Wellcum 2023

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste leden...

Beter laat dan nooit dat het voor iedereen een geil jaar mag worden. Maandag 2 januari j.l. genoot ik van mijn vrije dag met volle teugen. In mijn vak is deze maand de helste maand. Ik kon het thuis regelen dat ik ff een dagje erop uit ga.

Een sissy waar ik 3 jr contact woont met zijn vriendin samen. Daar had ik laatst in augustus een geile trio. Die dag was hij alleen en speciaal voor gekleed als een jonge geile slet. Eenmaal aangekomen werd ik heerlijk gepijpt en we gingen naar de slaapkamer ik pakte der in 3 standjes en op een gegeven moment kwam deze slet klaar terwijl mijn cumgun haar prostaat spot stootte. Dus even later vertrok ik met volle zak.

Ik had een plan om de wallen op te gaan. Alle P+R waren vol omdat Rai zonodig gesloten moest zijn. In A'dam noord is een locatie van mijn werk waar ik de auto gratis kon stallen. En vandaar uit de bus pakken naar het centrum. Heerlijke reis van 20 minuten waar ik op grindr en bullchat.nl kon checken. Op de wallen zaten er ern paar transen waaronder paloma. Was lang van plan om haar te bezoeken en ze zag er geil uit met der grote paal. Maar ik had beer op grindr met een jonge trans. Het kostte me weed en wijn en ik ging terug. Kreeg locatie waar ze me wil ontvangen en na shoppen met de bus bij de auto aangekomen.

Ze heet op grindr princess en leek me een volle dame uit India. Moest een stuk voor rijden naar Amstelveen noor tegen de grens van A'dam buitenveldert. Toen ik binnen was ik aangenaam verrast een leuke jonge dame zeer Amerikaanse accent en ze kwam uit Canada. We dronken wijn rookte een jointje flirtte en tongde veel met elkaar. Ze had zin om me te pijpen en dat deed ze heerlijk. Haar klit was van middel formaat en helaas te behaard likte haar aarspussy en werd botergeil van. Hoewel in begin aangaf dat er niet geneukt werd draaide ze letterlijk en figuurlijk 180 graden om. Hijgend fluisterde ik take poppers and kiss. Het ging eerst moeizaam maar snel zat mij cumgun er helemaal in. Zonder glijmiddel werd ze aardig nat. Een paar harde stoten verder spoot ik haar neukgrot lekker vol. Eruit een paar shots op haar geile benen legde haar op der rug en de gun drukte zijn zaad terug in der neukgrot en we tongde met mijn beetje zaad in mijn bakkes.
Na de date veel app contact gehad, kon door drukte heen afspraak maken misschien dat ik vanavond heen ga, want ze smeekt om mijn paal langer in der neukgrot te voelen.

Van grindr ontving ik een reactie van een sexy tgirl uit Purmerend. Toch heen gegaan en ontving in ern caravan waar ze na scheiding tijdelijk bivakeerd. Zach er geil uit en werd met een drankje gepijpt. Toen gingen we op bed verder. Wat een lekker glad lijf en kutje had ze. Na rimmen kwam ze op me zitten tongend pakte ze mij cumgun vast en die gleed er bare in. ze werd in vele standjes gepakt en wil hard genomen worden als ze op de buik lag. Kussen er onder en deze hengst ramde der helemaal op los. Ze vroeg om mijn zaad en daar gaf mijn cumgun zeker gehoor aan. Die gaf haar heerlijke neukgrot zaadsalvo's en dat was zeker ook lekker. Lekker lang er in gebleven bij dit jonge sletje jantine. Na afscheid voldaan richting huis.

Dit soort contacten houden me nou eenmaal van de straat hahaha. Maar ipv nieuwjaarsduik werd het nieuwjaars fucks.

CG

Terug
Naar boven