Welke man mag wil meedoen?

Sander1984

Snuffelaar
26 okt 2025
3
13
Hoi,
Beetje vreemd misschien maar ik zoek een man die met mij een dame wil uitzoeken om mee af te spreken. Ik wil eerst hem bare zien neuken en klaarkomen in de dame haar kutje. Ik wil daarna als sloppy second en na afloop de dame uitlikken. Geheel op mijn kosten uiteraard en zoeken samen dame uit die we alle 2 lekker vinden...

rudeger

Toogplakker
9 dec 2019
54
23
Ik denk weinige die het geloven maar toch proberen voor als het echt is toch niet mis te lopen :ROFLMAO:

Willem_Bull

Snuffelaar
28 mei 2025
9
3
Ik heb meerdere dates gehad waarbij dit scenario zo ook uitkwam, met dien verstande dat in die gevallen het vaak de eigen partner / vrouw / vriendin etc van de creampie-lover betrof. Er zijn genoeg mannen die hierop kicken.

Of het in dit geval ook zo zal zijn, geen idee, maar het gaat nu om iemand die dat thuis niet kan halen en dus tegen betaling deze fantasie wil beleven. Zeker niet onmogelijk. Maar ik lees graag mee over de afloop.

dbl

Snuffelaar
16 nov 2023
19
46
Inderdaad, waarom zou dit niet kunnen?
Ik heb het meer dan 20 jaar geleden ooit meegemaakt in een bordeel in Monchengladbach (Dorfbroicher Strasse voor de anciens): we zaten met de meisjes gezellig in de woonkamer, er werd aangebeld, de bazin ging beneden opendoen en kwam terug met de vraag wie voor de klant op zijn kosten meisje X wilde volspuiten terwijl hij toekeek, waarna hij haar wou neuken en uitlikken.
Ik heb het gedaan, en zo geschiedde.

Creampie

Snuffelaar
28 jun 2024
19
38
Gisteren was ik in een sexbios. Daar lag een dame in een sling, klaar om geneukt te worden. Toen ik haar volgespoten had hing er direct een man onder haar. Die had waarschijnlijk een eiwit tekort, hij slubberde alles op. Ieder zijn/haar kink.

Pas 2 weken op het forum.... voorgesteld in de daarvoor bedoelde rubriek en daarin vertel je dat je een relatie met een DVP heb.....:sneaky:

Ik ben ook wel benieuwd hoe dit gaat aflopen, wil mij ook wel aanmelden / helpen
Niet gespoten is altijd mis;)

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Laat maar weten Sander,... Regio midden Nederland. Amsterdam/Hilversum/Utrecht/Amersfoort....

Terug
Naar boven