Mvg Moderatorteam

JanXXL

Toogplakker
16 nov 2021
107
18
Edit moderatorteam: bericht verwijderd op vraag van de poster!

JanXXL

Toogplakker
16 nov 2021
107
18
Edit moderatorteam: bericht verwijderd op vraag van de poster!

dapsbsc

Toogplakker
9 sep 2022
132
12
JanXXL zei:
Lol. Het zijn mijn grote werkhanden en de voeding die ik verkoop. 😅

Joh maak je niet druk, je volgende posting gewoon volgens de ""regeltjes"", al vraag ik me af welke regeltjes... er zijn namelijk geen regeltjes, die worden ter plekke verzonnen

Ik krijg ook al waarschuwingen omdat ik een straatnaam noemde in een topic, die straat is 8 kilometer lang. en staan ca 2400 woningen. :lol: :lol: :lol:
Er is geen topic waar staat wat wel en niet mag, zoals straat naam https://nzcforum.be/search.php?keywords=straat+naam of straatnaam

had al eerder eens geschreven moderator zijn is een kut vak, tis nooit goed, en dan gaan ze brommen en bot reageren.

En waarschuwen of bannen heeft weinig zin, aangezien ik mijn hele internet leven al achter een VPN zit, geeft mijn account waarschijnlijk 40 overeenkomsten met andere users. :lol: :lol:

Dus JanXXL, laat waaien. volg de "regeltjes" en geniet van wat er gedeeld wordt en wat er te neuken is zonder condoom

.
.

Bijlagen

• Schermafbeelding 2022-12-15 om 18.35.48.png
    Schermafbeelding 2022-12-15 om 18.35.48.png
    201,9 KB · Weergaven: 504
Terug
Naar boven