Welke ras?

wtf

Toogplakker
4 jun 2015
44
33
Welk ras vinden jullie het aantrekkelijkst om te neuken en waarom?

Ik begin wel:

Aziatische dames, gewoon lekker strak en zien er exotisch uit! Gewoon klein en kan je hier en daar tillen / gooien!

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Ideaal ook voor de mannen met een klein piemeltje en een minderwaardigheidscomplex (fijne voor scrabble ;)).

Met zo'n kleine Aziatische eraan LIJKT hij alvast wat groter.

Voor de mannen met een grote ook prima te doen. Die dames lijken net wat flexibeler 🥳

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Nooit begrepen die piemel competie. De mijne is niet groot, laat staan dik. Maar heb toch al 3 serieuze relaties achter de rug waarvan ene van 15 jaar. Draaide alles alleen maar om de piemel, dan was ik nooit van straat geraakt.
Maar ik hou gewoon van slank en klein, niet om mijn piemel groter te doen lijken.
Ik heb een zeer jonge slanke ex gehad met een kut zo groot als een grot, jammer voor haar maar met mijn "kleintje" voelde ik niks.
Heb dan grotere en dikkere meiden gehad met een kutje de grootte van een aardbei. Mannen met kleine pikken, niet wanhopen! Ik heb tegen de duizend vrouwen geneukt in mijn carriere, betaalde en niet betaalde contacten. Natuurlijk met ouder worden is het meer betalend dan gratis😅.

petertjeboz

Toogplakker
24 feb 2024
170
162
Nooit begrepen die piemel competie. De mijne is niet groot, laat staan dik. Maar heb toch al 3 serieuze relaties achter de rug waarvan ene van 15 jaar. Draaide alles alleen maar om de piemel, dan was ik nooit van straat geraakt.
Maar ik hou gewoon van slank en klein, niet om mijn piemel groter te doen lijken.
Ik heb een zeer jonge slanke ex gehad met een kut zo groot als een grot, jammer voor haar maar met mijn "kleintje" voelde ik niks.
Heb dan grotere en dikkere meiden gehad met een kutje de grootte van een aardbei. Mannen met kleine pikken, niet wanhopen! Ik heb tegen de duizend vrouwen geneukt in mijn carriere, betaalde en niet betaalde contacten. Natuurlijk met ouder worden is het meer betalend dan gratis😅.
Helemaal mee eens
Natuurlijk zullen er altijd zijn die beweren dat size does matter maar het is ook belangrijk wat je er mee kan
Beter een kleine die stijgerd dan een grote die wijgerd

petertjeboz

Toogplakker
24 feb 2024
170
162
Mijn kleine vriend is ook niet heel bijzonder maar met goed voorspel kom je vaak al erg ver
Ben met mn tong erg bedreven, de dames die ik lik komen 9 van de 10 tijdens de befbeurd 2 keer bij mij daarna is alles vaak zo gevoelig dat ze tijdens het neuken ook in no time 1 of 3 keer komen
En dan maakt het niet uit welk ras het is of grote of kleine kut heeft

petertjeboz

Toogplakker
24 feb 2024
170
162
En als ik de spelling van sommigen hier lees... hij zou voor minder weigeren 😃 als ze neuken zoals ze schrijven 't zal ook niet veel soeps zijn 🙃

Beter een kleine die stEIgerT dan een grote die wEIgerT
Dr anders in de nederlandse taal??
Waar je je druk om kan maken zeg🤔
Type fouten zijn in jouw ogen niet mogelijk ofzo?

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
🙄 pff wat een gevoeligheid op dit forum.

Ras is gewoon ras hé, je kan toch perfect zeggen dewelke je het liefste neukt: Aziatisch, Afrikaans, Latina, Euro-Aziatisch, Slavisch, ebony, enz. zonder dat je dat negatief bedoelt of zegt.

Ik neuk het meeste blanke meiden, ik vind die gewoon het aantrekkelijkst van allemaal of ze nu van West- of Oost- Europa zijn. Belgisch, Zweeds, Roemeens of Russisch maakt mij niet uit. Kwestie van voorkeur, maar moest ik vanavond Miss Japan bare in bed krijgen dan zeg ik daar uiteraard geen nee tegen.

snorrie71

Toogplakker
28 nov 2023
220
281
Ben gemiddeld geschapen.. ik ben echter extreem anaalgeil haha. De meeste kutjes zijn mij te ruim, moet spannen om de eikel. Jaren geleden bij een thaizaak wel 2 gehad die echt een strak kutje hadden. Die wouden m dan wel weer niet in de kont..

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Etniciteit zou dan al weer een correcter woord zijn!

Nou ja, zolang ze me niet vragen - zoals als ik mijn hond uitlaat "welk merk mijn hond is" -welke merk DVP je het liefst doet, kan het nog erger :).

Wat mij betreft niks geen piemel competitie (dan schakelen we Robbie in als scheidsrechter). Uiteraard geldt altijd dat het gereedschap er niet alleen toe doet, maar toch minstens net zo belangrijk is als hoe het met het vakmanschap staat.

De dikte en de lengte van de piemel doen er (alleen tijdens het neuken) wel degelijk ook toe.

Te kort en te dun voelen de dames geen zak van en geeft geen plezier met neuken | Te dik en/of te lang kan zeer doen, zeker bij gebrek aan vakmanschap | De juiste maat ( en dat verschilt ook weer per dame!) geeft met het juiste vakmanschap, wel degelijk het meeste genot aan de dame bij het neuken.

Als je daarin (letterlijk ;)) 'tekortschiet' , dan helpt het natuurlijk enorm als je wel fijn verzorgd bent, er leuk uitziet, de dame prettig behandelt, een fijne stem hebt en wat sociaal vaardiger bent dan sommigen andere horken.

Dan maar nog even welk ras etniciteit ik het leukst vind? Ik houdt wel van een mooie mix! Een mix die daardoor ietsje gekleurd uitpakt, een mix die ietsje exotisch mee geeft aan het eindresultaat.

Een mooie half-Aziatische, half-Latina of welke halfbloedje dan ook, kan ik meestal wel waarderen 😊 . Verder discrimineer ik niet hoor! Als ze naar mijn smaak proportioneel juist in mekaar zitten en het contact is prettig, dan doe ik ook menig volbloed westerling, Aziaat of Latina.

petertjeboz

Toogplakker
24 feb 2024
170
162
Weet je ik laat het het lekker voor wat het is stoor je er lekker aan als iemand gramatisch minder goed is als dat "jullie hoogleraren in de nederlandse taal " zijn
Maar het lijkt mij dat het daar niet echt om gaat hier in dit topic toch?
Ik zie hier weer de zoveelste nutteloze discussie ontstaan over iets waar een topic niet over gaat
Als je er niet tegen kan dat er schrijffouten gemaakt worden moet niet op een forum rondhangen
Dat is mijn mening hierover en daarbij wil ik het laten
Ik zou zeggen doen jullie dat ook lekker scheelt een hoop ergenis en dan blijft het gezellig hier en blijft een topic ook gaan over waar het voor bedoeld is

Terug
Naar boven