Wendie - Staphorst

Rob70

Snuffelaar
31 jan 2021
4
0
Gisteravond een vaag app contact gehad met dame. Eerst vertelde ze dat alleen met een vaste klantenkring date.Waarom adverteer je dan ?
Ik had zin om een BBW te neuken maar kreeg al snel in de gaten door de lange tussen poses in de app dat het niet helemaal goed was dus hier komt het. Ze zei dat als je een afspraak met haar wilde eerst een pakket moest kopen. Ze had 3 pakketten in verschillende prijzen als je een pakket kocht dan was vertrouwd en kon je date met haar krijgen per direct.Uiteraard voor de normale prijs. Wat denk jezelf een pakket kopen dus geld overmaken en bedankt hè.
Het gaat om deze dame. Prive ontvangst en sex afspraakjes met de geilste vrouwen

plonka2000

Toogplakker
19 nov 2020
44
26
Ze is nu in Den Haag.
Ik was ook benieuwd naar deze dame.

Wat bedoelt ze met het kopen van een pakket?
Bedoelt ze vooruitbetalen voor meerdere bezoeken?

Dat zou voor mij als oplichterij klinken, vooral voor iemand die nieuw is.

Nightangel'71

Toogplakker
16 mrt 2021
73
29
https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0619127385
Die bovenste 2 "veilig" zou ik ook niet zo vertrouwen.
Pakket kopen betekend betalen voor wat filmpjes,foto's of een combinatie van beide.
Waardeloos rukspul waar ik niet op zou zitten wachten en vaak van 't net geplukt wat je zelf ook wel kunt vinden..... :roll:
Wat dat als voorwaarde te maken heeft met een eventuele vervolgdate weet ik ook niet.
Je wordt er als klant niet beter van. Ook niet betrouwbaarder voor de (eventuele) dame. Kan ook een vent met verdienmodel achter zitten.
Vaak komt het evengoed niet tot een date. Doe ermee wat je wilt. Ben er zelf nooit ingetrapt.

Terug
Naar boven